20 Şubat 2014 Perşembe

Katy Perry İlluminati !

Merhaba,

Eminim bu paylaşımım nedeniyle Katycat'ler bana küfürler savuracak, ancak gerçekleri görmezden görmek onların gerçek olmadığı anlamına gelmez.
Bildiğiniz gibi daha önce de Katy Perry'nin İlluminati olduğu hakkında paylaşımlar yapmıştım. O paylaşımlarıma Katycat'ler tarafından büyük tepki gelmişti ve çoğu Katy Perry'nin İlluminati olmadığını savunurken bazıları ise İlluminati'den kurtulmaya çalıştığını söylemişti.
Kaçınılmaz gerçek Katy Perry ruhunu şeytana satmış bir İlluminati üyesidir fakat bazılarınızında dediği gibi bundan pişmandır ve kurtulmak istiyor.

Öncelikle Katy Perry'nin İlluminati'den olduğunu kanıtlamak için fotoğrafları paylaşayım:



Daha bunlar gibi bir çok fotoğraf var biraz araştırırsanız kolaylıkla bulabilirsiniz.

Bir de tabiki ruh satma olayı var.

Katy Perry yapılan bir röportajda şunları söylüyor:

"15 yaşımda hayatımda neler olduğunu biliyorsun ve müzik endüstrisine nasıl girdiğimi de. Yemin ederim müziğim Amy Grande'i olmak isterdim ama işler yolunda gitmedi ve bu yüzden ruhumu şeytana sattım."


Neyseki bunlar eski günleriydi şuan ise İlluminati'den kurtulmak için çırpınıyor. Hatta, mutlaka duymuş olduğunuzu düşündüğüm Roar adlı şarkısında İlluminati'ye katıldığından beri yaşadıklarını anlatıyor ve sonunda ise İlluminati'yi kışkırtıyor.

Sizler için şarkının sözlerini türkçe olarak paylaşacağım lütfen dikkatle okuyun.

Eskiden dilimi ısırır ve nefesimi tutardım 
Gemiyi sallamaya ve ortalığı dağıtmaya korkardım
Sessizce oturdum, nazikçe kabullendim
Bir şansım olduğunu unutmuştum sanırım
Beni kırılma noktasından geçirmene izin verdim 
Hiçbir şey için karşı durdum, her şeye düştüm

Beni aşağı çektin, ama ben yükseldim 
Çoktan tozu siliyorum
Sesimi duyuyorsun, o sesi duyuyorsun 
Şimşek gibi, yerini sallayacağım 
Beni aşağı çektin, ama ben yükseldim
Hazırlan çünkü yetti artık
Her şeyi görüyorum, artık

Kaplan gözü var bende, ateş, ateş içinde dans ediyorum 
Çünkü ben şampiyonum ve KÜKREmemi duyacaksın 
Daha da sesli, aslandan daha sesli 
Çünkü ben şampiyonum ve KÜKREmemi duyacaksın 
Kükrememi duyacaksın 
Arı gibi sokarak çizgilerimi kazandım 
Sıfırdan başladım, kendi kahramanıma

Evet, Katy Perry şarkının sözlerinde gayet iyi açıklamış herşeyi. İlluminati'den kurtulmak istiyor fakat henüz başaramadı. Hatta Katy Perry'nin Dark Horse şarkısının, bildiğim kadarıyla bugün çıkacak olan klibinde İlluminati dolu olacak!

Nereden mi biliyorum?

Dark Horse'un klibinin gelişi için geçen hafta paylaşılan fragmanda İlluminati dolu hatta klibin tanıtım afişleri de illuminati dolu.

Buyurun klibin fragmanı:

Lütfen dikkatli izleyin videonun her yerinde tek göz ve piramitler olduğunu göreceksiniz.


Klibin kendisinin bugün çıkacağı söylendi. Bugün yatana kadar Katy PerryVEVO'yu takip edeceğim klip paylaşıldığı anda burada da paylaşacağım.

Şimdi birde klibin afişlerine bakalım:



Afişlerde de gördüğünüz gibi tek gözler kaynıyor.

Şimdilik bu kadar. Klip yayınlandığı zaman burada paylaşmak için yine geleceğim...


51 yorum:

Adsız dedi ki...

Kardeş telefonum samsung galaxy young Gt-S5360 burda ve en son paylaştığın katty pery dark horse vidyo klibini üstüne kaç defa tıkladıysam açamadım. Acaba sorun benim telefonumdamı yoksa sende mi?

Unknown dedi ki...

Maalesef telefon uygulamamızdan videolar açılmıyor. Ancak bilgisayardan girersen açılacaktır.

Adsız dedi ki...

Yardımın için teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Hey ben buna katılmıyorum Katty Perry eğer illuminatiden kurtulmak istiyorsa neden dark horse videosunu iyi izle müslümanı yok ediyo adamın ♥ALLAH♥ diye kolyesi var kurtulmak istiyosa o adamı yok edmeseydi bana katılanlar vardır umarım haklıyım ama

Unknown dedi ki...

Söylediğiniz adam kaçıncı dakikada?

Adsız dedi ki...

Allah. Komeyi olsun

Adsız dedi ki...

Admin ben de Katycat'im fakat soylediklerin dogru. Bu arkadasın dedigi de ;
İlk videoda Arap bir adamın boynunda Allah yazan bir kolye varmıs. Katy de bu kolyeyle birlikte adamı yakmıs. Sonra İngiltereli Müslüman bir adam sikayet etmis imza toplamıs ve video buyuk tepki gormus. Katy de videodaki bu goruntuyu kaldırmak zorunda kalmıs. Yani suan arasanız da bulamazsınız o goruntuyu
Tesekkurler

Unknown dedi ki...

abi katy nin klipinde gozlerse olsa nerden malum ki Iluuminati oldugu belkide onlarin semvollerini seviyor

Unknown dedi ki...

abi katy nin klipinde gozlerse olsa nerden malum ki Iluuminati oldugu belkide onlarin semvollerini seviyor

perek orta dedi ki...

Klip çıktı çok dikkat edin katy in beyaz saçlı halinde saçinda illu var gemide sol tarafta var ve birseyi incelerken büyutec yerine kullanıyor
ve daha fazla

Adsız dedi ki...

onların bu kadar belli yapmasının sebebi bizi yemlemek
anlamadığımız sublimünal görüntüler asıl bilinç altına yerlesiyor
günün birinde bilinçaltımızdaki bilgi ve yüklemelerle bizi yönlendirecekler

Adsız dedi ki...

üstteki yazıyı yazan benim ve daha 10 yasındayım

Adsız dedi ki...

merhaba .SANYAFIN GERÇEKTEN DE ÇOK GÜZEL ÖNCELİKLE BUNU ELİRTMELİYİM. 2.Sİ DE İNSANLARI BİLİNÇLENDİREN KONULAR BUNLAR.3.SÜ DE HATIRLARSANIZ KATTNIN WİDE AWAKE ADINDA BR ŞARKISI VARDI. ONDA İSAYA İNANDIĞINI SÖYLÜYORDU. AMA ŞİMDİ ?

Adsız dedi ki...

roar sarksında kurtulmak istedigni söylemişin o sözlerden nası böyle bi anlam cıkardın ayıkamadım acıkcası röportajlarından bildiğim kadarıylada halinden memnun görünüyo kahpenin soyu bence sarkıyı yanlış yorumlamışın yinede emeğe sağlık bunların farkında olan insanlar benı mutlu ediyor...

Adsız dedi ki...

Arkadaslar katy perry adlı sarkıcının buyuk bır hayranı degılım ama bu ıllumınatı konusunda dogru olanları belırtmek ıstıyorum.Katty perry ilk zamanlar isa'ya inanıyordu ve hatta bunu soyleyen bır sarkısı da vardı. Ama sonra sadece 'PARA İÇİN ' illuminati nin üyelerinden biri oldu ve röportajında da belirttiği gibi para için ruhunu şeytana sattı. Ama sonra illuminatiden kurtulmak istedi ve bunu da roar adlı şarkısında belirmisti. Ama illuminati gercekten kötü huylu ve büyük bir örgüt olduğu için ondan kurtulmak kolay değil. Ve gerçekten dark horse adlı şarkısında illuminatiden GERÇEKTEN birisi olduğunu belirtti. (ÇOĞU ÜNLÜ İLLUMİNATİYE PARA İÇİN ÜYEOLUYORLAR VE SONRA PİŞMAN OLUYORLAR ÇIKMAK İSTİYORLAR AMA ÇIKAMIYORLAR. ) :)

Adsız dedi ki...

arkadaslar dark house sarkısınn 1.15 sanıyesıne bakın allah yazıyor kolyede katty serefsızıde adamı oldurtuyor bu kadından nefret edıyorumm .... yas:15

Unknown dedi ki...

Hayir o adami Katy yok etmiyo basindaki seytan -klipte illuminatiyi temsil ediyor- o yok ediyor

Adsız dedi ki...

Nefret edebilirsiniz ama ona şerefsiz demeye hakkin yok tmm mi .

Adsız dedi ki...

Katy dark hirse klibimde illimunatiye karsi geliyo . Daha bilmeden slak salak konusuyosunuz. ..

bokgibi dedi ki...

yalnız oradaki gözlerin illuminatiyle zerre kadar bir alakası yok o gözler antik mısırda çok önemli bir sembol olan Ra'nın gözü Ra'da antik mısır mitolojisinde ana tanrı (araştırabilrsiniz ve Ra'nın gözünün bir efsanesi var ona da bakarsanız daha iyi anlayabilirsiniz) VE eğer konsept antik mısırsa o sembolu kullanmak zorundalar

Adsız dedi ki...

umarım katp perry illuminatiden kurtulur şarkısı dark horse çok güzel ama bende izlediğim an şok oldum çünkü daha klib başlarken her yer tek gözlerle doluydu ve şeytanın harektleriyle foluydu inşlaaah inlimunatiden kurtulur çünkü biz katy perryi çok sewiyoruz

köpekcik dedi ki...

Hayır klip tamamen ilimunati ye tepki olarak yazılmış orda çok görünmüyor ama adamda hem allah kolyesi hem de hac işaret var ilimunati de böyle olmasını istiyor tek dil tek din yani o yüzden adamı eritiyor

köpekcik dedi ki...

Hayır klip tamamen ilimunati ye tepki olarak yazılmış orda çok görünmüyor ama adamda hem allah kolyesi hem de hac işaret var ilimunati de böyle olmasını istiyor tek dil tek din yani o yüzden adamı eritiyor

Adsız dedi ki...

Katy perry illüminatiden kurtulmak istiyooor

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar katy yi hiç tanımıyorsunuz bende KATY CATim fakat onu korumuyorum şarkı sözlerini o yazmıyor klibi o tasarlamıyor o sadece denileni yapıyor şöyle düşünün katy hürrem s. Süleyman ise diğer tasarımcılar söz yazarları vb.hürrem diğerlerine göre cariyelere fln daha ünlü Süleyman ona odama gel deyince gelyr git deyince gidiyor olay bu kimse illu değil tasarımcılar klipçiler illu şey yapmak için para alıyor

Adsız dedi ki...

dark hirse klibinde karşı çıkabilir ama dark horse da çıkmıyor

Adsız dedi ki...

gözler antik mısırla alakalı olabilir ama illuminati de antik mısırla alakalı zaten tek göz olsun üçgen olsun baykuş olsun piramit olsun hepsi mısırdan gelme zaten !!!

Adsız dedi ki...

yha bi tutturmuşsunuz illuminatiye karşı çıkıyo diye ne desek vazgeçmiyosunuz !! ne karşı çıkmasından bahsediyosunuz yhaa !! bildiğin her yer üçgen tek göz yılan subliminal mesaj kaynıyo daha da diretiyosunuz karşı çıkıyor diyosunuz !! Yetmiyo Allah yazısını yok ediyo ( o veya bu şekilde farketmez katy deil arkadaki başka bişey yok ediyor diyip durmayın sonuçta yok oluyor !!!) siz hala uyuyun...

Adsız dedi ki...

Ben de bir katy perry hayranıyım ama kliplerini hiç sevmiyorum çünkü kliplerinde hep illuminati kullanıyor inşallah ilumunati den sağ salim çıkar ve Michael Jackson gibi ÖLMEZ elinize sağlık bu arada

Unknown dedi ki...

arkadaslar katy ile yaptiginiz bütün dedikodular yalan!!!belki sadece tek göz isaretini seviyor?inandigi ne maluuum.ayrica suc onun degil klibi tasarlayanda.klibi tasarlayan kimse katy perrye onlari yaptiriyor.(yas:9)

Unknown dedi ki...

gerçi yaptigi reportajdada ruhunu seytana sattigini
soyledi offf

Adsız dedi ki...

yaşını yazmana gerek yoktu,belki de sadece tek göz işaretini seviyor gibi bir cümle kurmandan belli küçük olduğun....

Adsız dedi ki...

KATY PERRY CILER DIKAT LUTFEN OKUYUN PİŞMAN OLMİCAKSINIZsize bir şey açıklıcam aslında bunun farkına ben vardım dikat edin adamın boynunda ALLAH kolyesi var ama katy perry yok ettmiyor o adamı arkasındakı buyuk heykel gozlerinden vuruyor sonra sırasıyla 2 adam geliyor onları katy perry vuruyor ama kolyesinde ALLAH yazan adamı katyy perry yok etmiyorrr birde wide awake şarkısında bır ara gozunu uçgen içine alıyor FAKAT orda diyorkı BOYUN EĞMEZDİM YANİ PIŞMANN

Adsız dedi ki...

Illuminati ne ya!

Adsız dedi ki...

umarım bamphet i fark etmişsinizdir

b dedi ki...

Taylor Swift illu mu

Adsız dedi ki...

Mirumud neredeyse butun unluler neden ucgenin icinde bir gozu seviyor afislerinde kliplerinde filmlerinde surekli bunu gosteriyorlar? Cok ilginc

Adsız dedi ki...

klip bbirsiri illumunatiyle dolu subluinal mesajı okumak istiyorum

Adsız dedi ki...

LAN OĞLUM AZ YALAN ATIN BÖYLE BİŞEY OLAMAZ YAW ŞEYTANMIŞ PİRAMİTMİŞ GÖZMÜŞ YAW BOŞ İŞLERLE UĞRAŞMAYIN YAW

Adsız dedi ki...

Hayir illuminatide değil justin bieber de öyle

Adsız dedi ki...

O zaman sen niye bunu okuyodun tatlim

Adsız dedi ki...

Katy perry kendi sucu olmaksizin orada su an bi kere basta cahillik etmiş olabilir herkes cahillik yaptı ve katye saçma sözler savunanlar bisey bilmeden konudmadin. Sizi öldürmek ve tehdit savurmalarla hayat geçirmek ister misiniz rihanna bir keresinde hatta kurallara uymassam sarkilarimi dinleyemezdiniz demişti lütfen mantikli düşünün söylenti laflar ile calkalanmayin

Adsız dedi ki...

İlluminati nedir arastir o zaman yalniz arkadaşlar fazla arastirmayin benim gibi paranoyak olup karisik şekillerde sibluminal mesajlar aramis bulursunuz kendiniz

Adsız dedi ki...

Haklısın Katy illuda ama bunu isteyerek yapmadı onu kandırdılar. Katycat'im ve insanların saygı duymasını istiyorum. Hem bana hem de Katy'ye. Onlardan kurtulmaya çalışıyor yanlış anlatmayın...!!!

ibrahim dedi ki...

evet latiliyorum o kolyeli adami katy deil arkasindaki yni seytan yok ediyor ve adamda hem hac hemde ALLAH kolyesi var illuminati tek din tek dil ve tek Irk istiyor o yuzden onu yok ediyor. biraz dikkatli bakin

Unknown dedi ki...

Katycat' lar da iyice abartmis. Bende katycat'im ama bu katy'nin illuminatiden olmadigi anlamina gelmez. Dinledigimiz bir cok sarkici illuminati den zaten. Bazilari justin'in illuminatiden olmadigini soylemis. Justin de illuminatide her klibinde belli ediyor. Neyse katy'i sevin ama illuminatiden oldugunu da anlayin.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bende KatyCatim ama Katy nin illüminatiye üye olduğu bi gerçek wide awake ve roar da gerçek hislerini yani kurtulmak istediğini söylüyo ama sonuçta hala illüye üye ve ne derlerse onu yapmak zorunda olduğu için mecburen dark horse klibini çekiyor he belki yanlış biliyorumdur kurtulmak istemiyoda olabilir halinden memnundur belkide ama benim düşüncem buydu dark horse klibindeki yaptıklarına mecburdu sonuçta illüminati bu boru değil

Adsız dedi ki...

NE SAFSINIZ YA KATY İLK BAŞDA ŞEYTANA İNANIYODU EVET AMA SİMDİ İNANMIYOR VİDEOSUNDA KÖTÜ ADAM IN VERDİĞİ SEYİ ALIYOR SNRA AĞZI YANIYOR YANİ PİŞMAN OLDUPUNU DİYOR DÜNYALARI TEKLİF EDİYO ŞEYTAN ODA ENSON PİRAMİTLERİ YIKIYOR VE KANATLARI ÇIKIYOR ÖZGÜR OLDUĞUNU SYLÜYOR BN KATY YE HAYRAN DEİLİM SADECE BENİMİ KULLANABİLEB BİRİYİM O GZLERDE İLK BASTA Bİ HATAYA DÜŞTÜÜĞÜNÜ BELİRTİYOR SEYTANA İNANDIĞINI SNRA İSE GERCEKLERİ ANLADIĞNı anlatıyor buda sonlarına doğru videonun katy nin sacında göz olmamasını kanıtlıyor

Unknown dedi ki...

Kusura bakmayin ama her tek gozu illuminati olarak yorumlamak her sakalliyi dedeniz sanmak gbi birseydir.illuminati diye bir olusum var ancak bilgisayar basinda oturup her ucgeni tek gozu illuminati olarak yorumlamak bence sacmalik..kanitiniz var mi? Bunlar sadece varsayim!

Unknown dedi ki...

Reklam yapma

Unknown dedi ki...

Reklam yapma

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates