12 Eylül 2013 Perşembe

Rock Mafia/Fly Or Die İlluminati !

Merhaba,

Yine güzel bir yayınla karşınızdayım. Bugün'ki konumuz Rock Mafia'nın Fly or die klibinde İlluminati!
Bu grubu/şarkıyı belki duydunuz belki duymadınız ama klibini izleyince yok artık diyeceksiniz.

Adamlar klibin her saniyesine İlluminati'yi yerleştirmiş.
Ben bu klibi "Sizden Gelenler" serisinin 2. bölümünde fotoğraflarını paylaştığım İsmini vermek istemeyen takipçi'den öğrendim :)
Kendisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum.

Buyurun fotoğraflar: (Hepsini kendim çektim.)

Klibin başlangıcındaki piramit ve Ra'nın her şeyi gören gözü:


Burada biraz daha net görünüyor:


Piramidin içinden Ra gibi bir Mısır Tanrısı olan Anubis çıkıyor:


Meditasyon yapan adamlara dikkat:


Anubis şehre saldırıyor ve bu klipte Anubis'i simgeleyen A harflerine dikkat:


Anubis'in göğsündeki göz:


Klibin bitiminde bunların hepsinin bir çocuk tarafından izlenen film olduğu anlaşılıyor ve çocuk meditasyon yaparak uçmayı deniyor. Duvar kağıdına dikkat:


Dediğim kadar varmış değil mi?
İlluminati'yi biraz abartmışlar.

Ben size klibi vereyim siz bir de kendiniz inceleyin:


19 yorum:

Adsız dedi ki...

Ohaaa... Bu bildiğin illuminatinin klibi olmuş :D ama ben bu klibi izledikten sonra bir sonuca vardım. İlluminatinin verdiği mesaj şu:''Biz yenilmez değiliz ancak bizi yenen kişi yerimize geçer.'' Bence bu çünkü kız geçiyor adamın yerine her şey yine çicekli şeylere dönüyor. He bir de kız eliye 66 yapıyo ama 4 parmağı var sdfsdfs kafam karıştı :/

Unknown dedi ki...

:D

Adsız dedi ki...

Öh anasının gözü :D

Adsız dedi ki...

Başarılı tespit. GJ!

Unknown dedi ki...

Klibin sonunda anubisi yok etmesi bir celiski degil mi ama?

Adsız dedi ki...

evet sonuçta kötüyü yeniyo ama aynı tarzda yeniyo verdiği mesaj daha farklı bence gerçi sonuç aynı ama bilemedim

Unknown dedi ki...

o barkotun bir anlamı var mı acaba ? onu araştırabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

anubis ra'nın kardeşi ama arasında taht kavgası olduğu için düşmanlar ikisi de mısır mitolojisinde ki şeytanın oğlu ayrıca mısırlılar şeytana inanır Üranüs misali

Adsız dedi ki...

Oha çok belli :D

Efe Uslu dedi ki...

İlluminati olabilir ama o göz ranın gözü degil farkli bir goz. Adini hatirlamiyorum.

mert08 dedi ki...

artık adamlarda gizlilik kalmamış

mert08 dedi ki...

artık adamlarda gizlilik kalmamış

Adsız dedi ki...

Nickelodeon diye bi çocuk kanalında House of Anubis diye bişey var. Kardeşim izlerken ben de az baktım, tek gözler felan var.

Adsız dedi ki...

NİCKOLEDEON ZATEN İLLİMUNATİ

Unknown dedi ki...

Son resimdeki qr kodu okutun

Adsız dedi ki...

ohaaaaooo ohaaaaohAaaaa bu nedir ya

Adsız dedi ki...

Bence ozellikle illuminatide anubis gelince kotu setler olsugu vurgulanmis ve illuminati iyi gibi gosterilmeye calisilmis once klipte insanlar mutlu mutlu yasiyor sonra anubis geliyor ve herkes esir ve kole oluyor iste sonra kiz geliyor ya bence kiz baska bir seyi temsil ediyor yani gizli bir sey ...gelip basa geçecegi kesin sanki illuminati duzelmek icin onu bekliyor. Evet, illuminati o kizin temsillerini bekliyor olmali...... Bu benim dusuncem

Adsız dedi ki...

Ayrica klip sonundaki kiza dikkat masona donusuyor.

Adsız dedi ki...

o göz horusun gözü

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates