13 Ocak 2014 Pazartesi

Ellie Goulding İlluminati!

Merhaba,

Çok uzun zamandır paylaşım yapmadığımın farkındayım. Bunun nedeni bilgisayara giremiyor olmam. Bugün bir fırsat bulup bilgisayara girdim ve hemen paylaşım yapmalıyım dedim.
Bugün ki konumuz: Ellie Goulding İlluminati!
Uzun zamandır bu paylaşım elimdeydi ama paylaşmaya vakit bulamamıştım.
Buyrun size Ellie Goulding'in İlluminati olduğunun kanıtı olan fotoğraflar:


T-Shirt'de İlluminati üçgeni ve satanizm işareti ters haç.  


Ellie Goulding' in simgesi ve aynı zamanda İlluminati'nin...



Üçgen dövme.


Şapkasında ki Ellie Goulding işareti ya da İlluminati mi demeliydim?



8 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu Kadarda Açık Edilmez ki İluminati Ya Bu Arada Size Gönerdiğim Fotoğraflar Ne Zaman Sitede Paylaşılacak :)

Kızgın Takipçi Artık Takipçi Değil dedi ki...

Sitenizi takipi bıraktım gitti

Adsız dedi ki...

Türünün en iyi sitesiydi malesef paylaşımları bitti

PAYLAŞIMLARA DEVAM EDİLSİN.

Adsız dedi ki...

Milyonlarca mail gonderdim hicbiri yayinlanmiyoooooooo

Adsız dedi ki...

Olum yorum yapanlara diyorum illüyse illü sizene

Adsız dedi ki...

üçgen illuminatinin simgesi değildir gerizekalı. bu arada her gördüğün fotoya yok satanistmiş yok illuminatiymiş diyemezsin. biraz bilinçli davranın lütfen. önce biraz araştırın.

Sdmmi dedi ki...

Sen de haklısın ama tek göze ne demeli

YURRAQ dedi ki...

YURRAQ

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates