12 Eylül 2013 Perşembe

Sizden Gelenler 3 (Seda) Katy Perry Roar İlluminati !

Merhaba,

Neden bilmiyorum şu sıralar çok havamdayım sürekli bir şeyler paylaşıyorum :)
Bu konu içerisinde sizinle 2 şey paylaşacağım,
1) Katy Perry Roar adlı şarkısının Lyric klibinde İlluminati
2) Sitemde "Sizden gelenler" serisinin 2 bölümünde paylaştığım "İsmini vermek istemeyen takipçi"nin adı.
Sonunda adını paylaşmama izin verdi ve şuanda başlıkta görebilirsiniz. (Soyadı için hala izin alamadım :/ )

Evet, gelelim şimdi asıl konumuza yani Katy Perry'nin Roar şarkısına.

Buyurun şarkı sözleri:


Dilimi ısırıp nefesimi tutmaya alıştım
Gemiyi sallayıp karışıklık çıkarmaktan korktum
Bu yüzden sessizce oturup nazikçe katıldım
Bir seçimim olduğunu unuttum sanırım
Sana beni geçmişe, kırılma noktama itmene izin veriyorum
Sebepsizce durdum, bu yüzden her şey için yanıldım
Beni aşağı çektin ama ben yukarı çıktım
Bütün tozu zaten temizliyorum
Sesimi duyuyorsun, bu sesi duyuyorsun 
Gök gürültüsü gibi, toprağını sallayacağım
Beni aşağı çektin, ama ben yukarı çıktım
Hazır ol, çünkü bence artık yeter
Her şeyi görüyorum, şimdi görüyorum

Kaplan gözüm var, ateş, ateş içinde dans eden
Çünkü ben bir şampiyonum ve kükreyişimi duyacaksın
Daha yüksek, aslandan daha yüksek
Çünkü ben bir şampiyonum ve kükreyişimi duyacaksın
Oh oh oh oh oh oh
Kükrediğimi duyacaksın
Şimdi bir kelebek gibi süzülüyorum
Bir arı gibi iğneliyorum, çizgilerimi aştım
Sıfırdan başladım, kendi kahramanıma kadar.
Kaplan gözüm var, ateş, ateş içinde dans eden
Çünkü ben bir şampiyonum ve kükreyişimi duyacaksın
Daha yüksek, aslandan daha yüksek
Çünkü ben bir şampiyonum ve kükreyişimi duyacaksın
Oh oh oh oh oh oh
Kükrediğimi duyac

aksın.



Şarkının sözlerinde her şeyi görebilen bir gözünün olduğunu söylüyor.



Yani her şeyi gören göz denilince aklımıza ne gelecek?




 Evet güneş Tanrısı Ra'nın her şeyi gören gözü.



Şimdi Katy Perry'nin Roar şarkısının Lyric klibini bakalım:




 Yukarıda göz var ve sol aşağıda ise Baphomet işareti yapan biri var yani:




Bu kol işaretini nerede görürseniz aklınıza Baphomet yani şeytan gelsin.



Buradan Seda'ya tekrar teşekkürler. Şimdilik bu kadar.

Klip:


15 yorum:

Adsız dedi ki...

ben zaten sözleri okuduğumda katy nin illuminatiden çıkacağını düşünüyodum resmide görünce illuminatiye savaş açtığını anladım sağol.

Unknown dedi ki...

Ne çıkması ne savaş açması kadın her geçen gün daha çok giriyor :D

Adsız dedi ki...

ama sözlerine bak resmen her şeyin farkında olduğunu söylüyo. kükreyişimi falan duyacaksın diyo. ben karşı geliyo sandım

Unknown dedi ki...

Hayır bak yanlış anlamışsın bunları İluminati'ye değil başka birine söylüyor. Ayrıca her şeyi gören bir gözünün olduğunu söylüyor yani İlluminati tam destek arkasında.

Adsız dedi ki...

KATY İLLUMİNATİ DEĞİL ÇOK ARAŞTIRMA YAPTIM ORADAN KURTULMAYA ÇALIŞIYOR.

Adsız dedi ki...

o illuminatı değil bi kere hem havandaysan bize ne yalancı bu kimse inanmasın arkadaşlar benimki doğru bilgi:ve lütfen boşu boşuna bizim zamanımızdan harcama

Adsız dedi ki...

önce bir wide awakein deşifresini izle sözleri illuminatiyle ilgili ondan kurtulmaya çalışıyr!

Unknown dedi ki...

Katy kurtulmak mi istiyo o zamn ya ölecek yada dmx gibi hayatta tek basina kalacak..

Adsız dedi ki...

çok karışık konu bu illumnati ama mutlak öğrenilmesi gereken bir bilgi aslında

Adsız dedi ki...

Size ne ilin gavurundan

Adsız dedi ki...

La kız çağız çıksa aile si ölücek mickel jecksen gibi olucak o sedanın amına koyayım

Adsız dedi ki...

hem Baphomet dediğiniz şeytan yok ki orada mısır firavunu gibi birisi seda da abartmış bence

Adsız dedi ki...

Evet katy wide a wake

Adsız dedi ki...

britney spears work beach şarkısının deşifresini bekliyorum

Adsız dedi ki...

Zaten müzik haram. Sizinki cehennemde kor aramaya ne kadar çok benziyor salaklık..

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates