19 Ocak 2014 Pazar

Sizden Gelenler 8 (Alper)

Merhaba,

Takipçimiz Alper bize Esrarengiz Kasaba adlı çizgi filmden fotoğraflar çekip göndermiş. Daha önce bu çizgi film ile ilgili paylaşım yapmıştım ancak Alper arkadaşımız birçok fotoğraf çekmiş ve uzun emekler harcamış emeğe saygı dedim ve paylaşmak istedim.




















Öncelikle fotoğraflar için Alper'e teşekkür ederim.

Fotoğraflardaki yaratığın anlamı nedir?

Piramit+Tek Göz+Şeytan= İlluminati

Bu çizgi film'i daha önce izlediniz mi bilmiyorum ama ben hakkında bir şey söyleyeyim: Bu çizgi filmin "BEN İLLUMİNATİ'YİM"  diye bağırmaktan başka yaptığı bir şey yok. Çizgi filmin her saniyesinde İlluminati var. 
Eskiden çok gizli bir örgüt olan, çok az kişinin adını bildiği İlluminati artık gizliliği bir kenara atıp "Hey biz buradayız sizin ve sizin o dinlerinizin sonunu getirmeye geldik" demeye başladı. Artık simgeler filmlerin, kliplerin, çizgi filmlerin bir kaç sahnesinde ufacık bir köşede değil filmin her sahnesinde tam ekran gösterilmeye başlandı.
Nedenini henüz bilmiyorum. Belki artık çok fazla üyeye sahipler ve çok güçlendikleri için korkuları yok belkide bunlara engel olan bir kaç adam oyundan çekildi...

Eğer sizde kendi çektiğiniz illuminati fotoğraflarınızı bizimle paylaşmak isterseniz berkan.gizli.dosya@gmail.com'a mail atmanız yeterli.




16 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kızgın Takipçi geri döndü dedi ki...

Paylaşımlar tekrar başladı güzel böle giderse kızgınlığım bitecek

Unknown dedi ki...

Lütfen sıklıkla paylaşım yapın :(

Adsız dedi ki...

Evet ben bu filmde jeneriğin sonunda bulunan birsaniye süren 25. Kare tekniğini gördüm. Göz vardı. Ekrana geliyo biraz mavş bir renkle. Saniyede gidiyor ekran kararıyor.Yinede eğlenceli film.

Adsız dedi ki...

Giderken de "GÖZÜM ÜZERİNİZDE , GÖZÜM ÜZERİNİZDE" diyor piramit kardeş.

Adsız dedi ki...

abi sen bu bölümü seyretmedenmi paylaştın orda Ullminatiyle dövüşüyorlar hatta onların en büyük düşmanı jenerikteki üçgen içindeki gözde onların kaderleri orada durdurursanız bütün işaretler (yanındakiler) ana karakterlein arasında var isterseniz Gravity Falls secerets izlerseniz anlarsınız ;)

Adsız dedi ki...

artık çocukların çizgi filmine kadar ulaştı

Adsız dedi ki...

iŞTE BİR MAL DAHA GÖRDÜĞÜ Bİ BOKA İLİNUMİNATİ DİYOR ASIL ŞEYTAN SİZSİNİZ!
İLUNİMİNATİ SAÇMALIĞI GERÇEK DEĞİL

Adsız dedi ki...

Cocuklarin amcalari fes takiyor ve biraz avanak bi tipti (izledigim kadariyla) türklerde eskiden fes takardi belki dalga geciyorlardir. Saygılar.

Adsız dedi ki...

ben sabri alper o 25.kare dostum

Unknown dedi ki...

la onun adı bill cipher bi bok bilmiyosunuz

R dedi ki...

Bak arkadaşım düşün dünya üzerindeki en süper güçsün. Salak gibi kendini açık eder misin?! Bahsettiğiniz illuminati aptal mı? Bunun tek açıklaması olabilir. Bazıları rating için illuminati ismini kullanıyor. Bunlara istediğini vermeyin !!!

Adsız dedi ki...

Yine aslı olmayan bir paylaşım dah admin...

Bu çizgi dizideki birçok üçgenden sonra gazeteciler bu olayı neden yaptıklarını sormak için asıl yazara başvurdular.Yazar ise onlara şöyle bir açıklama yaptı.(Biz bunları hayatın çoğu insanın düşündüğü gibi o kadar çok güzel olmadığını göstermek için yapıyoruz ayrıca bunlar bize rating kazandırıyor.)

s dedi ki...

Bu film zaten illuminatinin ne kadar kötü olduğunu gösteriyor bu da Bill in neden o kadar kötü olduğunu açıkladı.

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates