21 Eylül 2013 Cumartesi

Esrarengiz Kasaba İlluminati Ve Türk Düşmanlığı !

Merhaba,

Yine bomba gibi bir paylaşımla karşınızdayım. Bu sabah Disney Channel Türkiye'de "Esrarengiz Kasaba" adında bir çizgi film serisi başladı. Kahvaltı sırasında biraz izledim ve gözlerime inanamadım. Neden mi?

Çünkü filmin her saniyesinde İlluminati işaretleri vardı.
Şaşırtıcı derecede fazla işaret ve aynı zamanda da çizgi filmdeki "acayip adam" olarak tanıtılan Türk ile karşılaştım.
İşte o fotoğraflar:


1) Yukarıdaki fotoğrafta ki adam bahsettiğim Türk. Türk olduğunu kafasına takmış olduğu fes'ten anlayabilirsiniz ayrıca fes'in üzerinde de hilal işareti var.


2) Sol taraftaki üçgen içindeki göz...


3) Sağ üst taraftaki daire içinde göz...



4) Burayı 1 saniyeden kısa bir süre gösteriyorlar ve çok dikkat etmez iseniz görmeniz neredeyse tamamen imkansız çünkü bu bölümde 25. kare tekniği kullanılmış. Yani hemen öncesinde yani önceki 24 karede her şey normalmiş gibi izliyorsunuz 25. kare ye gelince ise siz bu işaretleri görmüyorsunuz fakat beyniniz o görüntüyü bilinç altınıza işliyor.


 5) Bahsettiğim Türk...


6) Sol tarafta ki göz...


7) Acayip Türk'ün oyuncakları...


8) Kapının camındaki mason işareti...


9) Kitabın üzerindeki daire içindeki üçgen...


10) Sağ tarafta ki dağın üzerindeki göz ve daire içindeki üçgen...


11) Sağ taraftaki kapının üzerindeki göz ve kitabın üzerindeki üçgen...


12) Sağ tarafta ki dairenin ortasında ki göz...


13) Bu fotoğrafta daha net çıkmış...


14) Pencereye ve pencerenin yerdeki yansımasına dikkat!


15) Gözler ve üçgenler...


16) Pencereye dikkat!


17) Yukarıdaki üçgen içinde göz...

Evet, hepsi bu kadar. Eminim diğer bölümlerinde de bol bol İlluminati vardır ancak her bölümünü tek tek incelemeye ömrüm yetmez ama eğer paylaşımlarımı beğendiyseniz hiç bir üyelik gerektirmeden yorum yapmayı ve sitemi tanıdıklarınızla paylaşmayı unutmayın.

Düzenleme:

Ben bu paylaşımı yaptıktan sonra montajla Türk'ün kafasındaki Hilal işaretini kaldırdılar.

310 yorum:

1 – 200 / 310   Yeni›   En yeni»
Unknown dedi ki...

Onlar İnatçıysa Bizde İslam'cıyız Kanında İslam olna bir müslüman zaten o ordya girmez ama ne yazıkki ülkemizde ( Acun, Tarkan, Sertap Eener Ve daha bir çok kişi İllumuinati ordusuna yakalandılar
Allah yardım etsin doğru yolu göstersin

Unknown dedi ki...

Kanında İslam olması pek bir şey değiştirmiyor çünkü seni Mason'luğa çağırdıklarında dinine saygı gösterileceği ve sana senin dininde ilerlemene yardım edeceklerini söylüyorlar fakat Mason'lukta geçirdiğin yıllar sonrasında seni Şeytan'a tapmaya doğru yavaş yavaş yönlendiriyorlar.
"Peki katılmadan önce Mason'luğun nasıl bir şey olduğunu bilmiyorlar mı?" Dersen, cevabım hayır. Hayır bilmiyorlar çünkü Mason'lar/İlluminati bir şekilde kendilerini saklamayı başarıyor ve kendilerinden bi haber insanları kendilerine çekiyorlar. İşte benim sitem ve benzeri siteler bunun için var (İnsanları Mason'luğun ne kadar rezil bir şey olduğunu öğretmek için.
Dediğin gibi katılanlara Allah yardım etsin/doğru yolu göstersin İnşallah.

Adsız dedi ki...

Oha ya bunlar ne böyle??? Çok teşekkürler paylaşımın için artık inanmayan varsa da bunlara baksın. Yuh ya resmen çocuklara neler öğretiyorlar. Dediğiniz gibi Allah önce bize sonra onların yardımcısı olsun.

Adsız dedi ki...

her gündisney izliyorum ve en çok illuminati olan çizgi filmi arı yorum 1.esrarengiz kasaba (gravity falls ingilizce 20. bölüme bakın lütfen ordada çok illumunati var bu arada anıl piyancı red ve emrah karakuyunun bolşanslar adındaki rap şarkısını dinleyin anıl piyancı masonları kavrıyıp tek gözü avlıyacağını idda ediyor sora risk aldığını düşünüp birilerinin idamı yeniden getireceğini sölüyüp iddasını geri cekiyor emmrah karakuyu her gün izlendik lerine sölüyor) 2.finies and förb(ingilizce ama pek fark edmiyo:D )
3.mikinin kulüp evi

Buse ekin dedi ki...

Ben bi cocugum ve bana boyle seyler yapmalari rezil

Adsız dedi ki...

bu 25. kare tekniğini bilmem ama ben hepsini gördüm. Dıpper mumya ile savaşırken pencerenin şekline dikkat edin.Ben böyle sitelere bakarken bile korkuyorum.o 25. kare dediğindede yarım saniye bile durmuyor.çekmek çok zor yani. Ve disney ünlülere saldırıyor.
Misal;
mıley cyrus: Wrecking ball klibinde elinde göz vardı. Twiteer hesabına bakarsanız tek gözünü eliyle kapattığı bir resim var

Adsız dedi ki...

ben o bolümünü izledim ve bir tane daha 25. kare gordüm.Belki ondan da çoktur.
Kim bilir gizli dosya

Alper dedi ki...

Bugün Ben Bu Diziyi İzliyordum Ve Bu Sefer Gizli Yapmamışlar Direk Olarak Üçgen İçinde Tek Göz Bir Şey Yaratmışlar Canlı Olarak Düşman Olarak Koymuşlar Zihin Kontrolü Rolüünde 15:30 gibi izledim ve ilk bakışta anlaşılıyor Resimleri Ve Çektiğim Bir Video'yu mesaj olarak paylaştım :)

Adsız dedi ki...

Bir sürü illuminati var çünkü garip yaratıklar ve gizemli olaylar olduğundan

Adsız dedi ki...

Genelde çoğu film, çizgi film ve klipte illuminati ve işaretleri var ama önceleri pek farkedilemeyecek düzeyde koyuyorlar yada gizliyorlardı ama şimdi her nedense gizlemeye bile ihtiyaç duymyorlar...

Adsız dedi ki...

Aize kotu jaberlerim var illuminatinin yeniteknolojisi var.Ne yazik ki mekkenin ustunde duran melek var ya iste o pic illuler yeknolojileriyle onu da illuminati yaptilar.

Adsız dedi ki...

Resimler gerçekten ilgi çekici sitenizede ilk defa girmeme rağmen çok beğendim :)

Çizgi filmlerden devam edecek iseniz çok açık bir şekilde illüminatiyi görebileceğiniz Yu-Gi-Oh çizgi filminede 1 bölüm bakmanız yeterli olacaktır :)

Unknown dedi ki...

Tupac amauri shakur

Adsız dedi ki...

Eskiden gizli gizli yaparlardi.. simdi hersey acik. Allah sonumuzu hayretsin.

Adsız dedi ki...

birde buna bakın,
"emony snicket's a series of unfortunate events"

bu filmde işaretleri aramanıza bile gerek yok çünkü gözünüzün içine sokuyolar. Benim dikkat ettiyim bir husus ta özellikle bu işaretleri çocuk filmleri ve çizgi filmlerinde sıkça kullanıyorlar.

Unknown dedi ki...

İLK BASTA BASLARKEN BİLE HIZLICA VAR

Anadolu Gençlik Büşra dedi ki...

Allah nurunu tamamlayacaktır... Biz bilincli kültürlü müslümanlar olalım bilincli cocuklar yetistirelm üzerimize düseni uapalim Allah büyüktür...

Unknown dedi ki...

bende bunları aileme gosterdim ama bişi demediler cartoon network deki cizgi filimlerin %80 i illiminati bende biraz once bunu fark ettim sonrada disney i actım oradada bayabi var bunları gorebilirsiniz bunlar ayrıca cnbc e de de var mesela sunger bob yani neredeyse bunlar sarkıcılar :hadise.murat boz gokce ve en cok acun ılıcalı kıyafetlerinde hep tek goz var ... bunları sakın cocuklara seyrettirmeyelim gelecegimiz elden gidiyor

Unknown dedi ki...

25.kare tekniğiyle gizlenen bölümü ilk bölümden beri görüyorum koyabildikleri kadar çok üçgen ve göz koymuşlar ben bu konulara meraklıyımdır biraz o yüzden severek izliyorum diyebilirim :)

Adsız dedi ki...

Bnde ferk ettim bunları

Adsız dedi ki...

Zaten filmin basında 1sn. Kadar bir sure ucgen goz koyuyorlar.

Adsız dedi ki...

o adam türk değil

Adsız dedi ki...

ayrıca bu çizgi filim babölümün ismini sölemeden bir saniye hatta yarım saniye öncesinde şapkalı üçgen içinde göz ve ayakları ve elleri olan bişi belriyor ve karanlık içnde yarım saniyeden az sürede yok oluyor

Adsız dedi ki...

Allah ın laneti azabı ve gazabı üzerlerine olsun hadi bu bedduadan korkmadık diyin cayır cayır cehennem odunu olu inşallah

Adsız dedi ki...

admin 25 kare tekniği derken ben onu anlamadım tam hem fotoğrafta bişey göremedim arkadaşlar sizde yardımcı olursanız ...

Adsız dedi ki...

Zaten hiç bulamasan bile kocaman çıkıyor

Adsız dedi ki...

Ya abi aslında filmin tamamını seyretmediğiniz için fazla bilmiyorsunuz bir kere o sondaki 1 saniye gösterilen yerde ulliminati değil onların gelecekteki kaderleri yazılıydı onun 19 bölümüne bakarsanız anlarsınız kötü düşmanları Gideon kitaptaki gizli büyüyü okuyor ve ulliminati'yi çağrıyor Stan (Fes'li olan) ise onun büyük düşmanı Ulliminati (ordaki adı Bill Chiper) Stan'nın ruhuna giriyor ve Ana karakterlerde onu durduruyor zaten onu tam anlamıyla yeniyorlar tamam bazı yerlerinde ulliminatı olması kötü ama bence bu çizgifilmin içindeki olayı biraz izleseydiniz anlardınız zaten Ulliminati kötü olan ve eğer youtubeye Dipper Guide Secrets yazarsanız orda kitabın bir sayfası var orda göz var ve üstü kanla çarpı işareti konulmuş...
çok uzun oldu ama :D
OKUMADAN GEÇMEYİN!!!!!

Adsız dedi ki...

abi ben az öncce o yazıyı yazan adamım bencede haklısınız inşallah bunu yapan adam ceğennemde yanar!

Adsız dedi ki...

oglum zaten cizgi filmin ilumunati ve garip seyler uzerine oldugunu cizgi filmin her bolumunde karakterlerden biri soyluyor. Bu cizgi film iluminati ve paranormal, parapsikoloji olaylarina dayanmasi sana dunyada buna inanlarinda oldugunu goseriyor, ilada sen git dinsiz ol demiyor ayrica dunyanin oyle dos pembe duygularla dolu bir yerinde olmadigini gosteriyor,ASlinda cizgi filmdeki olaylara bakacak olursan yansitilmak istenen hersey okuduguun masallarda var! o yuzden konuya daha farkli acidan bakmani oneriyorum ..

Unknown dedi ki...

Bi arkadas Anıl Piyancı'dan dem vurmuş. O da illuminatici. Klibinde AP harflerinden üçgen yapmış, 3 adamın duruşu üçgen oluşturuyor, yeşil oda dedikleri yerin zemini damalı ve içeride iki tane siyah (gölge) üçgen var. Bir arkadaş da sacmalamayin, çizgi filmde illuminati ile savasiyorlar, cok masum bir çizgi film oldugunu söylüyor ama asil kendi sacmaliyor. Bir filmin bütün bölümlerinde üçgen, göz vs. gostermenin ne gibi mantıklı bir açıklaması olabilir ki!?

Adsız dedi ki...

bu cızgi filmin türkçesi esrarengiz kasaba ve evet tamamen illuminatiyle dolu zaten disney illuminati hizmetinin başında geliyor

Adsız dedi ki...

disney illuminatiye hizmet edenlerin başında geliyor ,ona karsı savaşan bi cizgi film yapmasi ne kadar mantıkli ?

Adsız dedi ki...

Bu fotoğrafların bazılarını görmüştüm

Adsız dedi ki...

arkadaşım ben bu filmi izliyorum ve baslamadan once 1 sanıyelik ucgen icinde goz olan resim cıkıyo ben bunu farkettim saat 03.50 yada 04.00
baslıyo dikkat etmenizi soylerim

ÇAM dedi ki...

Çizgi film başlarken çıkan 1 saniyelik üçgen içinde gözü öncednde grmüştm ve şunu paylaşmayı unutmuşsun bide çocuklar içinde goz olan üçgenle yürürken ağacın yanından geçiolar ağaçdada göz var

derya dedi ki...

Vidyoyu acamaim y
utuptanmi

Adsız dedi ki...

Yaklaşık bir sene öncesine kadar subliminal mesajlar daha üstü kapalıydı bu kadar çok göze batmıyordu şimdi ise sembollerini gözümüze sokuyorlar dünyayı ele geçirdik artık korkuya gerek yok mesajı veriyorlar illuminatiye dair araştırmalara başladığımdan beri etrafımdaki herşeye daha dikkatli bakıyorum ve görüyorum ki subliminal mesajlar cinsel içerikli nesneler hareketler her yerde var illuminatiye dair milyonlarca analiz izledim kitaplar okudum ve sırf sizleri bilinçlendirmek için mason tarikatının orjinal.saygasına kayıt oldum gördüğüm herşeyi her sembolü her kareyi fotoğrafladım sizin bilmediğiniz daha milyonlarca sembolleri var ve farkında olmadan bunları bilinçaltımıza kazıyoru illuminati ile ilgili bulundugum ilde konferanslar düzenledim ve oldukça ilgi gördü şimdiki nesilin çocuklarınn küfürbaz olmalarınn sebebi bilinç altına kazınan cinsel içerikli sublimibal mesajlar ve bunlardan uzak furmanız imkansız gibi bir durum çünku giydigin kiyafete kadar her yerde onlar ve sembolleri var! !!!!!!!

Adsız dedi ki...

gerizekalı gerizekalı konuşup her götdüğünüz şeye ilinuminati diyen şeyler asıl şeytandır yakında tuvalette gördüğünüz b.ka ilinuminati dersiniz

Adsız dedi ki...

Evet bunları önceden çok farkettim ilk başladığı zamanlarda. Agızım açık olarak izledim. Disney bunuda yapar.

Adsız dedi ki...

hayattan soğudum

Adsız dedi ki...

hayattan soğudum

eLLO dedi ki...

HEMEN BİR BİLGİLENDİRME VEREYİM...
EN BAŞTA 25. KARE TEKNİĞİ İLE GÖSTERİLEN SEMBOLÜMSÜ KAREYE BAKTIM VE ŞİFRELENDİRİLMİŞ BİR ŞEKİLDE ORJİNALİ İNGİLİZCE OLARAK ''STAN ASLINDA GÖRÜNDÜĞÜ GÜBÜ DEĞİL '' YAZDIĞINI FARK ETTİM. ZATEN SEZONUN SON BÖLÜMÜNDE DE İLLÜMİNATİYE ÇALIŞAN BİR KİŞİ OLDUĞUNU (benim varsayımımla( GÖRDÜK. EĞER SİZİN DEDĞİN,Z GİBİ OLNU BİR TÜRK OLARAK ALMIŞLARSA...
BU GİBİ ŞEYLERİ BİLİNÇLİ İNSANLARA ANLATMALIYIZ. AYRICA, ESKDEN MERAKLIYIM DİYE ÇOOK İZLİYORDUM AMA FARK ETTİM Kİ, BEN FARK ETSEM BİLE BEYNİMİ YIKAMAYA BAŞLADI. LÜTFEN SİZ DE AŞIRIYA KAÇMAYIN. BU NEDENLE BÖYLE ŞEYLERİ ARAŞTIRMALI AMA BAĞIMLISI OLMAMALIYIZ . YARDIMCI OLDUYSAM NE MUTLU BANA =D

ömer faruk anti illumunati dedi ki...

yaw kardeşim onları kendi silahıyla vuramazmıyız diyelim bir müzik geri geri sarınca hırıstiyan ol dinden çık falan diyorsa bizde birşarkı yapalım gerigeri oyatınca müslüman ol illumunatiye karsı çık fala olsun olamzmı yada yapamazmıyız

ömer faruk anti illumunati dedi ki...

yaw kardeşim onları kendi silahıyla vuramazmıyız diyelim bir müzik geri geri sarınca hırıstiyan ol dinden çık falan diyorsa bizde birşarkı yapalım gerigeri oyatınca müslüman ol illumunatiye karsı çık fala olsun olamzmı yada yapamazmıyız

Adsız dedi ki...

GERÇEKTEN DE HER YERDE ÜLLİMİNATİ İŞARETLERİ VAR. KARDEŞLERİMİZ BUNU İZLESE BİZ DE HABERİMİZ OLMADAN İZLİYECEKTİK. BİZİ BİLGİLENDİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

eger biraz dikkat ederseniz farledeceksiniz ki her firsatta cogu bolumde illuminatiyle savasiyorlar bi bolumde o 25 . karede olan ucgenle dovusup onu yeniyor

eLLO dedi ki...

evet adsız ben de fark ettim ama bilinç altımıza işleniyor bu görüntüler durmadan. bir de ömer faruk anti ülliminati isimli kişi de yazmış arkadaşım müslümanlık dinimizde zorlama yok yani böyle bir şey yapılırsa gailba günah olabilir ??? sizlein düşüncesi ne ??

Adsız dedi ki...

tüylerim ürperdi ama sten Türk ise niye adı ingilizce

Adsız dedi ki...

alper o bölümü bende izledim.

Adsız dedi ki...

o adam türk değil.ismi türk ismi deilve kafasındaki hilal işareti deil pentagramdaki bir harf.tamam bir sürü ilüminati işareti var ama türklerle düşmanlıkla bir alalka yok ve çok ta güzel bir çizgi film

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar eğer bu metni okumaya başladıysanıız lütfen durmayın.hemen esrarengiz kasaba 4. bölüm gizemli kulube yazın çfk den izleyin. tam 1dks8. saniyeye gelince müzikte bir ormanı gösterio sadece 1 saliseliğine ormandan siyah bir adam geçiyo eğer bunu okuduysanız dediğimi yapı o adamı görürsünüz. ve bence o adam stan

Unknown dedi ki...


Beyler sizce neden artık işaretleri gizleme gereği duymuyolar bi bildiğiniz var mı bu konuda ve ayrıca bugün bir havuza gittim suda yüzerken bişey ilgimi çekti suyun dibine garip garip simgeler vardı

Adsız dedi ki...

3. Resimde bazı ilginç pu tolu yazılar var onların arasınd da sex yazıyor.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben hep bunları görüyorum sukubi du doremon ve bu filmin adı esrarengiz kasaba sizin dilinizde yerçekimi şelalesi 6. Resimdeki yeşil kanatlı şey var o ney bilmiyorum ama bence illuminati simgesi

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben hep bunları görüyorum sukubi du doremon ve bu filmin adı esrarengiz kasaba sizin dilinizde yerçekimi şelalesi 6. Resimdeki yeşil kanatlı şey var o ney bilmiyorum ama bence illuminati simgesi

Unknown dedi ki...

Bn izliyorum ve cocugum illuminatiyi biliyorum esrarengiz kasabadaki tum illuminatileri biliyorum neden mabel in ucgen kupe taktigini bana sormayin zaten disney yazarken harflerine dikkat ederseniz 666 rakamaini yani seytanin rakamini olusturuyor disneyin kurucusu zaten illu arti genellikle cocuk cizgi flmlerine koyuyuyorlar bilinc altimiza yerlessin ve simdiden illuyu ogrenelim bi keresinde ruya gordum pislikler ya bilinc altima girmis

asya dedi ki...

biz arkadaşlarımızla birlikte illuminateyi araştırıyoduk

Adsız dedi ki...

Evet bu sabah bende bir bölümünü izledim kısa boylu beyaz saçlı birçocuk mumlar içinde bir şeyler söylüyor sonrada üçgen ve içinde göz olan biradam gelip acayip Türk ün yani stanin zihnine giriyor disneyin birçok filminde ilumunati veya subliminal mesaj var zaten.

Adsız dedi ki...

ama biz bu şekilde bilinçli olursak ve dinimize sahip çıkarsak bilinç altımıza bir şeyler işleseler de (ki bu kaçınılmaz)biz yine de bunlardan etkilenmeden iyi insanlar olup onlara karşı çıkabiliriz !!!

Adsız dedi ki...

ama biz bu şekilde bilinçli olursak ve dinimize sahip çıkarsak bilinç altımıza bir şeyler işleseler de (ki bu kaçınılmaz)biz yine de bunlardan etkilenmeden iyi insanlar olup onlara karşı çıkabiliriz !!!

Adsız dedi ki...

Her bölümün sonuna bakarsanız sayılar var onlar şifreli her sayı bir harfi temsil ediyor ve bölümün birinde şu mevcut


"8-1-16-16-25 14-15-23 , 1-18-9-5-12 ?"
bunun anlamı ise Happy now, Ariel?

Şimdi mutlumusun ariel?
google a ilk yazdığınızda bir çizgifilmin karakteri gibi görünsede aslında israilin bir şehri daha derin araştırırsak daha derin anlamlara gelebileceğini göreceğiz örneğin 11. irsail başbakanı aynı zamanda...Bu çizgifilmin kaldırılması gerekiyor.-Black Cat

Adsız dedi ki...

Bir tane bölüm var türk dipperın elindeki illuminati kitabını alıyor ve bodruma indiriyor. Gizli bir odası var yerde büyük bir kilimi var üzerinde üçgen ve göz var sonra kitapta 3 yaziyor fark ettiyseniz. Türk kitabin 1. Ve 2. Sini çıkarıyor. Bir sayfayı açıyor hepsinde. Ve bir araya getirip ters bir üçgen oluşturuyor sevinip bir tuşa basıyor o sırada üçgenin içinden yıldırımlar çıkıyor. Bir bölümdede 25. Kare tekniğinde kulandıkları üçgen ve göz şeyi türk adamın düşmanı ayin yaparken geliyor ve onu yok etmene yardım ederim diyor. O da bunu nerden biliyprsun diyor. O ise ben düşündüğünden fazla şey biliyorum diyor. Ve bir üçgende amerikan bayrağını ve piramitleri gösteriyorlar daha fazla şey gösteriyor ama onları göremedim.

Adsız dedi ki...

Korkma kardeşim hiç bişey olmaz meleklerimiz bizi koruyor!!

serdar kaya dedi ki...

daha fazla filmdede var illuminati ama en çok bu çizgi filmde gördüm

Adsız dedi ki...

bu disney channelin tamamı böyle herşeyi hatta disney channel yazsında sayılarla 666 şeytan üçgeni saklı salak bunlar özellikle yabancı ünlüler çıkamıyolar örgütten justen bieberide çıkmaya çalıştı öldürme amaçlı tehdit etmişler allah yardımcıları olsun

Adsız dedi ki...

Bunların Hepsini Çizgi Filmi Düz Görerek Açıkladığınız Ne Kadarda Belli (Stan'e Türk Dedikten Sonra Bu Çizgifilm Hakkında Yorumlama Hakkınız Kalmadı En Başta Yanıldınız).3-4 Yıldır İlluminatiyi Araştırıyoum Ve Bu Çizgi Filmin İlluminati Olmadığından Adım Kadar Eminim Nedenmi:

1-)Stanin Fezi Freemasonların Sembolü !

2-)İlk Bölümde 14'üncü Resimden Sonra Kız Kardeşi Mabel'in Bir Zombiyle Çıktığını Anladıktan Sonra İlluminati Olan Pencereden Kaçamıyor Yani İlluminati Onu Engelliyor

3-)3'üncü Bölümde Stan (Uydurup Türk Dediğiniz Adam)Mumyaları Gösterirken Arada Birtane Erimiş Halini Buluyor Arka Planda İse Pencereden Gelen Bir Işık Var Bu Pencerede İlluminatiden Gelen Işık Abraham Lincolnün Mumyasını Eritmiş (Ve Araştırdığıma Göre Abraham Lincoln Cinayetinin Arkasında İlluminati Varmış)

4-)8'inci Bölümde İse Kasabanın Kurucusunu Gerçeğini Açıklamak İçin Bir Harita Buluyorlar Ve Bu Haritada İlluminati Varken Gerçek Yolu Bulamıyorlar Sonra Yolu Nasılmı Buluyorlar Haritayı Kağıttan Şapka Yapıyorlar Ve İlluminatiden Eser Kalmıyor

5-)12'inci Bölümde İse Dipper Eline Aldığı Kalkanda İlluminati Var Fakat Savaşta Onu Korumasız Bırakıyor

6-)17'inci Bölüm İşte Açıklama Konusundaki Favori Bölümüm Bu Bölümde İse İlluminatinin Yaptığı Hain Zihin Kontrol Mesajlarını Anlatıyor

7-)19'uncu Bölümü İzlemeyip Yazdığınız Herhalinizden Belli Bu Bölümde Bill Cipher(Üçgen Karakter) BU Çocukları Öldürmeye Çalışıyor Fakat Başarısız Kalıyor Ve Piramite Diz Çökertiyorlar.

8-)Sezon Finali Bölümü 20.Bölümde İse Aşağıya İnerken Boruda Bill İs Watching/Bill İzliyor Yazıyor

9-)Kısa Animasyonların İzleseydiniz Zaten Hayatta İlluminati Demezdiniz Çünkü Kısa Animasyonların Sonundaki Kağıtları Bir Araya Getirirseniz Tek Gözün Üzerinde Kanlı Bir 'X' Beliriyor:http://i.imgur.com/ej1dNVl.jpg

9-)Ayrıca Bu Bilgi Fazla Birşey Kanıtlamaz Fakat:Dizinin Yapımcısı Alex Hirsch'in Attığı Bir Tweet'te "Benim Şovlarımda Bazı 'Gizli' İşaratler Kullandığıma Dair Söylentilerin Tamamı Yanlıştı.DÜZ GÖRMEYİN APTALLAR !" Diyor

10-)Eğer CartoonFrederatorü İzlerseniz Zaten Diyorki Sonunda 'Büyük İhtimal İle İlluminati Değil'

11-)Bir Tane Youtubede Bir Kanal Var:Vailskibum94(Dizinin Bütün Sırlarını Çözen Arkadaş) Eğer Bu Kanalın "Bill Cipher Origin" Adlı Videosunu İzlerseniz Zaten O Bile Diyor "İlluminatiden İlham Alınarak Yaratılan Bir Karakter" Diye Ve Tüm Tek Göz Ve Üçgenler Bill Cipheri Temsil Ediyor

Gerçektende Haksız Yere Diziyi Aşağılamışsınız Birazcık Öğrenin Bende İlk Bölümü İzlediğimde

Unknown dedi ki...

of izliyorum zaten bi şekilde film kendine çekiyo ya :(

Adsız dedi ki...

İlgilendiğin ve bilinclendirdigin icin Allah razı olsun kardeşim. Allah evlatlarımızı bu dinsizlerden korusun inşallah.

secret dedi ki...

peki nasıl korunacaz?

gizli dedi ki...

ben bir çocuğum bunları bilmem iyi değil ama araştırmalarım sonucu bir şey keşfettim facebookun girişinde adamlar faceden konuşur gibi çizgi çekmişler dikkat ederseniz orda SEX yazar 3 harf bir arada yani 3ü 1 arada nescafe 3ü 1 arada

Adsız dedi ki...

Millet,ben disneyi bol bol izlerim ve illüminati hakkında gayet bilgim var.Şimdi bu dizideki objeler tamamen illüminatiye ait doğrudur.Yalnız dizide herhangi bir illüminati sempatizmi yok aksine savaşıyorlar onunla hatta bilinçaltlarıyla yeniyorlar onu.Simgeleri 25.kareyle yerleştirmek yerine açıkça gösteriyorlar,tamam disneyin savunulası hiçbir yanı yok ama sizlerin abarttığı kadar illüminati destekçiliği yapmıyorlar.Ayrıca o garip adama(Stan) Türk demek nedir amk ya.Neredeyse tüm dizilerde "Fes" vardır bu osmanlıdan kalmıştır ve yabancılar bunu gayet açık biçimde kullanıyorlar.Yani o karaktere türk demek,bir türk dizisinde çöpten bulduğu kruvasanı yiyen adama fransız demekle eşittir.

Adsız dedi ki...

karakter türk değil sadece fes takıyor. onun dışında yakaladıkların doğru.

Unknown dedi ki...

Hangi kanal

Adsız dedi ki...

Bir kaç bölümünü izledim bilinç alti mesajlarını bilmem ama açık açık mesajını veriyor adamlar ama bu fes takan adam sahtekar,karakteri bozuk vb. Bir tipleme o halde söyle bir mantık kurar isek Fes = Türk = Sahtekar vb. Olumsuz özellikler ile bir Türk tanımlaması yapmış adamlar ve lakin bizler biliyoruz ki hic birşey göründüğü gibi değildir asıl hedef yüce dinimiz İslamdir çünkü fes Osmanlı imparatorluğunun çok geniş cografyalara hükmetmesi sonucu kuzey Afrika dahil giyilir olmuş yani bir simgedir netice itibariyle.

Unknown dedi ki...

bu adam mal o adam türk değil herkes fes takar

Adsız dedi ki...

Arkadaslar ben bu diziyi cok izledim daha 14 yasindayim ama herseyin farkina vardim youtubeye konulan bircok illuminati videolarini izledim ve dikkat ettim butun unluler ve diziler illu siz bundan kacamassiniz ama su varki neredeyse hepsi illuye katildiklari icin pismanlar hepsi videolarina illu koymalari icin iskenceye ugruyor ve bircogu bazi videolarinda uzgun bir sekilde ve ayni zamanda turkce cevirilerine bakarak illude olduklarindan memnun degiller kacmak istiyorlar ancak su varki illuculer onlari tehtid ediyolar (kardeslerinin oldurulmesi , ses tellerinin kesilmesi vs.)o yuzden durduramiolar icinde fazla bilgi var okuyun derim.

Adsız dedi ki...

Gravity falls'ın illu olduğu zaten belli bişey bu çizgi film özellikle yapılmış bişey ama işaretleri yanlış tanıtma stan amca türk değil ve kafasındaki fesin üstündeki bir hilal değil kitaptaki işaretleri inceleseydim bunu anlardın madem bi olayı göz önüne seriyosun yanlış kanıtlar sunma.

Unknown dedi ki...

lütfen google esrarengiz kasaba bill cipher yazın ve bill cipher'ın fanlarına bakın

bill cipher kimdir: 2. sezonda ekrana çıkan ama daha ilk bölümden beri olan ANA KAREKTERDİR amerikalılar illuminatinin ne olduğunu biliyor ama beyinleri yıkandığı için bill cipherı çok seviyorlar youtube bill cipherda yazabilirsiniz ve videoların altlarındaki yorumlara bakabilrsiniz ve ne kadar çok amerikalı hayranı olduğunu göreceksiniz

Unknown dedi ki...

arkadaşlar bu çizgi film baştan aşağı illu eyer google bill cipher yazarsanız zaten anlarsınız birde küçük bir not düşmek isterim bu programın ana karekteri bill cipher'dır bill cipherda bizim bildiğimiz üçgenin içindeki salak bir gözdür aptalca bir papyonu şapkası vardır ve sarıdır 2. sezonda ortaya çıksa bile ilk bölümden beri vardır nerdenmi biliyorum? jenerik müziğinin sonunda sürekli resmi çıkıyor. siz esrarengiz kasabayı izliyosanız ana karekterlerin mabel ve dipper olduğunu sanıyorsunuzdur, DEĞİL. esrarengiz kasabanın bütün konusu illuminatiyle savaşan iki çocuktur lütfen benim için bir araştırın ve 2. sezona bakın

Adsız dedi ki...

Benim kafam karıştı madem ve dipper o üçgen şeyle savaşıyor ama her bölümde illuminati işaretleri falan var amaçları ne ?

Adsız dedi ki...

bende esrarengiz kasaba izliyordum ve bu şekilleri gördüm ve bir baktımki ulliminati inanamadım şok oldum resmen insanları parmaklarında oynatıyorlar

Adsız dedi ki...

filmde bazı gizli mesajlar sayesinde başka gizli veya illuminatici insanlar ile iletişim kuruyorlar mesela gizli silah ve bunun gibi bir çok şey bu illuminatilerin hepsinin bir anlamı var bu şifreleri çözersek ne gibi sırlar ortaya çkar ben gizli silahı çözdüm bir tek şifreleri çözmeme yardımcı olucak herkesten özele veya usluata@hotmail.com adresine yardım beklerim

Adsız dedi ki...

Siz ne malsınız ya :D çok gülüyorum yorumları okurken.sayfanın tamamı çocuk.ayrıca şapkadaki hilal de kalkmadı

Adsız dedi ki...

esrarengiz kasaba ilunamati değil 1.sezon20.bölmünde üçgen gözlü adamı yeniyorlar ilnumaticiler yenmesini ister yenilmesini değil

leve dedi ki...

mal ana karakter dipper ayrica 7cgen icinde goz ilumunatinin isareti deil

Adsız dedi ki...

1.sezon 20. bölümünde üçgen adam ölmüyor enson dediğini duymadın galiba

Unknown dedi ki...

yanlış hesapla göndemiştim

Adsız dedi ki...

ilk olarak size saygımı belirtmek istiyorum.şimdi söyleyeceklerim
diyer herşeyi geçiyorum semboller falan ama türk düşmanlığını anlatıyorsunuz ama tek bir işaret üzerinden(fes).
stan ın fesi onun türk olmasını işaret etmiyor tamam belki hilale benzeyen bir işareti var(dediğim gibi benziyor tam bir hilal değil).ve demek istediğim festen yola çıkıyorsunuz fes bir yunan icadıdır,hadi onuda geçtik diyelim fes bir osmanlı geleneğidir hadi tarihimizdir anladım ama yeni türk devleti çağdaştır ve zorunlu bir giyinme şekli yoktur (şapka kanunundan çok değil 3-4 yıl sonra)yani stanın fes takması ilk olarak yunanlıları sonra eğer ayrıntı girerse osmanlı devletini ve eğer içeri zamanıda katarsak türkiyeyi ilgilendirir bu olaylardan sonra bile türkiye en son bakılacak yer oluyor.Söz verdiğiniz için teşekkürler

Adsız dedi ki...

Esrarengiz kasabayı takip ediyorum ve bencede konusu illimunati ile savaşan iki çocuk çünkü sürekli işaretler ve gizemli olaylar ve arkasına saklanan mesajlar var fakat bu iki çocuk bir savaş vererek günü kurtariyor ayrıca fes ile Türk milletini bağdaştırmak son derece yanlış olmuş neyse izlemeye devam edelim bakalım ne gibi şeyler yakalayacağız

Adsız dedi ki...

Galiba yaşınız küçük her üçgeni illimunati,her fes takanıda türk sanıyorsunuz ...

Adsız dedi ki...

Fesli adam Türk değildir. O bir Shriner. Tüm üyelerinin en az 32. derece mason olması gereken bir başka üst masonik yapılanma. Amerika'da minik arabalarla 4 Temmuz'da resmi geçitlere filan katılırlar. Kalp ve damar hastalıkları, yapay uzuv ve ( nedense :) ) yanıklar ile ilgili hastaneler yaptırır ve gen araştırmalarına destek verirler.

Adsız dedi ki...

O kadar hadsizlerdir ki, ilk mabedlerini 1872 yılında kurduklarında adını Mekke Mabedi koymuşlardır. İslama meydan okur gibi tüm mabed adları islam ülkelerindeki şehir isimlerinden alınmıştır, Mekke Mabedi, Medine Mabedi vs.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Shriners

Hesapta, hep iyilik peşinde, hastane yaptıran tipler gibi görünmek gerçek kimliklerini gizlemektedir. Bu arada çocuk hastaneleri yaptırdıklarını söylemeyi unutmuşum. Asıl tanındıkları olay çocuk hastaneleridir. Bir çocuk kanalında boy göstermelerine şaşmamak lazım. Şirin gösterilmek ve alıştırılmak isteniyor.

Adsız dedi ki...

Ben çok seviyorum eylenceli, severek izliyorum ama tabi beynimi yıkmalarınada izin vermiyorum yani bu mücadeledede diğer müzadeleler gibi Allah'ın adı galip gelecek buna içten inanıyorum ben :)...

Adsız dedi ki...

Haa bide ben şu 25.kare tekniğinde bir durdur bir devam diye kısa kısa yaparak yakaladıım .

Adsız dedi ki...

Bölümlerden birinde o göz canlanıyor ve çizgifilmin için de resmen bir rol alıyor. Sonra bölümün bir sahnesinde sinirleniyor ve "Beni sinirlendirdiniz ve beni sinirlendirenleri öldürürüm." "Bütün dünya benim neler yapabileceğimi bilir." diyordu. Üstüne üstlük bunu söylerken kocaman oluyordu ve tek gözünden alevler saçıyordu. Bir de "Sizi izliyorum." deyince bunun bariz bir sübliminal mesaj olduğunu anladım. Keşke bölümü bilsem de size söylesem. :/

Adsız dedi ki...

bunu sadece ben mi anladım bütün bölümlerde ilminati nin kötü bişey olduğu ondan uzak durmamız gerektiği ve onu yenebileceğmizi anlatmış yani önemli olan kulanması deyil nasıl kulandığı birde her gördüğünüz höz ü ilminati sanmayın tek göz ve üçgenin çok başka anlamıda var mısırdada özel anlamlları var birde bizden başka kep kulanan birsürü ırk var ayrıca o kitap korkunç uzak durmamız gereken sırlarla dolu bilinde konuşun

Adsız dedi ki...

Bence cok guzel anlatilmis. Ayrica cizgifilmlerin cogunda illu var. Ve bizim icin cizgifilmlerin konularini guzellestiriyorlar. Ben analizini yaptiginiz cizgi filmi illu oldugunu bildigim halde takip ederek izliyorum. Peki sizce bilmeme ragmen izlemem benim bilinç altımı etkilermi?? Tsk..

Adsız dedi ki...

Cizgi filmin bir bolumunde ucgen gozlu adam mabel ve dipper' a : " çocuklar dünyanın kıymetini bilin! Karanlık yaklasıyor" gibi bir ifadede bulunuyor. Tam olarak hatirlamiyorum ama buna benziyordu. Bence burda illuminatinin yaklastiğini haber veriyor

Adsız dedi ki...

Evet gerizekalı gördüğü her üçgene illuminati diyen moronlar.Bu çizgi filmin adı gravity falls o türk dediğiniz adam stan ve türk değil sonra o dediğiniz içinde göz olan üçgende çizgi filmin baş kötü karakteri bill cipher eğer moronluklarınıza biraz ara verip araştırsaydınız görürdünüzki dedğiniz herşey aslında çözülmesi için oraya konulan kodlar.bu çizgi filmde çok fazla sır ve gizem var izleyicilerde bu sır ve gizemleri bu kodlar yardımıyla çözmeye çalışıyorlar.ikincisi eğer önyargılarınızı bir kenara bırakıp bütün bölümleri orjinal dilinde(ingilizce)izleseydiniz(tabi moron beyinlerniz bunu anlamaya yeterse)o şifreler semboller ve hepsinin aslında konunun bir parçası olduğunu vede gizemleri çözmek için onlara ihtiyacımız olduğunu anlardınız.Son birşey daha...
Bir şeyi suçlamadan önce onu tamamen bir tanıyın önyargılarla yaklaşmayın ve herşeye AMAN ALLAHIM BURADA BİR İÇİNDE GÖZ OLAN BİR ÜÇGEN VAR İLLUMİNATİ MÜSLÜMANLIĞA SALDIRIYOR YOK ETMEYE GELDİ demeyin çünkü aynı sembol aynı zamanda horusun gözü sembolü olarak da kullanılyor.Lütfen bir daha mallıklarınızı başka bi yerde yapın içinizde mal olun ya kimseye mallık bulaştırmayın....

Adsız dedi ki...

Olabilir ama bence yorum yapanlarin çogu abartmis. Ben Boyle seller I umursamiyorum Sadece hayatimi yasiyorum. Takilip kalmiyorum
😎

Adsız dedi ki...

Ya Stanford Pines Türk değil Allah Allah.

Esrarengiz kasaba fan dedi ki...

Ya mal mal yazmayın allah aşkına bu bir dini sembol ve türklerle alakası yok zaten bu film benim favorim hiç kaçırmam azcık izleseniz anlarsınız

Ali dedi ki...

ey müslümanlar.peygamberimizin(s.a.v)hadisine kulak verin.''ben size iki şey bırakıyorum.ona sarıldıkça şaşırmazsınız.biri kuran diğeri benim sünnetim.ceddimiz islama sarıldığı kadar yükseldiler.bizde islama sarılalım ve Allahın rahmetine kavuşalım.Allah düşmanlarını tanıyalım birbirimizi kırmayalım

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar öncelikli olarak şunu not edin: DİSNEY marka olarak yahudi mi bilmiyorum da (...) sahipleri bakımından eşcinselliğin propagandasını yapan bir kanal. Hali hazırda tüm kendi üretimleri olan çizgi filmlerde penis, anüs ve göğüs şekilleri olmak üzere cinsel organları 25. kare ve detaylara gizli şekiller olarak saklayan bir kanaldır.

Ortaklarından birinin karısını boşayıp bi erkekle ilişkiye başladığı da söylenmektedir. Bu kanal çocuklar için değil, bilinçli yetişkin bireylere hitap eden bir kanaldır.

Evde bu kanalı engelleyin +18 kanalları katagorisinde listeletin ve şifreleyin.

BU KANAL AİLE YAPISINI BOZUCAK YÖNDE ÇİZGİ FİLMLER YAYINLAMAKTADIR LÜTFEN ÇOCUKLARINIZI KANALDAN UZAK TUTUNUZ.

Adsız dedi ki...

yani stan ` in beynine giren bill gerçektende dünyada varmı 2. sorum ise o yaşıyorsa ve gerçek dünyada varsa o ne

Unknown dedi ki...

Kafasinda fes olan adam yani stan turk degil yada turkleri temsil etmiyor fes biz turklerin sapkasi degildir fes mısırın geleneksel sapkasidir ve mısırın sembollerindendir ancak zamanla turklerdi bu sapkayi kullanmistir. Festeki sekilse hilal degil saginda dikdortgen bir cikinti var ve bu da masonlarin simgelerinden sadece biridir yani bilip bilmeden her seyi biz turklere yapiyorlar sanmayin

Spatium Vitae dedi ki...

Beyler öncelikle şu konuda sizi aydınlatmak isterim ,
İlluminati örgütü Fransız ihtilalinden önce kapatıldı ve simgesinin herkesin zannettiği göz, üçgen , piramit vb simgelerle alakası yoktur ancak bu simgelerin olduğu bir örgüt elbetteki vardır . Yorumladığınız adam (stan) Türkle alakası yoktur. Bunlar dışında 25. Kare tekniği ve benim tespit ettiğim bir çok kod ve harf dizileri var. Konu hakkında eksta bilgisi olan bana ulaşabilir. Gorduğunuz her üçgene,gözede illuminati gondermesi yapmayın lütfen bu sadece onlara destek olur.

Adsız dedi ki...

evet öyle ama ben yinede izliyorum en azından bilgim olmuş oldu demek türkün
kafasındaki hilali ondan kaldırdılar ha anlaşılmasın ürk olduğu diye demek
olsun biz çok seviyoruz özellikle de 1,2,3 günlüğünde bulunduğu bölüm harikaydı

Adsız dedi ki...

evet öyle ama ben halan izliyorum fakat şöyle birşey var o türk düşmanlığı değil illüminati düşmanlığı olmalı nedeni stan bill chiper(illüminati simgesi üçgen adamı) ı yok etmeye çalışıyor ve bill chiper ile stan arasındaki bir düşmanlık var nedeni ise stanin ikizi stanly i portalda hapsetti ve stanin portalı yapmasının nedeni bu ve ayrıca şöyle bir teorim var o sezon finalinde mabel" uncle stan I cast you"(stan amca sana güveniyorum) diyorya onu söyliyen kişiler kanallara göre değişiyor!disney XD de mabel bunu söylüyor disney channelde ise lebam söylüyor!sizce garip değilmi ayrıca şuda var!dipper ın gerçek ismi dipper değil o sadece doğum lekesi nedeniyle konmuş bir lakap ve dipperin gerçek ismi ya rodick yada tayor...bu isim konusu araştırıyorum

Adsız dedi ki...

Evet ben o 8haziran 2015 saat 18.30 da yorum yollayan kişiyim şunu demeliyim ki bu mason işaretleri ve illüminati işaretleri disney channelde sadece phianıes and forb ve prenses sofiada yok neden mi?arkadaşlar disney channel işaretinde şeytanın (töbe töbe) en sevdiği sayı yani 666(töbe töbe) sayısı var.doraemon da hani bölüm adını sölerken dorayemon fotoğrafı çıkıyorya işte orada sex yazıyor. Hayal kırıklığına uğrayacağınız bir çizgi filim var:spider man yani örümcek adam örümcek adamdaki cadılar bayramı bölümünü izlerseniz orada kurtadam illüminati simgesiyle may halayı koruma altına alıyor görünce şoke olduğumu belirtiyorum ayrıca şunu gördüm örümcekadamın gercek çizgifilmi malesef disney channelde yok o filim sahte ve bahsettiğim bölüm değiştirilmiş.sıra geldi winx çizgifilmine oradada tekna ve stella hariç tüm karakterler sex işareti yapıyorlar elleriyle.bu işaret tek winx te olmuyor pamuk prensesten ariele kadar tüm walp disney çizgifilimlerinde bu var ayrıca walp disneydede 666(töbe töbe) sayısı var .esrarengiz kasabadaki nermondo meselesi açığa çıktı bu aarada nermando lebamın varlığından haberdar ve ayrıca stan portalı açtığında o portaldan onlarca canavar çıkıyor ve mc.guget varya çatlak adam onun bir elinde 6 bir elinde 5 parmağı var bunun nedeni bill mc.gugetin sol elindeki bir parmağını kesmesi ve günlüğün son sayfasındada kanla yazılmış yazı varya onu mc. Yazdı ve sormadaonun beyni yıkandı benden şimdilik bu kadar 11yaşındaki araştırmacınız ceylinden bukadar görüşürüz~

Adsız dedi ki...

arkadaşlar şunu söylemeliim ki o gözlerin nedenini açığa çıkardım...o evde önceden stan değil stanly öturuyordu hatırlıyorsanız anılar bölümündeki bir odada stan süpürge satmaya çalışıyordu ve o kasaba gravit fals yani esrarengiz kasaba değildi neden mi?çünkü eğer orası olsaydı kasabadan birine satmaya çalışırdı stan...o zamanlarda stanly o kulübeye sahipti...o külübe stanly e ait olmasının bir nedenide soos un yeni bir oda bulması ve deney 72 halısının olduğu halılı oda orası stanly nin odasıysı bunu herkes biliyor.bence stanly nin illüminatiyle alakası var!
benim kafamı karıştıran şey şu bill chiper çarkında neden wevdy yokta roby var wendy her bölümde var fakat roby her bölümde yok.
çarktaki iki mabel işareti varya lamalı kazak işareti lebamı yıldızlı kazak işareti mabeli temsil ediyor.
yıldız işareti ise gideonu temsil ediyor
11 yaşındaki küçük araştırmacınız ceylinden bu kadar araştırmaya devam ediyorum

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar soosun önemli birisi olduğunu çözdüm .soos her zaman odalar buluyor ve stanin sırrını biliyor.o anı bölümündeki şifre odasını açtığında sıkıcı diyordu çünkü çocukların bunun bilmemesi gerektiğini biliyordu.önceki yorumumda söylediğim gibi o kulübe stanly in di ve mc.guget ile kalıyordu.mc.guget körgöz kurucusuydu ve bu yüzden kulübenin tamamında hep gözler vardı.
Ayrıca sezon finalinde lebam uncle stan ı cast you diyordu ya bence mabelin lebamdan başka gizemi daha olmalı dipper stanin gercek yüzünü gördü ama mabel görmedi.stan mabelden birşey saklıyor olmalı ve stan lebamın varlığını aynı nermando gibi biliyordu.ama neden bunu mabele söylemedi?
Bunları araştırıyorum sizi fazla yormak istemedim o yüzden kısa yazdım.
11yaşındaki küçük araştırmacınız ceylinDen bu kadar...

Mehmet Efe Işık dedi ki...

Onlar illumunati değil ki 1.sezon 19. bölümü izlediyseniz Üçgen ve ortasında bir göz olan karakter görürsünüz bu karakterin adı Bill Cipher ve bölümün sononda da sizi takip edeceğim diyor o gizli işaretler de aslında Bill Cipher'a ait

Cmre dedi ki...

Saçmalıyorsun. İlluminati diye bir şey yok. Grunkle Stan'in de Türklük'le bir alakası yok. Doctor Who'nun 11. Doktor'u da fes takıyordu, kimse buna bir şey demedi -Ki zaten diyemez, dememesi lazım- Böyle yok 25. kareymiş, yok üçgen içinde gözmüş, asıl siz bunlarla beyninizi yıkıyorsunuz.

Unknown dedi ki...

saçmalamayın. illüminati örgütü artık yok. ayrıca çizgi filmin tamamını izlersen o işaretlerin bir karaktere (Bill Chipher) ait olduğunu anlarsın. sadece bir şey araştırıp kendinizi bilgili sanmayın.

Unknown dedi ki...

ek bilgi:İllüminati'nin işareti üçgen içinde göz değil. ne olduğunu unuttum ama :) "Oha Diyorum" kanalında bununla ilgili bir video var izleyebilirsiniz...

Adsız dedi ki...

Sadece Türkler mi fes kullanmış.Çok mantıksız şeyler söylüyorsunuz.

Adsız dedi ki...

Selam benim adım ayşen google esrarengiz kasabanın gizli şifrelerini araştırıyordum ama karşıma sadece illiminati işaretleri çıktı evet dizide illiminati işaretleri var tamam ama dizinin içinde sayılar harfler ve sembollerle gizlenmiş şifreler var bu şifreler iliminati işareti değil gizli öğretidir antik zamandan günümüze süre gelen medya içine gizlenmiş gizli öğretiler vardır bazen fark ederim ama esrarengiz kasabada bu işaretler çok fazla

Adsız dedi ki...

İllüminati var ama o adam türk değil iş gereği giyiyor sadece daha gizemli durduğunu idda ediyor hem adı stan pines yani türk değil ve çatlak felan da değil sadece sahtekar diyebiliriz şapkadaki şeyse hilal değil bunun anlamı 2. Sezondan öğrenebilirsiniz sizi bilgilendirdiysem eğer ne mutlu bana :S

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar şu sıralar zamane filmlerinde de çizgi dizilerde de resimli kitap ve ansiklopedilerde de illuminatiye rastlıyoruz bu da bize bu inancın gittikçe yayıldığını ve bu kaynakların (film, kitap vb.) illuminatiyi desteklediğini biliyoruz. ama biz biz olalım, İslam'da kalalım, inancımızı koruyalım...

Adsız dedi ki...

Esrarengiz kasabanın bir bölümündede sarı üçgen filan var zaten artık disneyin izleyecrk bir tarqdı yok gençler için kardeşlerinize dikkat edin ve izletneyin şu saçma filmleri

Adsız dedi ki...

la gravity falls illuyla dalga gecmek icin hdjskahskabs

Adsız dedi ki...

köpek keşişler ayrıca yalnızca esrarengiz kasaba değil disney channel tamamıyla islam düşmanı ALLAH onların ... beddua etmeyeyim dicem ama her türlü islamı öldürmeye çalışıyor hayvanlar .ama bişi söylimmi onlara hayvan derken üzülüyorum çünkü bir hayvan kadarda olamıyor alçaklar.!!!!

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bu yalanlara inanmayın ilk olarak yıldız ve ay bir sürü ülkenin bayrağında var ikinci olarak o illimünati değil bir karekter o göz seni izliyorum anlamına geliyor çizgi filmin serisi çok güzel bana inanmiyorsanız kendiniz izleyin üstelik imdb puanı 8.9 interstellar gibi çok sevilen bir filimden bile yüksek

Adsız dedi ki...

Hepiniz salaksınız yav bi yazdığınız yorumları okuyun sanki bir komedi filminin içindeymişiz gibi XD

Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar ben şu anda gerçekleri söylüyorum öncelikle bir karakteri fes ile türk yapamazsınız,iki üçgen ve göz illüminatinin yanından bile geçmiyor üç eğer bu dediklerime inanmıyorsanız youtube a girin oha diyorum illüminati yazın bir oğlanın yanında üçgen göz var ona tıklayın ve izleyin bence esrarengiz kasaba illüminati değil çünkü alex hirsch iyi biri ve eğer esrarengiz kasaba illüminati ise ben bu yorumu yazmazdım

Adsız dedi ki...

Bunlara bakmadan önce anlamamışmıydınız ???

Adsız dedi ki...

Uydurma çizgi dizi full illiminati

Adsız dedi ki...

en başta acılan ucgeni bende goruom ve o bilch in tekerlegi denen bişeymiş o tekerlekteki sırlar illumanitiyi içeriyo ve o turk deil o sahtekar cunku mabel seker yediginde (tersinde yazıoki ) (harika amcaya guvenme) sizce ne soluo o bi cizgi film deil cocuklar onun tersini anlayamaz o bi kurtarma mesajı yardım mesajı cunku gozler hep uzerlerinde farkındaysanız ve( geriye mesaj )diyen bi bolum vardı gideon dan o dayardım işaeretiş geriden bir mesajdan yardım isitorlar

Unknown dedi ki...

destek

Unknown dedi ki...

Zeki insan madem illimanti var neden izliyon be deus mal hem illimati her filmde var tovbe tovbe cartoon networkde var heryerde var napak ek deus herif

Adsız dedi ki...

evet ben tekrar yorumumu yazıyorum eğer esrarengiz kasaba illüminati olsa idi selen öztürk mabel ı seslendirmezdi selen öztürk muhteşem yüzyıl da sultan süleymenın ilk karısı idi onunla evlenmişti fakat çocuğu düşmüştü yani esrarengiz kasaba illüminati değil.

ASLAN TÜRK dedi ki...

bir çok kişinin stan karakterinin TÜRK olmadığını yazdığını gördüm KOMİK geldi bana
1 - FES
2- AY VE YILDIZ (fes üzerinde ki karakter olarak ay ve yıldızla dalga geçilmiş bayrağımızın oluşum anlamını öğrenin)
3 - STAN bir kısaltmadır şöyle ki >> i STAN bul
4 - İTİBARSIZLAŞTIRMA >> 24+1 kare tekniği ile biz TÜRKlere değil diğer tüm halklara bir mesaj veriliyor TÜRK ler dolandırıcı ve yalancıdır NEFRET EDİN YOK EDİN...
5 - 6 SAYISI İSLAMİ BİR DEĞER KURAN-I KERİMDE 6666 AYET VARDIR ,bu yüzden 6 sayısına karşı insanlarda antipati oluşturuyorlar, peki kaç sure vardır bileniniz varmı :) müslümanım diyen ama kitabını bile okumamış bir toplum ,onlar KURAN-I sizden daha çok tanıyor ve neden korkmaları gerektiğinide biliyorlar
6 - NASIL OLSA HİÇ BİR ŞEY YAPMADAN SAF SAF BUNU İZLEYECEĞİNİZİ BİLEREK BİZLERİ AŞAĞILIYORLAR ...
7 - FİLM İÇERİSİNDE Kİ çoklu RAKAMLAR KODLANMIŞ KOORDİNATLAR DIR , nasılmı biraz araştırın :)
DAHA ÇOK DELİL VS VAR AMA ÖNEMLİ OLAN BUNLAR DEĞİL ...
ÖNEMLİ OLAN MİLLİYETÇİLİĞİNİ KAYBETMİŞ HER ŞEYE ÇIKARLARINI KORUMAK AMACIYLA YAKLAŞAN KENDİ ÜLKESİNİ SATAN BİR GENÇLİK VAR ETMEK...
LÜTFEN ÖNCE ÜLKENİZE SAHİP ÇIKIN BU CENNET VATANIN HER KARIŞI ÇOK DEĞERLİ,BUNU TÜM DÜNYA BİLİYOR ARTIK SİZDE FARKINA VARIN
''ASLAN TÜRK''

asDasDas dedi ki...

Ahaha gülmekten öldüm tamam illuminati doğru ama o Türk dediğiniz kişiyi yanlış tanımışsınız

Adsız dedi ki...

bende izliyorum hatta şuan orayı gördüm bencede iliminati işareti var ama onun şapkasından türk olduğunu anlamamıştım da dipperin şapkasında bişey var stanin de ama mabelde bişey yok varsa yorumuma cevap yazın

nurefşan dedi ki...

Biraz araştırın

nurefşan dedi ki...

Kardeşim biraz uzun bi yazı olucak fakat okumanı tavsiye ederim.esrarengiz kasaba illuminati değil illuminatiyle savaşan iki ikiz kardeştir.bill'i biliyotsun değilmi?2.seZonda ortaya çıkıyor falan .ama yalan sen zannediosunki başrollerde dipper ve mabel var ama yanılıyosın bill

nurefşan dedi ki...

İkinci sezonda cıkınca dipper ve mabel onla savaşıyor ve senin asıl kafana takılan sey beden o zaman geryerde sembol var diyosun onun cevabıda şu:mesela mabel cüce bi adamla çıkıpında dipper üçgen simgeli penceden kaçamıyor.yani sembollerin asıl nedeni onları hep izlediklerini belirtmek için esrarengiz kasaba illuminati ile savaşıyr hatta bi sayfada tek gözün üstünde kanlı bi çarpı yasak işareti var.ben 2 yıldır araştırma yapıyotum umarım bu yazıyı okursun tesekkurler

nurefşan dedi ki...

Ne kadar cahil bir toplumsunuz.biraz uzun olucak ama rica ediyorum onuyun.su stan karakterinin türkle alakası yok fes takan sadece türklermi?ve esrarengiz kasaba ilkuminati değildir filmde illuminati ile savaşan ikiz kardeşleri anlatıyor.siz zannnediyosunuz ki başroller dipper ve mabel.hayır....2.sezonda ortaya çıkan bill'i biliyorsunuz değilmi şu sarı üçgen?.o ana karakterdir filmin başından beri vardır dipper ve mabelin başına gelen herşeyden sorumludur.dipper ve mabel illuminati ile savaşıyorduk hatta sır kitabından bir sayfasında tek gözü yasaklar gibi kanlı biçimde yasak işareti koymuşlar ayrıca bir bölümünden bahsetmek istiyrum.bölümde mabel zombi gibi cüce bir çocukla çıkıyor e birşeyden haberi yok.ama dipper bunu görüyor ama geç kalıyor mabel çocukla çıkıyorken dipper üçgen göz şeklindeki penceresinden onu engellemeye çalışıyor ama nedense kaçamıyor????çünkü ilkuminati de toplumumuzdaki gibi onlar için bir tehdittir.şimdi siz diyceksinizki eğer onlar illuminati ile savaşıyosa neden heryerde sembolü var?çünkü onları izliyorlar farkederseniz her göz onlara dönül ve bir bölümde ı waching you ve BİLL watching you yazıyor

ASLAN TÜRK dedi ki...

hepimize cahil sıfatı ekleyen pek bilmiş NUREFŞAN kardeş ;
o adam TÜRK sen bitaraflarını yırtsan da yırtmasan da bu böyle. malesef sen burada bununla uğraşırken ben TÜRKİYEM sınırları içinde ve dışında yurt dışı koalisyon güçlenine bağlı ajanların ÜLKEM çevresinde ne naneler yediklerini inceliyorum sen HALA İLLUMİNATİ ile oyalanıyorsun İLGİNÇ . yazımda illuminati ile ilgili bir suçlamam olmadı (ÇÜNKÜ O KESİMİN AMACI FARKLI) , ancak onların gerçek te nasıl bir yapılanma ve uğraş içinde olduklarını bilsen ... neyse karekter TÜRK dür arkadaşlar kimsenin şüphesi olmasın ..PARDON DÜZELTİYORUM > EY CAHİL TOPLUM TÜRK'e TÜRK DEMEYİN RAHAT UYKUSUNDA Kİ BAZI ARKADAŞLAR RAHATSIZ OLUYOR... Sen hala çizgi film içinde 3gen ve karelerle uğraş gÖzüde kapı üzerine asarsın NAZAR DEĞMESİN DİYE :) ....

ChamAlien dedi ki...

onlar illumunati değil zaten dizinin ana düşmanı o göz, illumunati düşman gibi göstermeye çalışıyorlar. Ve her yerde üçgen gözler var, bunun gizli yanı kalmamış adam resmen dalga gweçiyor

Unknown dedi ki...

Uzun süredir takipçisiyim ve seviyorum aşırı bağımlılık yapıyor yinede tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

Sayfada söylenenlerin hepsi doğru her karede ayrı bir illimunati var daha demin izledim bölümde o kadar cok illuminati sembolleri var ki ister istemez fark ediliyo hatta bölümün sonunda 25.kare tekniği uygulanmıştı 1 saniyelik koskoca bir üçgen içinde göz resmi gösterdiler

Unknown dedi ki...

Önce illüminatinin esas kurulma amacını araştırın,sonra gerçek sembolünü,sonra da mısır ve o tip diğer devletlerdeki giyim tarzına...benim yanlış düşündüğümü sanıyorsunuz ama bende araştırdıklarımın arkasındayım,oha diyorumu seven fakat illüminati hakkında yazdıklarına inanmayan olursa bence biraz mantıksız

Adsız dedi ki...

Her fes takan kisi Türk mü oluyor amk salağı.

ASLAN TÜRK dedi ki...


Adsız dedi ki...
Her fes takan kisi Türk mü oluyor amk salağı.

16 Eylül 2015 16:59
-------------------
bekliyorum o zaman adres verde geleyim istersen ,senin gibi kendine güveni olmayan küçük penisliler hep bişeylere koyar zaten EZİK ... BAKSANA ADIN BİLE YOK - sen önce konuşma uslubünü değiştir öyle yaz o zaman oradakinin TÜRK oluşunun hangi görsellere ve nedenlere dayandığını öğrenebilirsin, yada bunu sen ispatlarsında biz öğreniriz AMA öNCE ADAM OL ... hidrosefali beyinli kardeş ...

Adsız dedi ki...

o göz ve üçgenin bilinç altına etkisini açıklar mısınız. Onlardan her yerde var örneğin hepimizde göz var ve üçgen şekilde hayatın bir parçası. Bunları islami programlarda bulma şansınız da yüksek ve gizem deyince illuminati korku deyince cadı konusunun işlenmesi gayet doğal bir durum, eksikliklerimizi bastırmak için bok atmayalım gereksiz yere körpe beyinleri zehirlemeyelim

Adsız dedi ki...

öncelikle, çoğu çizgi film ve sinema filminde maymunlara (örneğin karayip'de ki maymun jack) fes giydiriliyor. bunlarda eyvallah, düşmanlık var mı var, ama ağızı açık ayran budalısı gibi izliyorsunuz hayranlıkla. gelelim "harika amca stan" de ki fese, o adam bu çizgi filmde en sevilen karakter, ki yeri geliyor bazen süperman gibi hayat kurtardığı oluyor. dolandırıcı bir karakteri var ama bu ona biçilmiş mizaç. aslında çok fedakar ve koruyucu bir aile bireyi. gelelim illimunati diye nitelendirdiğiniz sembole, o sembol kutsal göz anlamına gelir. yani aslında tarih öncesinden beri dini bir semboldür, her şeyi gören, bilen, tanrının gözü vs. anlamıları vardır. bu da illumunatinin kuruluş amacına ders düşmektedir. ikinci olarak, bilincaltı mesajlarının işe yaramasın için, kişinin bilinç durumunun dışında, yani idrak etmeden ona bu görüntüleri enjekte etmeleri lazım ki, bura da alalade açık seçik durumda semboller. eğer bi komplo teorisi daha üreteceksiniz; bu çizgi film illimunatiyi sevimli hala getirip, gençleri o yöne çekiyor, üstünden bir tez oluşturun. böyle bir sonuca varamazsınız. 1 bölüm izleyip, click ve ilgi çekmek amaçlı böyle bok atmak olmuyor.

Adsız dedi ki...

Abi beğenmiyorsanız bari kötülemeyin! Sanki biz üçgeni tek gözü görmüyoruz. Insanların bilinçaltına giden mesajlar sizi o yöne sürüklemez tam aksine siz beyninizdeki kasları ve bilincinizinizi geliştirerek kontrolünü sağlayabilirsiniz, mesaj da size mesaj olarak kalır bu tamamen sizin beyninize daha fazla hükmedebilmenizle alakalıdır. Şimdi ben mesela çıktığıdan beri Esrarengiz kasaba yı izleyen biriyim tüm bölümlerini de izledim hatta çoğunu ezberledim izleye izleye sanki ben bilmiyormuyum o çizgi filmde tek göz falan oldugunu?
Zaten İllimunati nin sembolü kitap okuyn baykuştur araştırın öyle gelin asıl kitap okuyan. Baykuşun olduğu çizgi filmlerden korkun Esararengiz kasabadan diil!!!

Adsız dedi ki...

Ben Esrarengiz kasabayı izliyorum ve çok seviyorum. Ve İllimunati adam Dediğiniz BİLL CIPHER 2 defa mabel ve dipper a yeniliyor
Yani çocuklar İllimunati yi yeniyor. Etraftaki İllimunati dedikleriniz de BILL IS WATCHING anlamında yani bill bunları sürekli izliyor. Aşağıdaki halı da portalda ki Stan Amcanın yani önce BILL ile arkadaştı ama BILL onu dolandırdı sonra Stan portala girdi ve ikizi olan Türk dediğiniz stan amca onun çalışma alanını Gizemli Klübe yaptı.günlüklerdeki Üçgen şey de portaldı Türk Dediğiniz Stan amca her zaman Kardeşini kurtarmak için portalı açtı.

Adsız dedi ki...

siz gerçektende gerizekalısınız yok ılluminatiymişte aman kendi kendinizi korkutuyorsunuz işte demekki bunlara inanarak kendi dininizden vaz geçmiş oluyorsunuz mesela dappe ve slenderman gibi saçmasapan şeylere inanıyorsunuz üç gen göz falan m.ö eski mısırlıların kullandkları yazı veya semboldür . Dappe ise arapların kulandıkları bir isim ad ve hani insanlarında isimleri vardırya üç harflilerinde var adsız olcak halleri yokya şöylemi diyecekler cin gel cin şunu kaldır mı diyecekler biraz aklınızı kullanınve cin çıkartma çağırma ıbır zıvır şeyler yoktur . Slenderman ise çizgi romandan esinlenmiş bir korku karakteri montajlayıp videolararda gerçekmiş gibi kullanıyorlar ve öyle birşey olsaydı insan kalmazdı dünyada. Bunların hepsi aldatmaça ve böyle saçma sapan resim video gibi şeylere bakarak a bu gerçekmiş diyorsunuz gerçektende çok saçma.

Adsız dedi ki...

esrarengiz kasaba adı üstünde bunlar sadece çizgi film bilim kurgu bilinç altı mesajımı saçmalık öyle birşey olsa beyin nöronları sıkışarak beyninizin kanamasını sağlar. böyle saçmalıklara inanıyorsunuzki yakında delirip akıl hastanesine yatacaksınız . hem 25. kare ekranı bütme HD olarak kullanılır.

ASLAN TÜRK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ASLAN TÜRK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ASLAN TÜRK dedi ki...

burada kendi kimliğinden çok adı sanı belli olmayan ne kadar çok ADSIZ varmış peh peh peh ...
öncelikle ; çizgi film güzel izlenmesi keyili ZATEN HER KESİME HİTAP EDEN YAPIDA > ETMESİ GEREKLİ Kİ HEDEFLERE ULAŞILSIN.
> siz hidrosefali beyinliler halen illuminati ile oyalanırken (bu konuda yorum bile yapmaya değmez di aslında) onlar atı alıp üsküdarı değil roketle AYa gittler,
atı alıp üsküdara gitmek deyimini net den inceleyin çoğunuzun anlayabildiğinden şüphelerim var.
> İSLAMİ SEMBOLLER TESPİTİ DOĞRU AMA EKSİK > dizinin ilk bölümünde i STAN bullu amcanın kafasındaki fes üzerinde hilal şeklinde ay mevcut du sonra şikayet ettik kaldırdılar ve PACKMAN benzeri bir karakter koydular SONRASINDA O KARAKTERDE KALKTI.
> niye STAN neden bill veya george değil yada sizin çok kullandığınız şekilde yazalım CONİ neden değil.
> siz ler uyumaya devam ülkeniz yurt dışında her şekilde kötülenirken görmezden gelmeye devam edin YARIN YURT VATAN DİYE AĞLARSINIZ SURİYELİLER GİBİ...
> bir ülkede milliyetçilik yoksa > KAYNAK/ÖRNEK TÜM DÜNYA ÜLKELERİ
sizler hayattan tabi ki keyif alacak eğlencek film çizgifilm izleyeceksiniz ANCAK BUNLARI YAPARKEN *DEĞERLERİNİZEDE* SAHİP ÇIKMAYI UNUTMAMALISINIZ
> UNUTMADAN >>> İLLUMİNATİ O ÇİZGİ FİLMDE GÖZLERİNİZİ BAŞKA YERE ÇEVİRİP GÖRMEZDEN GELMENİZİ SAĞLAMAK AMACI İLE KONULMUŞ BİR OYUN OLABİLİRMİ ??? BİR DÜŞÜNÜN SEVGİLİ ADSIZLAR ARTIK ADINIZI KOYUN Kİ TARAFINIZI DA BİLELİM.
BU BURADAKİ SON YAZIMDI BUNDAN SONRA BU BLOGU TAKİP ETMEYİ BIRAKIYORUM ÇÜNKÜ KAYDA DEĞER DERECE DE TARTIŞABİLECEK AKİL İNSANLAR LAZIM BANA.
İYİ UYKULAR ÇOCUKLAR

ASLAN TÜRK dedi ki...

Adsız dedi ki...
esrarengiz kasaba adı üstünde bunlar sadece çizgi film bilim kurgu bilinç altı mesajımı saçmalık öyle birşey olsa beyin nöronları sıkışarak beyninizin kanamasını sağlar. böyle saçmalıklara inanıyorsunuzki yakında delirip akıl hastanesine yatacaksınız . hem 25. kare ekranı bütme HD olarak kullanılır.

22 Eylül 2015 17:33

insan gözü saniyede 25 kare fotoğraf çeker (anlayabileceğin şekilde yazıyorum) eğer sen 24 karede bir 25inci kareye başka bir obje koyarsan gözün bunu görür ama sen algılayamazsın ve hafızana sen farketmeden yerleşir bunu ilk defa amerikalılar kola reklamında kullandılar internette boş boş gezeceğine biraz araştırsan neler öğrenirsin
HD görüntü ise çok yüksek çözünürlük demek piksellerin çoğalması ile daha büyük ekranlarda görüntünün kalitesini yükseltir DAHA FAZLA YAZARSAM şimdi senin NÖRONLAR PATLAR MATLAR O YÜZDEN SEN GİT YAT UYU ...

Adsız dedi ki...

Böyle konuşma istersen çok kolayca ilk önce sen dikkat edipte bursanın bunları aa doğru sen buğdayın böyle demezdi zaten

Adsız dedi ki...

aslan türk benim kelimelerimi çalıp kullanıp durma

Adsız dedi ki...

Siz çok aptalsınız ıbır zıbır şeylerle vakitlenizi boş geçiriyorsunuz bu sayfayı zaten kim kurduysa akıl hastanesini çoktan boylamıştır . Bu sayfaya ve bu saçmalıklara son verin yakında kendi gözünüzü delipte ben illuminatiyim diyeceksiniz.

ASLAN TÜRK dedi ki...

Adsız dedi ki...
aslan türk benim kelimelerimi çalıp kullanıp durma
27 Eylül 2015 15:01

sataşıldığı ve söz hakkı doğduğu için cevap veriyorum yoksa burada yazmak gibi bir niyetim yok artık..!

kardeş kelimeler kimsenin tekelinde değildir ...
kaldı ki ben yüksek elektronik ve bilgisayar mühendisiyim bu benim işim , ben lambalı televizyon tamir ederken sizlerden bir çoğu daha vitamindi , bu yüzden sana ait olduğunu sandığın kelimeler herkesin zaten ve senin saçma kurgularına da ihtiyacım yok

Dünyanın sırları dedi ki...

Bu dizinin bilmediğiniz sırları var.sizler için bildiklerini sayıyı 1-jeneriğin sonunda bir fısıltı vardır.jenerik tersten oynatınca o fısıltı anlam kazanıyor ve "three letters back" diyor.three letters back bir konudur ve genel adı "Caesar code (sezar kodu)" dur.bu şu demektir,dikkatle bakarsanız her bölümün kastının sonunda anlamsız kelimeler vardır.onlardan üç harf geri giderseniz anlam kazanır

Dünyanın sırları dedi ki...

2-backmasking yada backwards message denilen bir mesaj yöntemi vardır.bu yöntem bir sözü tersten oynatınca anlaşılır.bu yöntemi filmde iki yada daha fazla yerde gördüm ama hatırlamıyorum.birincisi:gideon bill cipher'ı çağırdığı zaman bir büyü söylüyor.onu tersten oynatırsanız "backwards message,backwards message,backwards message..."diye gidiyor ama bunu duymanız için ingilizcesini izlemeniz lazım youtubeden bulabilirsiniz gideon backwards message yazın çıkar.ikincisi:mabel çok şeker yiyor bir bölümünde ve sonunda halisülasyonlar görüyor iki köpek geliyor birincisi anlamsız şeyler söylüyor ama ikincisi normal konuşuyor.ama ingilizce dinleyince ve tersten dinletince "must distrust gruncle (harika açmaya güvenilmemeli)" diyor.youtubeden mabel dog backwards message yazın çıkar ve esrarengiz kasaba gizemleri diye bir youtube kanalı var ona bir bakarsağız daha çok şey öğrenirsiniz

Dünyanın sırları dedi ki...

3-bill cipher denilen üçgenimsi yaratık filmin en güçlü karakteridir. Filmde ilk görüldüğünde herkes ondan korkmuştur (1.sezon 19.bölüm) ve dikkat edenler anlamıştır bill her çıkışının sonunda bir mesaj verir.bazıları:
1-gerçek bir ilüzyondur evren ise bir hologram altın alın hoşçakal (altın alın ne demek anlamadım)
2-şunu unutmayın,karanlık günler yaklaşıyor ve değer verdiğiniz herşey gidicek.o zamana kadar keyfini sürün hoşçakalın.
Ve filmde kendisinden şöyle bahseder:ben hiçbir zayıflığı olmayan saf enerjiden oluşmuş bir varlığım.birde filmde zaman bebek denilen çok güçlü bir varlık vardır(daha sonra ne olduğunu yazarım)bu bebek çok büyük ve çok güçlüdür.bill gizli bir şekilde ondan şöyle bahseder :bu evrende neredeyse benim kadar güçlü bir varlık vardır.kısaca bill filmde çok güçlüdür gücünün sınırı yoktur.

Adsız dedi ki...

Arkadaslarimiz trigonometri karsiti bir penmcerelerin illuminati sembolu olmasi o evinm asil sahibinin eskiden bill cipherin dostu olmasidir sonradan dusman uar
Iki o herryerde lluminati olmasi bill is watchingf (bill izler) in simgesdidir illuminati degik
T
Uc bu cizgi filmin araticisi alex hirsch cevbinden 1 dolar cikarir ve ordaki piramiteegel kol ayak cizer bill cipher bole dogmustur anlayacaginiz ghravity falls illumunati degil
Bide arda gozuken gri giyili adfam blendin blandin dir
Zamanda olusan bozuklukluklari tamir etmek icin zam?anda yolcululk uapar bide bii sorum olcak
Dun tuvalete girdim ucghen seklinde sictim illuminati ?i
OKU?ADAN GHECME ONEMLI

Adsız dedi ki...

Filmin Çıkan Tüm Bölümlerini İzledim Ve O Illuminati Değil O Ev Eskiden Bill Cipher ın Arkadaşı Yani Stanley in Kardeşi Stanford undu O Yüzden Dekor Öyle









































































ENO ON TSURT

Adsız dedi ki...

ASLANTÜRK OKUMADAN GEÇME
Aslantürk bişey diyceim
1.Fes demişsin fesin türklerle alakası yoktur mısırlılar fes kullanır
2.Ay ve yıldız stanin fesinin üstünde sadece ay var ve bazı ülkelerin bayraklarındada ay var.
3.iSTANbul sanada saçma gelmiomu ASLAN TÜRK aSLAN SLAN+T STAN işte snin yaptığın buna benzer
4.nerde gördün allah aşkına nefret edin ve yok edin dediini
5.6 sayısını nerde gördün
6.bunun farkındayız ve aslında hepsi komedi die konuldu
7.evet koordinatlar var ve bunları eğer biraz anladıysan filmle alakalı bazı ipuçlarını verdiğini görürdün
evet gerçekten daha çok delil var senin kanıtlarını çürütmek için ve lütfen küfürlü ve aşağılayıcı konuşma bir çizgifilm yüzünden insanları kırma asıl türk düşmanlarıda bunu ister zaten SEVGİLERLE 12 yaşındaki bilgin

trk dedi ki...

Adamlar işini biliyorlar çeşke bizde yabsak

Adsız dedi ki...

son bölümünde her şey illuminati ne yazıkki bize kötü örnek oluyorlar. ve bunu hem para için hem de illuminati için yapıyorlar. bu ahlaksız ruh hastası yüzünden bilinç altımıza korkunç mesajlar veriliyor

yusuf göğüş dedi ki...

12 yaşındayım ve araştırmıştım illuminati yeni dünya düzenini kurmaya çalışmıştır ve üçgen içinde göz illüminatiye ait değildir ve illuminati adam weishaupt tarafından 1776 da kurulmuştur :) link veriyim:tr.vikipedi.org/wiki/İlluminati

wtw dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ASLAN TÜRK Sırf can sıkıntısından sabahtan beri senin yorumlarını okuyorum :D
Burada herkese cahil demek kolay tabi. Herkese nöronların patlar, siz anlamazsınız tarzı yakıştırmalar yazmışsın ama asıl aptal sensin. Daha "atı alan Üsküdar'ı geçti" deyiminin yazılışını bile bilmiyorsun ama millete siz anlamını bilmezsiniz diyorsun. Ayrıca bu çizgi filmin yayınlanan tüm bölümlerini izledim. Stan Pines karakterinin Türk olduğunu düşünmek çok saçma :D Zaten senin gibi bir aptalın şikayetiyle kaldırmazlar hilali. Ayrıca Stan dizide düzenbaz biri ama asıl amacı yeğenlerini korumak, kardeşini kurtarmak ve dünyayı başka boyuttan gelen yaratıkların saldırısından korumak. Sonuç olarak bir konu hakkında bilgi sahibi olmadan insanlara " aptal, salak" tarzı yakıştırmalar yapma.

Adsız dedi ki...

o adam türk değil ve festeki hilal değil pacman balık karışımı bişey ve illuminati çok var ama filmi çok ama çok dikkatli izleyince çok süper bi film aynı adı gibi esrarengiz ve o üçgende bill chiper adında şeytan gibi bişey

Adsız dedi ki...

o fesli kişi türk falan değil bilip bilmeden konuşma ve o üçgenler bill chiper adında üçgenin ta kendisi (filmde) ve stan dolandırıcı ama içinde çok iyi birisi yeğenlerini koruyup kardeşini başka bboyuttan tekrar dünyaya çekmeye çalışıyor filmi düzgünce izlesen anlardın belki

Unknown dedi ki...

dongtam
game mu
http://nhatroso.net/
http://nhatroso.com/
nhac san cuc manh
tư vấn luật qua điện thoại
dịch vụ thành lập công ty trọn gói
văn phòng luật
tổng đài tư vấn pháp luật
thành lập công ty
http://we-cooking.com/
chém gió
trung tâm ngoại ngữ

"Chính là ngươi đả thương Huân Nhi bọn hắn?" Tiêu Viêm thanh âm cũng là trở nên lạnh như băng, nhưng lại rất bình tĩnh. Nhưng là hiểu rõ người của hắn cũng biết, Tiêu Viêm lửa giận rất lớn.

Bình tĩnh, là bão tố khúc nhạc dạo! Cũng chiến đấu lời mở đầu cùng bắt đầu!

"Chính là ta, ngươi, thì là người nào?"

"Hắc hắc." Tiêu Viêm nở nụ cười, cười vô cùng sáng lạn. Khóe miệng hơi nhếch lên, nhưng không thể che hết nội tâm lạnh như băng."Nhớ kỹ, ta là Tiêu Viêm!"

"Tiêu Viêm, ngươi cũng có không yếu đích thực lực, nên biết ta quản gia tên tuổi. Ta cho ngươi một cơ hội, quy thuận ta, hơn nữa đem hai nữ nhân này để cho ta chơi một chút, ta khiến cho ngươi đang ở đây trong vòng trăm năm thực lực trở lên một tầng, như thế

Adsız dedi ki...

Gercekten cok ilginctir hicbir arastirma yapilmadan ustelik usenmeden boyle yazilar yazmak. Gravity falls, tamamiyle masonik simgeler ve illuminati ile dalga gecmek amaciyla hazirlanmis bir cizgi filmdir. Cocuk kanalinda verilir ancak ozunde yetiskin insanlar icin bir cizgi filmdir. Gordugunuz fes ve hilalin turklukle gercekten bir alakasi yoktur bu yaziyi ilk okudugumda cidden cok guldum :D arastirmaya useniyorsaniz soyleyeyim o fes ve uzerindeki sembol bir mason grubunun simgesidir. Kimsenin turkleri yermek gibi bir derdi yok arkadaslar sacmalamayin. Ustelik ucgen icinde goz 25. Kare teknigi ile gosterilmiyor. Dikkat etmeseniz de ucgeni fark edersiniz onun da o sekilde gozukmesi sadece dalga gecmek icin. Ve ileriki bolumleri izlediginizde, anlayamayacaginiz bir mizahla, ucgen icinde goz bir ruh olarak beliriyor ve adi da “seytan” yani artik anlayabilirsiniz. Kafanizda bir seyler uretip kendinizi illuminati profesoru zannediyorsunuz fakat degilsiniz. Artik sunu yapmayi birakin

Adsız dedi ki...

Abi hiç dikkat etmemiştim öyle izleyip geçiyordum vaybe

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Bence bu esrarengiz kasaba adlı çizgi film bence kotu bi cizgi film bence izlemeyin(bu arada yukaridaki yorumu silme nedenim bu fikrin bana daha onceden gelmeyip onun hakkinda iyi bir yorum yapan kisiye fikrim deismeden once hak vermemdi allah bu illuminati orgutunu dagitsin iluminati orgutunden olanlara allah akil fikir versin artik insallah turkiyede guzel cizgi filmleryapilir)

Unknown dedi ki...

Beyler bu filmdeki karakter Stanley Turk değildir sadece yakin bir zamanda Türk bir arkadaşı olmuştur ayrıca filmde bu kadar çok illuminati olmasının sebebi son bölümde Bill Cipher (Üçgen Karakter) yenilecektir ve kıyamet koparken ölecektir! Lütfen bilip bilmeden herşeye illuminati demeyin. Bu bir çizgi film ve sonunda her zaman illuminati gibi örgütlerin yok edileceği gibi mesajlar barındırıyor. Bu mesajlar insanların ilgisini çekiyor ve hayal güçleri ve zekâlarını konuşturarak bu şifreleri çözüyorlar! Yani siz gidip Stanley adli fes takan ve fesinde oradaki (amerika . Oregon) bir işareti görünce ayrıca insanları turist tuzağına düşürmek için yaptığı garip oyuncaklarla görünce ona hemen Türk demeyin!

Unknown dedi ki...

Beyler bu filmdeki karakter Stanley Turk değildir sadece yakin bir zamanda Türk bir arkadaşı olmuştur ayrıca filmde bu kadar çok illuminati olmasının sebebi son bölümde Bill Cipher (Üçgen Karakter) yenilecektir ve kıyamet koparken ölecektir! Lütfen bilip bilmeden herşeye illuminati demeyin. Bu bir çizgi film ve sonunda her zaman illuminati gibi örgütlerin yok edileceği gibi mesajlar barındırıyor. Bu mesajlar insanların ilgisini çekiyor ve hayal güçleri ve zekâlarını konuşturarak bu şifreleri çözüyorlar! Yani siz gidip Stanley adli fes takan ve fesinde oradaki (amerika . Oregon) bir işareti görünce ayrıca insanları turist tuzağına düşürmek için yaptığı garip oyuncaklarla görünce ona hemen Türk demeyin!

senem dedi ki...

bu illuminalti örgütüyle baş etmek herkesin kendi elinde israil yapılı filmler vb. şeyleri izlemeyiniz ve izletmeyiniz. biz dinimizi korudukça üstesinden geliriz.

Adsız dedi ki...

MİYAV MİYAV MİSYAV MİAYAAAAAAAAAAAAAAEAVVVVVVVVVVVVV BLABLABLA YAMYAMYAM KAMIYAMYAMXMYAKMYAK YUKARIDAKİ MESAJI BULUNUZ

Alp Taşkıran dedi ki...

!!!LÜTFEN OKUYUN !!!

Gerçekten çok yanlış bir analiz olmuş. Evet bende ilk gördüğüm zaman coçukları zehirliyorlar dedim taki 2. sezonu izleyene kadar kardeşim bunun hastasıydı... İlk olarak bu adam Türk değil. Ayrıca herhangi bir türklerden esinlenmede yok atlet giymesi dostum messi bile giyiyor o zaman messide türk kökenli.Çorapla parmak arası terlik giymesi ise bu bir espiri genel anlamda yabancı komedi okuyanlar bu ibareyi sık sık duyar zaten. Aynı zamanda o hilal değil dikkatli bakılınca anlaşılıyo. Fesi herkes takar fes zaten şapka inkılabı ile yagınlaştı. Ayrıca o şapkadaki hilal (!) bu yazının üzeinden 2 yıl geçti ve hala duruyor biraz yalana kaçılmış.

Eğer 2. Sezonu tam olarak izlerseniz anlarsınız bunun için en önemli kısım 2. sezon 17. bölüm...

Bil isimli ilunimatinin üçgen içiinde tek göze benzetilmeye çalışılan KÖTÜ bir karakter var. Bu Bill Sizin bu ÇILGIN TÜRKÜNÜZÜN (yani Stanin) ikizinin aklını kurcalar bu arada ikizinin ismi stanford. Stanford (fazla spoiler verdim ama) üniversteyi bitirdikten sonra kendisine çalışmaları için verilen para yardımıyle gravity falls isimli kasabaya gider çünkü burda çok sayıda gizemli olay olmuştur. Kendisine bir kulübe yaptırır ve bu kulübedeyi yaptırırken Bu illu adam Bill onun aklını kurcalar sonrasında ise bu adamın karşısına çıkar onun gözünü kör eder ve arkadaş olurlar bu nedenle kulübenin heryerinde illuyu aslında Bill'i görürüz. Bu stanford bir dahidir ve başka bir evrene geçit yapar ve bunu Bill sayesinde yapar.Sizede bu size birşey anımsatmadı mı. Daha sonra Bill bizim dünyamızı ele geçirmek için bu portalı yaptırdığını böylece kendi evreninde bu evrene gelebilecekti.Bunu stanford anladı ve sizin bu çılgın türkü klübeye çağırdı.Bill ile kankayken yazdığı ve canavarlardan korunmayı anlatan 2. kitabı ona saklaması için verdi. ve Bir kaza sonucu bu ikili kavga etti ve stanford portaldan geçti ve orda kaldı.Bu aamın asistanı ise kaza sonucu portala girmiş fakat geri çıkabilmişti ve orda Billin yaptıklarını gördü ve unutma tabncası ile kendini resmen sıfırladı şuan evsiz ve deli bir adam mc ile başlıyo. Bu kadar kişinin hayatını mahfedtikten sonra bide şehirde 2. el araba satn bir adamın tek oğlu gideona bela olur. Gideon mayble a aşıktır. bir gencimiz daha gitti. Bill ile anlaşma yaparlar. Gideon sonrasından hapisaneye girer. Burada illunun kötü sonuçlar doğurduğuna vurgu. Gideona yani doğal olarakta Billin tek düşmanları maybel ve kardeşini bir kaçıktan kurtarmya çalışan dipper bu ikili ana karakter ve ikizd8ir. Orjinal yayınında 2. sezon 18. bölüm galiba tam hatırlamıyorum "Biz o üçgen parçasını (Bill) 2 defa yendik." fakat dublaj izlerseniz üçgen parçası yerine Bill dendiğini anlarsınız. Bill'in istekleri olur onun evreni bizim dünyamıza akar insanlar zara görür vs. vs. Bill kendine yeni bir düzen yapar. Yeni Dünya Düzeni Gibi... Amacı Dünyada insan ırkını bitirmek yani kıyamet yaratmaktır.

Şimdi bi bakalım :

*Bill (İlluminati adam) birçok kişiye zihin konturolu ve şeytani anlaşmalar yaptı.
*Yeni dünya düzenini hedefliyor .
*Kahramanlarımız Bill'a karşı.
*Dizideki tüm semboller aslında dizideki tek kötü karaker yani Bill yüzünden oluşmuş... diye gider.

Böylece;

*Stan'in Türk olmadığını.
*Yapımın illuminatie hazırlık yda anti-illuminati (ikiside bizim yararımıza) olduğu.
*Sembolleride neden olduğunu açıkladım zaten.

Geriye bir tek o 25. kare dediğiniz şey kaldı :

2 tane orda illu var . Doğru ama ikiside Bill'ın ta kendisi. Diğeri Billin çarkı.Yani Dizide geçen karakterlerin olduğu şeytani çark. Bunu gizemi final bölümüyle çözülcek.


YağmurBlanco dedi ki...

Birincisi üçgen içindeki o göz illuminati'nin işareti / sembolü değil bunu uydurmuşlar araştırırsanız anlarsınız. İkincisi çizgi filmi ben şahsen çok seviyorum xd zaten sizin böyle şeylere dikkat etmeniz çok saçma illuminati ile ilgilenmeyin boşverin onun yerine matematik , fizik , biyoloji vs. çalışın... :)

YağmurBlanco dedi ki...

Şunu da söylemek istiyorum Stan Türk değil!!!

Unknown dedi ki...

Bilen bilir, esrarengiz kasaba 2.sezonun bitimiyle kapanicak finale gidicek,21.bölüm son olucak

Unknown dedi ki...

Bilen bilir, esrarengiz kasaba 2.sezonun bitimiyle kapanicak finale gidicek,21.bölüm son olucak

Unknown dedi ki...

Eger biraz daha izleyip anlasaydin adamin sadece dikkat cekmek icin fes giydigini ve ilimunatiye takmaduklarini gostermek icin resmen ILIMUNATI SEMBOLU OLAN BIR KARAKTERLERI OLDUGUNU anlardin.
Zaten iliminati sahte bisey ve bence bunu saka olarak hikayeye koymalari guzel olmus

Adsız dedi ki...

Lütfen araştırmadan böyle paylaşımları yazmayalım sadece 1 bölümünü izlemissin biraz araştır

Adsız dedi ki...

Stan türk değil'ki

Adsız dedi ki...

Hepiniz mi delirdiniz arkadaş? Ne masonu ne Turk'ü ne 25.karesi yahu?
Çizgi filmi izlerseniz hikayeyi anlarsınız.
Allah size akıl fikir versin..

Adsız dedi ki...

La siz malmısınız filmde birsürü var tam bir malsınız o türk değil o kafasındaki hilale bemziyomu hilalin yanında üçgen gibi şey olmaz hem çizgi filmin neredeyse tüm bölümlerinde illuminati var ztn. Kafamı hiç onlara takmayıp düzgüncene izliyorum

Adsız dedi ki...

1.dakika 58.bölümde adam geciyo

Unknown dedi ki...

Cizgi filim in basladiginda ilk 1 4 saniyelerinde gordum yani ben bu gizli dosya kurulmadan once biliyordum

SpastikGamers dedi ki...

:D İllimunati Gibi Gözüküyor Ama Değil :D Bu Çizgi Filmi İzlemediğiniz Belli 1. Sezon 1. Bölümden 2. Sezonun Sonuna Kadar Anlayın Gizemlerin VB İllimunati gibi gözüken şeylerin sebebini anlarsınız :S

amphitrite dedi ki...

Ya o çizgi filmin asıl konusu zaten illü ye karşı savaşıyorlar. İzlemediğiniz çok belli. Bi kaç bölüme bakıp konuyu anlayıp yorumlasaydın. Ayrıca 25. Kare falanda yok bu çizgi filmde. Olsa zaten bir çok çizgi film gibi yasaklanırdı. Bilmediğiniz şeylere burnunuzu sokup kötü göstermeyin bari. Bende bi müslimanım, anlattığınız şeylerin de biliyorum masonluk, üçgen-göz, sübliminal falan. sübliminalle alakası yok zaten direk söylüyor üçgen gözü ki bu iyi gösterilmiyor, sübliminale girmez, çizgi filme anlatılan sizin gördüğünüzden çok başka. Kardeş sen bide demişsin ben bunu yayınladıktan sonra hilal kaldırıldı diye alakası yok son bölüme kadar vardı o ayrıca o hilal değil, başka şeyleri simgeliyor, ve o stan amca türk değil iyce saçmalamışsın. yanlış hatırlamıyorsam ailesinden kalmaydı o fes, adam da amerikalı. O kulübenin her tarafında üçgen içinde göz ve de defterlerde olmasının sebebi, eskiden orda yaşayan kişinin illüye katıldığı için başına gelen olayları anlatması. He sorarsanız bana çocuklara uygun bir çizgi film mi diye, büyüklere hitap ediyor zaten +13, benim kendi çocuğuma olsa 15 yaşından aşağı izlettirmem. Ama çizgi film güzel tasarlanmış bir kurgusu var. Analiziniz çok hatalı yalan yanlış bilgi dolu. Bunu kaldırın lütfen.

Sizin Ben Aklınızı Sevim.... dedi ki...

Bir deli kuyuya taş attı, 40 akıllı çıkaramıyor.
Orda He Fes Takan Türk Olamaaz Fes Türklerin Değil Sadece Türklere Kalmış Bir Şapkadır Bilip Bilmeden Malmal şeyler yapmayın ilü dediğimiz topluuktur üçgen ve göz yoktur kuala yada panda yada ayı verdır şimdikiler üçgen göz diyor eskiden öle değildi bilip bilmeden mal mal mal şey yapmayın....

Unknown dedi ki...

Evet arkadaşımız doğru söylüyo iliminatinin işareti kuş resmi ilminati işreti olsa 1dolarda niye var

Unknown dedi ki...

Evet arkadaşımız doğru söylüyo iliminatinin işareti kuş resmi ilminati işreti olsa 1dolarda niye var

Adsız dedi ki...

İ-stan-BUL içinde saklamışlar fesli adamı

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 310   Yeni› En yeni»
Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates