9 Eylül 2013 Pazartesi

Celal İle Ceren İlluminati !

Merhaba,

Bu yayınımda sizlere Celal İle Ceren filmindeki İlluminati/Mason işaretini göstereceğim.
Birkaç gün önce şehirler arası bir otobüsteki televizyonda Celal ile Ceren filmini izledim. Filmdeki sahnelerden birinde bir de ne göreyim.
Adamın T-shirt'inde Mason işareti olan pergel ve cetvel resmi var.
Bu fotoğrafları You Tube'dan aynı sahneyi bularak çektim:



Umarım soldaki adamın T-shirt'indeki işareti görebilmişsinizdir.

Şimdi biraz düşünelim.

Acaba bu T-Shirt "Celal İle Ceren" filminde özellikle mi giydirildi? Yoksa sıradan bir T-Shirt olarak satın alınıp film de mi kullanıldı?
Daha önce defalarca tekstil firmalarındaki İlluminati salgınından bahsetmiştim. Ben filmde bu sahneden farklı bir yerde İlluminati işaretlerine rastlamadım. Bu nedenle de muhtemelen bir mağazadan satın alınmış bir T-Shirt.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Admin, Masonluk'la illuminati'yi bağdaştırmamanı öneririm. İlluminati ve Masonluğu eş kabul etmekten daha yanlış bir şey olamaz.
Pro Deo et Patria
- π

Adsız dedi ki...

Malesef ailemden geldigi icin ben bir masonum. Madonluk illuminati ailesinden gelenlerdir. Lutfen nana kizmayin cunku inanmiyorum ve istemiyorum...

Adsız dedi ki...

Masonluk aileden geçen bir şey değildir, ailesinde mason olmayan birinin mason olabileceği gibi, ailesi mason olan biri de mason olmayabilir.
Iddia ettiğiniz gibi masonsanız (!), Illuminati ailesinden gelenlerin mason olmadığını da biliyorsunuz demektir.

- π

Adsız dedi ki...

Bie gun.herkes musluman olcak avrupada herkes musluman olurken bizim.insalarimiz mason.oluyor burdan.mason olan.arkadasa sesleniyorum musluman ulkelerinde cikartiginz kahvaginin.doktugunuz kanin hesabini allaha nasil vericeksiniz ya inlarin yerinde sende olsaydin

Adsız dedi ki...

Masonlarında Tanrı'ya (Allah, Tanrı, Buda ) inancı vardır, hatta gereklidir.
Ayrıca Masonluğun amacını yanlış anladığınızı varsayıyorum zira Masonluğun en önemli ilkelerinden biri "Kardeşlik"tir.
"İhtilalcilik ve Dinsizlik" anlayışı yoktur.

Unknown dedi ki...

Bak kardeşim belli ki sende bir Mason'sun ancak bilmediğin bazı şeyler var. İnan ki masonlukla ilgili bilgilerimin hepsini burada paylaşsam siteyi başıma yıkarlar ancak şunu söyleyeyim: Senin dediklerin hem doğru hem yanlış. Masonluğa katılman için inandığın bir tanrı olması gerekiyor (Buda bir tanrı değil hatta tam aksine tanrının varlığını inkar eden bir adam) Dediğim gibi katılman için bir tanrıya inanman ve üzerine yemin edeceğin bir kitabın olması gerekiyor. Uzun yıllar boyunca sen diğer masonların seni, senin dininde doğru yolda ilerlettiğini düşünüyorsun ancak tam tersine senin haberin bile olmadan yavaş yavaş seni dinden çıkartıyorlar ve 33. derece Mason olduğunda şeytana tapmaya başlıyorsun...

Adsız dedi ki...

İlk olarak bunu bilmen için 33. Seviyede olman gerekir ki yaşın itibariyle bu imkansız ve bir masonunda böyle şeyleri başkalarına anlatması olanaksızdır. Ikinci olarak öğrendiğin şeylerden ve edindiğin bilgilerden sonra inanışını değiştirip şeytana tapmak sence de garip değil mi ?
Bu ani değişime sebep olacak ne öğrenmiş olabilirsin ?
Ve bu tercihi onların yaptırdığını düşünüyorsun ama diğer taraftan 33.seviyede bunu senin tercih edebileceğin ihtimalini gözden kaçırıyorsun .
33. Seviyedeyken ( Ki bu dünyadaki çoğu insandan daha çok şey öğrendiği anlamına gelir ) şeytana tapmayı tercih eden bi insana yaptığının yanlış olduğunu nasıl söyleyebilirsin ki ? Sonuçta o bu konu hakkında senden daha bilgili, yani yaptığının yanlış olduğunu savunamazsın.
(33.seviyede şeytana tapmaya başladıklarını söylemedim, sadece varsaydım )

Adsız dedi ki...

Maşallah ne kadar çok şey biliyorsunuz resmen aydınlattınız beni ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

bi insan yarattığı varlık dururken nasıl olurda kendisini ateşe götürcek bir şeye kulluk eder yani amaç nedir bu nankörlük değilmidir ? ama gerçekten şeytana tapmanın amcasız bi eylem olduğunu düşünüyorum . o tapan insanlar ne düşünüyo?

Adsız dedi ki...

yalnız dikkat edin sadece t-shirtte değil iki adamın ortasında ki lacivert yerin en arkasında da göz varr !!!

Unknown dedi ki...

Yalanını sikeyim

77 dedi ki...

Bu filimde kafeste beslenen kuşun karga olmasınada dikkatinizi çekerim!

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates