19 Ocak 2014 Pazar

Sizden Gelenler 7 (Tunç Şafak)

Merhaba,

Paylaşım yapmadığım için bana kızıyorsunuz biliyorum fakat elimde olsa her gün paylaşım yapardım. Önceki paylaşımımda da belirttiğim gibi bilgisayara giremediğimden dolayı paylaşım yapamıyorum. Bu gün bir fırsat bulup girebildim ve hemen birkaç paylaşım yapacağım.
Tunç Şafak arkadaşımız bize bazı fotoğraflar göndermiş.
Hemen bakalım.


 Fox Tv'de yayınlanan bir dizide, bir çeşit tılsım olan el içerisindeki tek göz.


 The Simpsons adlı çizgi fim'de sırasıyla: Tek göz, siyon yıldızı, mason işareti.


Dota 2 Oyununda tek göz.



Sizde kendi çektiğiniz İlluminati fotoğraflarınızı bize göndermek isterseniz berkan.gizli.dosya@gmail.com'a mail atmanız yeterli.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk resim Umutsuz Ev Kadınları adlı dizide geçiyor benimde dikkatimi çekti ama hiçkimse umursamadı hipnoz olmuş gibi gözlerini açıp aval aval baktılar Ç( korkuyorum artık :( ...

Unknown dedi ki...

1. resim Umutsuz Ev Kadınları Dizisinde var. İzlerken dikkatimi çekti ama hiçkimse önemsemedi

Unknown dedi ki...

1. resim Umutsuz Ev Kadınları Dizisinde var. İzlerken dikkatimi çekti ama hiçkimse önemsemedi

Adsız dedi ki...

Bence Fox illuminati

Adsız dedi ki...

Osmanlinin 35 padisahi masonmus ve hatta ilimminatiyde kullanmis bende kantlamak için sosyal hocamiza sordum ve hoca sen nerden biliyon kari

Unknown dedi ki...

o bir peygamber in eli geri zekalılar

Unknown dedi ki...

Arkadaslar fetih 1453 dizisinde illuminati isareti gordum ve filmde bizans padisahlarinin mehmete deccal diye soylediler

Unknown dedi ki...

Zaten o gibi insanların anlamayacağı yada farklı düşünecekleri simgeleri kullanıyorlar

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates