17 Eylül 2013 Salı

Turbobit, Uploaded, Letitbit Premium Link Dönüştürücü !

Merhaba,

Öncelikle uyarayım bugün'ki paylaşımımın İlluminati ile alakası yok ancak bir çok kişinin ihtiyaç duyduğu bir şey.
Ne mi?
Başlık ta da belirttiğim gibi Dosya yükleme sitelerinin premium link dönüştürücüsü.
Aşağıdaki uygulama sayesinde Turbobit, Uploaded, Letitbit gibi sitelerinden indirmek istediğiniz büyük boyutlu dosyaları premium hızında indirebilirsiniz.
Eğer işinize yaradıysa sol aşağıdaki Facebook butonuna basarak paylaşabilirsiniz.



Premium Link Oluşturucu?

IP başı günlük limit: 5 link

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya Ben Siteyi Kopyala-Yapıştır Yapıyorum Tamam Sonra Oluştur Diyorum Sonra Yeni Site Çıkıyor.
Oraya'da Tıklıyorum Ama Böle Yazı Çıkıyor. ''Error: File size is too big.'' Ben İndirme Yapamıyorum Lazım Bu

Unknown dedi ki...

İndirmeye çalıştığın dosya çok büyük.

Adsız dedi ki...

Dosya sınırı kaç mb ?

250 mi ?

Blogger dedi ki...

Turbobit, Uploaded ve Letbitit üzerindeki dosyaları aşağıdaki linkten premium hızında indirebilirsiniz.



link çevirici

Eftelya dedi ki...

Sadece bu da değil filmlin sonunda gizli bir şifreleme var sayılarla şifreler veriliyor bu bir anlık gelip geçiyor biterken

Kaan dedi ki...

Süper birşey

Unknown dedi ki...

Bu vatansızla r asla Türkiye yi bizim elimizden alamazlar. Kiyamete kadar

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates