8 Eylül 2013 Pazar

Sizden Gelenler 2 (İsmini vermek istemeyen takipçi)

Merhaba,

Tatilde olduğum için bir süredir site ile ilgilenemedim. Bugün 2 yada 3 paylaşım yapacağım. İlk olarak sizden gelenler serisinin 2. bölümünü paylaşmak istedim. İsmini vermek istemeyen takipçi dedim çünkü ne kadar ısrar ettiysem de "İsmimi vermezsen daha iyi olur." gibi cevaplar aldım :)
Her neyse güzel fotoğraflar göndermiş hemen bakalım.

İlk olarak Miley Cyrus'un ya da dizilerdeki adıyla Hannah Montana'nın yanlış hatırlamıyorsam We can't stop klibinden:


Sol taraftaki kadının bacağındaki el içinde göz işaretleri...

İkinci olarak ise GTA oyunundan bir video:


Sol taraftaki İlluminati logosuna dikkat! Üzerinde "The Man İs Watching You" yazıyor.

Bir fotoğraf daha vardı ancak onu paylaşmadım çünkü onun İlluminati ile alakası yoktu orada bir karışıklık olmuş.

Eğer sizde kendi çektiğiniz İlluminati fotoğraflarınızı göndermek isterseniz berkan.gizli.dosya@gmail.com'a E-Mail atabilirsiniz.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Miley cyrus zaten masondur

Adsız dedi ki...

Miley Cyrus illuminatiye zorla girdirildi babasi onceden illudeydi ve birsuru tehdit aliyrdu bu tehditlerde miley vardi bir gun iki uc adam evlerine geldi ve oldurme tehditinde bulundular miley bir turlu kacmayi becerdi baska bir gun elinde bicaklarla geldi o gun miley de kotuyumus sinirliymis o an herseyi yapabilirmis o derece kotu duruma dusmus o an o yuzden girmis. Birisinden duydum yanlis olabilir ama dogru diyo herkes

Adsız dedi ki...

pufff yaw hee nerden çıkarıyonuz böyle saçma sapan şeyleri ?! yok adamlar gelmişte yok miley kaçmışta yok sonra bıçakla gelmişlerde falan filan !! Allah aşkına yeter yaa !! böyle saçma sapan şeylere inanmak bi smilerlere yakışır...

Unknown dedi ki...

Citroen

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates