10 Temmuz 2013 Çarşamba

Pimkie Textile İlluminati!

Merhaba,

Az önce Enes adında bir arkadaş bir akrabasının T-shirtinde İlluminatinin tek gözünü görmüş. Bende fotoğrafını ve markasını istedim fotoğraf hemen gelmesine rağmen kıza markasını sormaya utandığı için yarım saat boyunca markayı öğrenemedim ama bunun konumuzla bir ilgisi yok.
Önemli olan T-shirt.

Markası Pimkie ya da Pimkie Textile.

Bu da arkadaşın gönderdiği fotoğraf:


Böylece İlluminati'ye katılan şirketlere 1 tane daha eklenmiş oldu.

37 yorum:

thomas meyers dedi ki...

BUGÜN BÜYÜK KARDEŞLİK ILLUMINATI'YE KATILARAK ARZU HAYATINIZI YAŞAYIN.
E-posta: greatilluminati2022@gmail.com
Whatsapp: (+905526952390)

İş adamı mısın, kadın mısın, politikacı mısın, müzisyen misin, öğrenci misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak istiyorsun, İlluminati'ye katıl
kardeşlik bugün ibadet ve Anında zengin toplamı olsun. Haftada 1 milyon dolar ve bedava bir ev. Bu dünyanın neresinde yaşamayı seçerseniz seçin ve ayrıca maaş olarak ayda 500.000 ABD doları alıyorsunuz...

ILLUMINATI'YE KATILAN YENİ ÜYELERE SAĞLANAN AVANTAJLAR.
1. 100.000 ABD Doları tutarında nakit ödül
2. 500.000 USD değerinde yeni bir Sleek Dream ARABA
3. İstediğiniz ülkede satın aldığınız rüya gibi bir ev

Tapınağımız ABD, BAE ve Afrika'da bulunmaktadır.
Temsilcimizle iletişime geçmek için 18 yaşında veya daha büyük olmalıdır
E-posta: greatilluminati2022@gmail.com
Whatsapp: (+905526952390)

thomas meyers dedi ki...

BUGÜN BÜYÜK KARDEŞLİK ILLUMINATI'YE KATILARAK ARZU HAYATINIZI YAŞAYIN.
E-posta: greatilluminati2022@gmail.com
Whatsapp: (+905526952390)

İş adamı mı kadın mı, politikacı, müzisyen, öğrenci misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak istiyorsun, İlluminati'ye katıl
kardeşlik bugün ibadet ve Anında zengin toplamı olsun. Haftada 1 milyon dolar ve bedava ev. Bu dünyanın neresinde yaşamayı seçerseniz seçin ve ayrıca maaş olarak ayda 500.000 ABD doları alıyorsunuz...

ILLUMINATI'YE KATILAN YENİ ÜYELERE SAĞLANAN AVANTAJLAR.
1. 100.000 ABD Doları tutarında nakit ödül
2. 500.000 USD değerinde yeni bir Sleek Dream ARABA
3. İstediğiniz ülkede satın aldığınız rüya gibi bir ev

Tapınağımız ABD, BAE ve Afrika'da bulunmaktadır.
Temsilcimizle iletişime geçmek için 18 yaşında veya daha büyük olmalısınız
E-posta: greatilluminati2022@gmail.com
Whatsapp: (+905526952390)

Ighodalo dedi ki...

Merhaba Kardeşler,
İlluminati Teşkilatından Açık Davet..
Güçlü illuminati kardeşlik topluluğuna katılmak için bir şans mı arıyorsunuz, burada illuminati kardeşliğine katılma şansınız Zengin, Güçlü, Ünlü, Zengin, korunan ve saygı duyulan illuminati, sevginin paylaşıldığı ve yeniyi kurmayı planladığı bir kardeşliktir. dünya düzeni Grandmaster ile WhatsApp'tan iletişime geçin: +19374003819 ? Veya Illuminate0302@gmail.com
İlginizi Gönderin!!!

Unknown dedi ki...

BENİM ADIM KATE VE BEN İNGİLTERE'DENİM.

ILLUMINATI KARDEŞLİĞİNİN BENİ ZENGİN VE ÜNLÜ YAPTIĞINI PAYLAŞMAK İÇİN BURADAYIM.

Sonunda illuminati kardeşliğine üye oldum, TÜRKİYE'den büyük bir adama teşekkür etmek istiyorum.
Benim için çok şey yaptı, hayatımı değiştirdi, hayatıma neşe ve mutluluk getirdi, bugün iyi bir hayat yaşıyorum illuminati kardeşliği sayesinde, hayatım boyunca illuminati kardeşliğine katılmaya çalışıyorum ama Birkaç kez dolandırıldım ama yine de pes etmedim çünkü sen hayatta pes edersen hayat da sende pes eder. Eğer bu kadar defa dolandırıldıysan sana tavsiyem pes etme çünkü illuminati kardeşliği gerçek, ben bu adamın yardımıyla gerçek illuminati kardeşliğine katıldım. Bugün hepinizin bilmesini isterim ki illuminati'ye katılmak için para ödemezsiniz, hepinize tavsiyem kararınızı vermeniz ve size söylenen her şeye uymanızdır. Başlangıç ​​sürecim tamamlandığında, yeni bir hayata başlamak için bana verilen yardım tutarı 1.000.000 dolardır. Bana da bir araba ve bir ev verildi. Bu nedenle, herhangi bir sorununuz varsa veya yaşamda illuminati kardeşliğine nasıl katılacağınız konusunda desteğe ihtiyacınız varsa, illuminati kardeşliğini selamlamadan duramam. Kendisine whatsapp üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz. O gerçekten gerçekten hoş bir adam. Bunu okuyan herkes için kutsanmış ve mutlu kalın!!

E-POSTA:doc83709@gmail.com

WHATSAPP: (+905441070095)

Scott Smith dedi ki...

BU DÜNYAYA RESMİ IŞIKLI BİR DUYURUDUR
NOT: HİÇBİR İNSAN AÇIKLAMASI DAHİL DEĞİLDİR
Tapınak temsilcisiyle WhatsApp aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz: +1(708)942-7262

İş adamı, politikacı, müzisyen, öğrenci misiniz? Zengin, ünlü, hayatta güçlü olacak, bugün İlluminati kardeşlik kültürüne katılacak ve anında zenginleşeceksiniz. Haftada 1 milyon dolar ve bedava bir ev. Bu dünyada nerede yaşamayı seçerseniz seçin ve hatta maaş olarak ayda 50.000.000 $ alıyorsunuz...

Illuminati üyesi olan yeni üyeler için avantajlar.
Seçtiğiniz herhangi bir ülkede bir ev.
2. 1.500.000 USD değerinde yeni bir rüya arabası.
Dünyanın en iyi zengin adamlarıyla tanışma fırsatı.

Ortaklarımızla iletişime geçebilmek için en az 25 yaşında olmalısınız Gmail: illuminatiwordorder1995@gmail.com Whatsapp: +1(708)942-7262

Adsız dedi ki...

Truth about my membership: how I became an Illuminati member. I want to let the people who want to join the great Illuminati know how a great Illuminati member has helped me. His name is Lord Morgan. Helps me get my life back from the stage of death. Discharged after about 5 years and six months. After being betrayed by so many members of the Illuminati. Over the years I was hopeless and financially on the floor. But one day while surfing the internet, I came across the post of Great Illuminati Member, Lord Morgan, and said that if you were a member of the Great Illuminati, you can be famous, rich, and successful in life. Immediately I contacted and I explained everything to him and he recommended me and helped me for the membership registration form used to initiate me and I was initiated into the great new world order of the Illuminati. After that, they gave me all the guidelines and told me that after initiation, all new members will be rewarded with the sum of $1,000,000 in cash. And all those persons that betrayed me before were arrested by the illuminati and my money which i thought was lost were all refunded back to me. With the help of Lord Morgan. I was fully initiated as a full Illuminati member. If you have failed with scammers before or you are looking for someone to help you join, my advice is for you to give Lord Morgan a try. It is your best chance of becoming what you want in your future life. Contact him by email: illuminatiofficial@gmail.com or WhatsApp +2348056051569.

mr john ben dedi ki...

1. *ILLUMINATI TOPLULUĞU *
2. *Şöhret, Zenginlik, Güç, Zenginlik mi istiyorsunuz ve tüm servetinizi mi istiyorsunuz?
gerçekleşecek rüyalar? Yaklaşan bir sanatçı, dansçı, işadamı vb.
Büyük İlluminati Topluluğu, size yaşam boyu yapma fırsatı sunar.
arzularınız başarıya ulaşır. İlluminati'ye katılın ve tüm
kalp arzuları gelir, Hızlı arabalar, şöhret, Para, Etki ve güç.
Üye olduğunuz için aylık 500.000$ ve ne yaptığınız için 1.000.000$ kazanın
yapmayı seversin. Eğer ilgileniyorsanız, o zaman benimle iletişime geçin
johnsondamien0147666@gmail.com adresinde **veya
+18327216709'u arayın tamam. Not: Nihai terim ve
şartımız, yeminimizi yalnız sana tutmaktır.*

Scott Smith dedi ki...

BU DÜNYAYA RESMİ BİR AYDINLATMA DUYURUSUDUR
NOT: İNSANİ AÇIKLAMALAR DAHİL DEĞİLDİR
Tapınak temsilcisiyle WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz: +1(708)942-7262

İş adamı, politikacı, müzisyen, öğrenci misiniz? Zengin, ünlü, hayatta güçlü olacaksın, bugün İlluminati kardeşlik kültürüne katıl ve anında zenginleş. Haftada 1 milyon dolar ve bedava bir ev. Bu dünyada nerede yaşamayı seçerseniz seçin ve ayda 50.000.000$ maaş bile alıyorsunuz...

İlluminati üyesi olan yeni üyeler için avantajlar.
Seçtiğiniz herhangi bir ülkede bir ev.
2. 1.500.000 USD'lik yeni bir rüya arabası.
Dünyanın en iyi zengin adamlarıyla tanışma şansı.

Ortaklarımızla iletişime geçmek için en az 25 yaşında olmalısınız Gmail: illuminatiwordorder1995@gmail.com Whatsapp: +1(708)942-7262

Adamsscott dedi ki...

herkese merhaba benim adım Alexis Andrewi İtalyalıyım, illuminati kardeşliğine nasıl katıldığıma dair ifade veriyorum, bu organizasyona uzun yıllardır katılmaya çalışıyordum, Güney Afrika ve Nijerya'da sahte ajan tarafından dolandırıldım. çökmüştüm artık kendimi ve ailemi besleyemedim ve her şekilde para kazanmaya çalıştım ama boşuna, herhangi bir illuminati temsilcisiyle iletişime geçmekten korktum çünkü paramı yediler, bir gün birinin yazısına rastladım. David Mark adlı bir adama illuminati kardeşliğine katılmasına yardım ettiği için teşekkür ederek ifade verdi, sonra adamın e-postasına ve orada yazan telefon numarasına baktım, onunla iletişime geçmekten korktum çünkü birçok kez dolandırıcılar tarafından dolandırıldım ve parayı alıp gitti, sonra kafam çok karıştı, bu yüzden ifade verilen kişiyle iletişime geçmeye karar verdim ve onu aradım ve bana ne zaman katılmak istediğine dair kendi hikayesini anlatmaya başlamadan önce onunla telefon görüşmeleri yaptım. bana her şeyi anlattı Sonra karar verdim ve ajan David Mark'ı aradım ve bana yapmam gereken her şeyi söyledi ve kabul edildim, şaşırtıcı bir şekilde büyük illuminati kardeşliğinin yeni bir üyesi olma avantajını bana verildi, çok mutlu oldum, çünkü Bu organizasyona katılmaya çalışanlarınız, +2348140101327 numaralı WhatsApp'tan CONTACT MR David Mark'a katılma fırsatınız.

Ben Rogers dedi ki...

BU SİZİN ALTIN ​​FIRSATINIZ, Büyük İlluminati kardeşliği sizi Zengin, Güçlü, ünlü ve zengin yapacak. İlluminati kardeşliğinin, Uzun ömür ve refahın bir üyesi olarak tüm hayallerinizi ve kalp arzularınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Eğer gerçekten büyük İlluminati üyesi olmak istiyorsanız, bugün WhatsApp (+919654763221) aracılığıyla bizimle iletişime geçin.

Franklin dedi ki...

Merhaba
Temsilcilerimiz, genellikle çalıntı profil fotoğrafları ve adları kullanan İlluminati temsilcileri olarak ortaya çıkan sahte profillerde keskin bir artış gözlemledi. İlluminati'nin üyelik ücreti veya bağış kabul etmediğini tüm vatandaşların hatırlaması önemlidir. Ondalık yok. aylık katkılar. Başlangıç ​​ücretleri. Aksini iddia eden yanılır. Acentelerimiz vatandaşlarla sadece Facebook, Whatsapp ve e-posta üzerinden özel mesaj yoluyla iletişim kurmaktadır. Temsilcilerimiz yalnızca, elde etmek için kendi paranızı kullanmanız gereken gerekli başlatma öğelerinizi ister. Bu politikaları görüntülemek için herhangi bir istisna yoktur. Tüm vatandaşları, dolandırıcıların örgütümüze üye olmak isteyenleri dolandırmak için kullandıkları yöntemlerin farkında olmaya davet ediyoruz. Güvenliğiniz için hazırsanız bizimle iletişime geçin.
WhatsApp:+1 (267)754-2169
E-posta: illuminatibrotherhood754@gmail.com

Recardo Alex dedi ki...

Dünyaya resmi Illuminati Kardeşliği masajı. İster iş adamı, ister kadın, sanatçı, politikacı, futbolcu, öğrenci, doktor, müzisyen, zengin, ünlü, güçlü olmak ve hangi durumda olursanız olun kendinizi bulun ve unutmayın ki İlluminati sizden para ya da insan kurbanı istemez, siz de katılın. bugün İlluminati kardeşliğinin kültü ve anında zengin olun. Üye ol, çok para ve dünyanın herhangi bir yerinde yaşamak istediğin bir ev al ve ayrıca bir iş kurmak için 10 milyon dolar kazan.

ILLUMINATI'YE KATILAN YENİ ÜYELER İÇİN FAYDALAR.

1. 100,000,000$ Nakit Ödül

2. 500.000,00$ değerinde şık yeni rüya arabası

3. Seçtiğiniz bir ülkede satın aldığınız rüya gibi bir ev

4. Dünyadaki tüm havalimanlarında VIP muamelesi


İlgileniyorsanız, temsilciyi şimdi arayın veya onunla WhatsApp aracılığıyla iletişime geçin. +1 (781) 361-9631
+ Ortaklarımızla iletişime geçmek için en az 25 yaşında olmalısınız. Öğrenci iseniz, litisociatyorder2013@gmail.com adresine e-posta gönderin,

Luis dedi ki...

Nasıl İlluminati üyesi olduğumla ilgili tanıklığım. Büyük İlluminati'ye katılmak isteyen insanlara, büyük bir İlluminati üyesinin bana nasıl yardımcı olduğunu anlatmak istiyorum. Adı Lord Felix Morgan. Hayatımı ölüm aşamasından geri almama yardım ediyor. Yaklaşık 5 yıl 6 ay sonra taburcu edildi. İlluminati'nin birçok üyesi tarafından ihanete uğradıktan sonra. Yıllar boyunca umutsuz ve maddi olarak yerdeydim. Ama bir gün internette gezinirken Büyük İlluminati Üyesi Lord Felix Morgan'ın yazısına rastladım ve Büyük İlluminati'nin bir üyesi olsaydın ünlü, zengin ve hayatta başarılı olabilirsin dedim. Hemen iletişime geçtim ve ona her şeyi anlattım ve beni tavsiye etti ve yardım etti ve beni başlatmak için kullanılan üyelik kayıt formunun parasını ödedim ve İlluminati'nin büyük yeni dünya düzenine inisiye oldum. Ondan sonra bana tüm yönergeleri verdiler ve göreve başladıktan sonra tüm yeni üyelerin toplam 1.000.000 $ nakit ile ödüllendirileceğini söylediler. Lord Felix Morgan'ın yardımıyla. Tam bir Illuminati üyesi olarak inisiye oldum. Daha önce dolandırıcılarla başarısız olduysanız veya katılmanıza yardımcı olacak birini arıyorsanız, tavsiyem Lord Morgan'ı denemeniz. Gelecekteki yaşamınızda istediğiniz şey olmak için en iyi şansınız. Onunla e-posta yoluyla iletişime geçin: Illuminatiofficial565@gmail.com veya WhatsApp +2348056051569

Adamsscott dedi ki...

ILLUMINATI KARDEŞLİK BENİ NASIL ZENGİN VE ÜNLÜ YAPAR. Ben illuminati kardeşliğinin bir üyesiyim, benim için yaptıkları için Lord Lucifer'e teşekkür etmek istiyorum, hayatımı değiştirdi, hayatıma neşe ve mutluluk getirdi, bugün iyi bir hayat yaşıyorum çünkü illuminati kardeşliğinden hayatım boyunca illuminati kardeşliğine katılmak için uğraşıyorum, bir çok kez dolandırıldım ama yine de pes etmiyorum çünkü sen hayatta vazgeçersen hayat insanda da vazgeçer, eğer sen hayatta vazgeçersen, o kadar çok dolandırıldım ki sana tavsiyem pes etme çünkü illuminati kardeşliği gerçek katılmak için para, hepinize tavsiyem, kararınızı verip illuminati kardeşliğine katılmanız, inisiyasyon sürecim tamamlandığında bana verilen fayda miktarı yeni bir hayata başlamak için 1.000.000 dolar, bu yüzden yapabilirim. herhangi bir problemin varsa illuminati kardeşliğini selamlamayı bırakma ya da hayatta destek olarak, sana tavsiyem illuminati kardeşliğine katılman ki hayattaki tüm sorunların çözülsün, illuminati kardeşliğine katılmak için Bay David Mark veya WhatsApp ile iletişime geçebilirsin (+2348140101327)

Adamsscott dedi ki...

Illuminati666 kardeşliğine nasıl katılınır!!! DAVID MARK veya Whats'App (+2348140101327) ile iletişime geçin. Almanya'da, ABD'de, Avrupa'da veya dünyanın herhangi bir yerinde zengin, ünlü ve güce sahip olmak ister misiniz.. ILLUMINATI'YE KATILAN YENİ ÜYELERE VERİLEN FAYDALAR. 1. Başlatıldıktan sonra 100.000, 00 USD değerinde bir Nakit ödül. 2. 100.000 ABD Doları değerinde Yeni Bir Şık Rüya Arabası 3. Kendi seçtiğiniz ülkede satın alınan bir Rüya Evi 4. Hayalinizdeki turistik yere bir Aylık tatil (tam ücretli). 5.Bir yıllık Golf Üyelik paketi 6.Dünyadaki tüm Havalimanlarında VIP uygulaması 7.Toplam Yaşam Tarzı değişikliği 8.Bohemian Grove'a erişim. 9.Üye olarak her ay banka hesabınıza 300.000 USD ödeme yapın 10.Bir Aylık rezervasyon yapıldı.Dünyanın En İyi 5 Lideri ve Dünyanın En İyi 5 Ünlüsü ile randevu DAVID MARK veya isterseniz Whats'App (+2348140101327) ile iletişime geçin katılmak.

Adsız dedi ki...

DÜNYAYA DUYURU
NOT: ILLUMINATI WHATSAPP ÜZERİNDEN İLETİŞİM YOKTUR.
HİÇBİR İNSAN KIYASLAMASI YOKTUR VE ILLUMINATI AYRICA KAYIT ÜCRETİ TALEP ETMEMEKTEDİR.

666illuminatiagent666@gmail.com

İş adamı mısın kadın mısın, politikacı mısın, müzisyen misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak ister misin, İlluminati Kardeşliği'ne katıl
Onurlu ve toplumda saygı duyulan bir insan olacaksın. Ve hayatın, hayatın en iyisine dönüşecek, Yeni bir üye olarak, yeni bir yaşam tarzına başlamak için büyük miktarda para ile ödüllendirileceksin ve büyüklüğün ışığı hayatının tüm günlerinde sana kalkan olacak.

Aşağıdaki e-posta yoluyla sizi tapınağa yönlendirmesi için tapınak temsilcisiyle iletişime geçmeden önce en az 20 yaşında veya daha büyük olmalısınız.

666illuminatiagent666@gmail.com

johnson dedi ki...

İnsanlar kendileri için hayatı zorlaştırırlar, biz dünyadayız, her şey kontrol altındaydı, yoksulluk ve acılarla dolu bir hayat yaşıyordum, genç olmak için bir hayat hiç yeni değildi, ama şu anda hayatın her temettüsünün tadını çıkardım, zenginim, ünlüyüm, güçlüyüm, stressiz bir hayat yaşıyorum, Kardeşlik bana bir ev ve bir araba aldı. Zenginlik ünlü ve güç, ev ve araba isteyen herhangi bir vücut için, o zaman bunu yapma şansınız var, hayatta istediğiniz her şeyi elde etmek ve zengin olmak için bugün ILLUMINATI'ye katılın ve ayrıca üyelik kutsaması için aylık 500.000.00 ABD Doları'nı alın. şimdi bize e-posta gönderin; johnsondamien1111@gmail.com veya bize mesaj atın +18327216709 lütfen aramayın, bize mesaj atmanızı tavsiye ederiz. insanları katılmaları için himaye etmiyoruz. Eğer ilgileniyorsanız, bizimle iletişime geçin. Ruben'den

Adsız dedi ki...

DÜNYAYA DUYURU
NOT: ILLUMINATI WHATSAPP ÜZERİNDEN İLETİŞİM YOKTUR.
HİÇBİR İNSAN KESİNLİKLE İLGİLİ YOKTUR VE ILLUMINATI AYRICA KAYIT ÜCRETİ TALEP ETMEMEKTEDİR

666illuminatiagent666@gmail.com

İş adamı mısın kadın mısın, politikacı mısın, müzisyen misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak ister misin, İlluminati Kardeşliği'ne katıl
Onurlu ve toplumda saygı duyulan bir insan olacaksın. Ve hayatın, hayatın en iyisine dönüşecek, Yeni bir üye olarak, yeni bir yaşam tarzına başlamak için büyük miktarda para ile ödüllendirileceksin ve büyüklüğün ışığı hayatının tüm günlerinde sana kalkan olacak.

Aşağıdaki e-posta yoluyla sizi tapınağa yönlendirmesi için tapınak temsilcisiyle iletişime geçmeden önce en az 20 yaşında veya daha büyük olmalısınız.

666illuminatiagent666@gmail.com

Recardo Alex dedi ki...

Dünyaya resmi Illuminati Kardeşliği masajı. İster iş adamı, ister kadın, sanatçı, politikacı, futbolcu, öğrenci, doktor, müzisyen, zengin, ünlü, güçlü olmak ve hangi durumda olursanız olun kendinizi bulun ve unutmayın ki İlluminati sizden para ya da insan kurbanı istemez, siz de katılın. Bugün İlluminati tarikatının tarikatına üye olup anında zengin olun, çok para ve dünyanın herhangi bir yerinde yaşamak istediğiniz bir ev alın ve ayrıca bir iş kurmak için 10 milyon dolar kazanın.

ILLUMINATI'YE KATILAN YENİ ÜYELER İÇİN FAYDALAR.

1. 100,000,000$ Nakit Ödül

2. 500.000,00$ değerinde şık yeni rüya arabası

3. Seçtiğiniz bir ülkede satın aldığınız rüya gibi bir ev

4. Dünyadaki tüm havalimanlarında VIP muamelesi


İlgileniyorsanız, temsilciyi şimdi arayın veya onunla WhatsApp aracılığıyla iletişime geçin. +1 (781) 361-9631
+ Ortaklarımızla iletişime geçmek için en az 25 yaşında olmalısınız. Öğrenci iseniz, litisociatyorder2013@gmail.com adresine e-posta gönderin,

Scott Smith dedi ki...

BU DÜNYAYA RESMİ AYDINLATMA DUYURUSUDUR
NOT: İNSANİ AÇIKLAMALAR DAHİL DEĞİLDİR
Tapınak temsilcisiyle WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz: +1(708)942-7262

İş adamı, politikacı, müzisyen, öğrenci misiniz? Zengin, ünlü, hayatta güçlü olacaksın, bugün İlluminati kardeşlik kültürüne katıl ve anında zenginleş. Haftada 1 milyon dolar ve bedava bir ev. Bu dünyada nerede yaşamayı seçerseniz seçin, ayda 50.000.000$ maaş bile alıyorsunuz...

İlluminati üyesi olan yeni üyeler için avantajlar.
Seçtiğiniz herhangi bir ülkede bir ev.
2. Yeni bir 1.500.000 USD rüya arabası.
Dünyanın en iyi zengin adamlarıyla tanışma şansı.

Ortaklarımızla iletişime geçmek için en az 25 yaşında olmalısınız Gmail: illuminatiwordorder1995@gmail.com Whatsapp: +1(708)942-7262

illuminati riches dedi ki...

Aydınlanmış para ve gücün büyük tapınağının montajı için prosedür, bugün aydınlanmış aşkın büyük kardeşliğine katılın, acentemiz whatsapp +1 816 328 2924 veya normal veya posta yoluyla (greastestilluminati4@gmail.com)
Bir iş adamı veya iş kadını, politikacı, müzisyen, öğrencisiniz, hayatta zengin, ünlü, güçlü olmak ister misiniz? illuminatiFraternity hayranlığına bugün katılın ve . Haftada 1 milyon $ Loncaya üye olduğunuzda ve ücretsiz bir yuva olduğunuzda. Bu dünyada yaşamayı seçtiğiniz herhangi bir yer ve aylık 350.000$ gelir elde edin.
Aydın'a katılan yeni üyelere sunulan avantajlar.

1. 500.000$ nakit ödül.

2. 150.000$ değerinde yeni bir Sleek Dream arabası.

3. Seçtiğiniz ülkede satın aldığınız rüya gibi bir ev.

Dünyanın en iyi 5, lider ve dünyanın en iyi 5 ünlüsünden randevu ayrıldı. İlgileniyorsanız, şimdi temsilciyi arayın +1 816 328 2924 veya whatsapp +1 816 328 2924 ya da hemen çevrimiçi başlatma için bize bununla (greastestilluminati4@gmail.com) e-posta gönderebilirsiniz.


Herkes tamamen açığız.

Adsız dedi ki...

BU DÜNYAYA RESMİ BİR IŞIK MESAJIDIR
NOT: HİÇBİR İNSAN KADROSU YOKTUR
Büyük İlluminati kayıt ücreti istemiyor
Tapınak temsilcisiyle WhatsApp'tan iletişime geçebilirsiniz: +1(585) 948-4386

İş adamı mısınız, kadın mısınız, politikacı mısınız, müzisyen misiniz, öğrenci misiniz? Zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak, bugün İlluminati Kardeşliği kültüne katılmak ve anında zengin bir miktar için başvurmak istiyor. Haftada 500.000 dolar ve bedava bir ev. Ayda 30.000.000 $ Maaş olarak ... bu dünyada yaşamayı seçtiğiniz herhangi bir yerde

Illuminati üyelerine kaydolan yeni üyeler için avantajlar.
1. Seçtiğiniz herhangi bir ülkede bir ev.
2. 1500.000$ değerinde yeni bir rüya arabası.
3. Dünyanın en zengin adamlarıyla tanışma fırsatı.

Ortaklarımızla iletişime geçmek için 18 yaşında veya daha büyük olmalısınız.
E-posta: illuminatisecretorder1960@gmail.com@gmail. com
WhatsApp: +1(585) 948-4386

Adamsscott dedi ki...

JoinIlluminati1122@gmail.com veya Whatsapp +2348140101327 e-posta adresinden Bay David Mark ile iletişime geçin, Herkese merhaba benim adım Adams scott, İtalya'lıyım illuminati kardeşliğine nasıl katıldığıma dair bir tanıklık yapıyorum, bu organizasyona bunun için katılmaya çalışıyordum. uzun yıllar şimdi güney afrika ve nijerya'da sahte ajan tarafından dolandırıldım, çökmüştüm artık kendimi ve ailemi besleyemedim ve her şekilde para kazanmaya çalıştım ama boşuna, herhangi bir illuminati ile iletişime geçmekten korktum bir gün David Mark adlı bir adama illuminati kardeşliğine katılmasına yardım ettiği için teşekkür eden birinin ifade verdiği bir gönderiye rastladım, sonra adamın e-postasına ve orada yazan telefon numarasına baktım. , kendisiyle iletişime geçmeye korktum çünkü birçok kez dolandırıcılar tarafından dolandırıldım ve parayı alıp kaçtım sonra kafam çok karıştı bu yüzden ifade verilen kişiyle iletişime geçmeye karar verdim ve onu aradım ve kendisiyle görüştüm. önce telefon görüşmeleri Bana ne zaman katılmak istediğine dair kendi hikayesini anlatmaya başladı, bana yapılması gereken her şeyi söyledi, sonra karar verdim ve ajan David Mark'ı aradım ve bana her şeyi söyledi ve beni başlattı, şaşırtıcı bir şekilde bana verildi. büyük illuminati kardeşliğinin yeni bir üyesi olmanın faydaları Çok mutlu oldum, bu organizasyona katılmaya çalışanlarınız için bu, e-posta joinIlluminati1122@gmail.com veya WhatsApp numarası +2348140101327 ile CONTACT MR David Mark'a katılma fırsatınızdır.

666 AGENT dedi ki...

DÜNYAYA DUYURU
NOT: ILLUMINATI WHATSAPP ÜZERİNDEN İLETİŞİM YAPMAMAKTADIR,
HİÇBİR İNSAN KIYASLAMASI YOKTUR VE ILLUMINATI AYRICA KAYIT ÜCRETİ TALEP ETMEMEKTEDİR.
666illuminatiagent666@gmail.com

İş adamı mısın kadın mısın, politikacı mısın, müzisyen misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak ister misin, İlluminati Kardeşliği'ne katıl
Onurlu ve toplumda saygı duyulan bir insan olacaksın. Ve hayatın, hayatın en iyisine dönüşecek, Yeni bir üye olarak, yeni bir yaşam tarzına başlamak için büyük miktarda para ile ödüllendirileceksin ve büyüklüğün ışığı hayatının tüm günlerinde sana kalkan olacak.

Sizi tapınağa yönlendirmesi için tapınak temsilcisiyle iletişime geçmeden önce en az 20 yaşında veya daha büyük olmalısınız 666illuminatiagent666@gmail.com

Bill Jeanmard dedi ki...

BÜYÜK ILLUMINATI PARA VE GÜÇ TAPINAKINA KATILMA PROSEDÜRÜ



Herkese merhaba

Bir iş adamı veya kadın, politikacı, müzisyen, öğrenci, zengin olmak, ünlü olmak, hayatta güçlü olmak, bugün İlluminati kardeşlik kültüne katılmak ve haftada 1 milyon dolarlık anında zengin ve ücretsiz bir ev almak mı istiyorsunuz? . bu dünyada yaşamayı seçtiğiniz herhangi bir yerde ve bunun üzerine ayda 350.000 ABD Doları maaş alıyorsunuz…



ILLUMINATI'YE KATILAN YENİ ÜYELERE SAĞLANAN AVANTAJLAR.



1. 800.000 ABD Doları Nakit Ödül

2. 50.000 ABD Doları değerinde süslü yeni bir rüya arabası

3. Seçtiğiniz ülkede satın aldığınız rüya gibi bir ev

Dünyanın en iyi liderleri ve dünyanın en ünlüleriyle bir aylık randevu.



İlgileniyorsanız lütfen temsilci Jeanmard'a e-posta gönderin



illuminati.temple1@yahoo.com





Selamlar.

Justine Achiever dedi ki...

İyi günler, işte dünyanın ünlü kardeşliği {İlluminati}'nin bir üyesi olmanın kolay bir yolu geliyor. İşçi sınıfı için, İş adamları/kadınlar, sanatçılar, Dünyada daha büyük, Güçlü ve Etkili olmak isteyen Politikacılar, bugün resmi üyemizden biri olmak için bize katılın. İlluminati çevresini sizin tarafınızdan kayıt tamamlandıktan sonra ziyaret etmek için ideal bir şans verilecek, hiçbir fedakarlığa veya insan hayatına gerek yok, İlluminati kardeşliği hayatta koruma, güç, zenginlik ve şöhret getiriyor. Neslinizden yoksulluğu ortadan kaldırmak için tam erişiminiz var. Herhangi bir üyeyi çembere sokma yetkisine sahip olan sadece İlluminati çemberinin mevcut bir üyesidir. Bu nedenle bizimle iletişime geçmeden önce 18 yaşından büyük olmalısınız ve bir kez üye olduğunuzda hayatınızın geri kalanında tüm avantajlardan yararlanmaya hak kazanacaksınız. Bu nedenle, üye olmaya hazırsanız, Illuminati Resmi Gmail'de (therightpathtogreatness@gmail.com) bizimle iletişime geçin veya doğrudan Illuminati Yetkilisine +17072907663 yazın.

Luis dedi ki...

illuminati gönderi yorumu 2022'ye İlluminati'ye nasıl üye olduğumla ilgili tanıklığım. Büyük İlluminati'ye büyük bir İlluminati üyesi olarak katılmak isteyen ve beni büyük bir üye olarak isteyen insanları tanımak istiyorum. Adı Lord Felix Morgan. Hayatımı ölüm aşamasından geri almama yardım et. Yaklaşık 5 yıl 6 ay sonra taburcu edildi. İlluminati'nin birçok üyesi tarafından ihanete uğradıktan sonra. Yıllar boyunca umutsuz ve maddi olarak yerdeydim. Ama bir gün internette gezinirken İlluminati'nin Büyük Üyesi Lord Felix Morgan'ın yazısına rastladım ve eğer büyük İlluminati üyelerinden biriysen ünlü, zengin ve hayatta başarılı olabilirsin dedim. Onunla temasa geçtim ve ona her şeyi açıkladım ve kullanılan kaydı tavsiye etti ve beni başlatması için büyük üyeye para ödedim ve İlluminati'nin Dünya Düzeni'ne kabul edildim. Bundan sonra, bana tüm yönergeleri verdiler ve yeni üyelere 1.000.000 $ nakit ödül verileceğini bildirdiler. Lord Felix Morgan'ın yardımıyla. İlluminati'nin tam üyesi olarak inisiye oldum. Eğer daha önce bir dolandırıcıyı denediyseniz veya denediyseniz, size katılmanıza yardımcı olmak bana kalmış, bu yüzden Lord Morgan'ı deneyin. Gelecekteki hayatında istediğin şey olmak için en iyi şansın. Onunla e-posta yoluyla iletişime geçin: Illuminatiofficial565@gmail.com veya WhatsApp +2348056051569. istiyorum

Adsız dedi ki...

Bu, 2 yılı aşkın bir süredir katılmaya çalıştığım ancak dolandırıcıların birkaç kez benden para aldığı yeni dünya düzeni İlluminati'ye nihayet nasıl katıldığıma dair tanıklığım. Uzun süredir Illuminati'ye katılmayı araştırıyorum, ancak dolandırıcılar bu yılın başlarına kadar çevrimiçi olarak kardeşliğe katılmama yardımcı olan Lord Morgan ile tanıştığımda ve bankama 1.000.000 ABD doları tutarında bir ödeme aldığımda paramı almaya devam ediyor. çevrimiçi başlama ritüelimden hemen sonra hesap açacağım ve ayrıca aylık 33.000 ABD doları kazanacağım, çok mutluyum! Ve Lord Morgan'ın iyi işlerini yaymaya söz verin. Bugün yeni dünya düzeni Illuminati'ye katılmakla ilgileniyorsanız, katılmanıza yardımcı olmak adına paranızı almak için dolandırıcıları kabul etmek yerine bugün Lord Morgan ile iletişime geçin, Lord Morgan ile İletişime Geçin E-posta: Illuminatiofficial565@gmail.com veya WhatsApp +2348056051569

Adamsscott dedi ki...

JoinIlluminati1122@gmail.com veya Whatsapp +2348140101327 e-posta adresinden Bay David Mark ile iletişime geçin, Herkese merhaba benim adım Adams scott, İtalya'lıyım illuminati kardeşliğine nasıl katıldığıma dair bir tanıklık yapıyorum, bu organizasyona bunun için katılmaya çalışıyordum. uzun yıllar şimdi güney afrika ve nijerya'da sahte ajan tarafından dolandırıldım, düştüm artık kendimi ve ailemi besleyemedim ve her şekilde para kazanmaya çalıştım ama boşuna, herhangi bir illuminati ile iletişime geçmekten korktum bir gün David Mark adında bir adama illuminati kardeşliğine katılmasına yardım ettiği için teşekkür eden birinin ifade verdiği bir gönderiye rastladım, sonra adamın e-postasına ve orada yazan telefon numarasına baktım. , kendisiyle iletişime geçmekten korktum çünkü birçok kez dolandırıcılar tarafından dolandırıldım ve parayı alıp kaçtım sonra kafam çok karıştı bu yüzden ifade verilen kişiyle iletişime geçmeye karar verdim ve onu aradım ve kendisiyle iletişim kurdum. önce telefon görüşmeleri Bana ne zaman katılmak istediğine dair kendi hikayesini anlatmaya başladı, bana yapılması gereken her şeyi söyledi, sonra karar verdim ve ajan David Mark'ı aradım ve bana her şeyi söyledi ve beni başlattı, şaşırtıcı bir şekilde bana verildi. büyük illuminati kardeşliğinin yeni bir üyesi olmanın avantajı Çok mutlu oldum, bu organizasyona katılmaya çalışanlarınız için bu, e-posta ile joinIlluminati1122@gmail.com veya +2348140101327 numaralı WhatsApp üzerinden CONTACT MR David Mark'a katılma fırsatınızdır.

Unknown dedi ki...

DÜNYAYA DUYURU
NOT: ILLUMINATI WHATSAPP ÜZERİNDEN İLETİŞİM YAPMAMAKTADIR,
HİÇBİR İNSAN KESİNTİSİ YOKTUR VE ILLUMINATI AYRICA KAYIT ÜCRETİ TALEP ETMEMEKTEDİR
666illuminatiagent666@gmail.com

İş adamı mısın kadın mısın, politikacı mısın, müzisyen misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak ister misin, İlluminati Kardeşliği'ne katıl
Onurlu ve toplumda saygı duyulan bir insan olacaksın. Ve hayatınız hayattaki en iyi şekilde dönüştürülecek, Yeni bir üye olarak yeni bir yaşam tarzına başlamak için büyük miktarda para ile ödüllendirileceksiniz ve büyüklüğün ışığı hayatınızın tüm günlerinde üzerinize kalkan olacak.

Sizi tapınağa yönlendirmesi için tapınak temsilcisiyle iletişime geçmeden önce en az 20 yaşında ve daha büyük olmalısınız 666illuminatiagent666@gmail.com

Alexander Walter dedi ki...

Ben ILLUMINATI'nin büyük ustası Alexander Walter, bir REPTILIAN veya ILLUMINATI üyesi olabileceğiniz ve dünyanın bilgisine erişebileceğiniz manevi forumumuza katılabilirsiniz. illuminati Kardeşliği'ne katılın ve yararlanın, hayatınızı dünyada daha iyi bir yer haline getirin. illuminati kardeşliği ile servet kazanın ZENGİNLİK GÜÇDİR ZENGİNLER, REFERANSLAR, GÜÇ VE KORUMADAN OLUŞAN EN BÜYÜK ILLUMINATI KARDEŞİMİZE HOŞ GELDİNİZ. Organizasyonun bir parçası olmakla ilgileniyorsanız, +1(647)265-0412 İLE whatsapp üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz ve Telegram ile bilginiz varsa bu @Illuminati_Temple11'e yardımcı olacaktır.

James dedi ki...

BU DÜNYAYA RESMİ BİR HAFİF DUYURUDUR
NOT: İNSANİ AÇIKLAMALAR DAHİL DEĞİLDİR
İletişim temsilcisiyle WhatsApp'ı ziyaret edebilirsiniz: +1 (510) 971-2387

İş adamı, itfaiyeci, öğrenci, içer misin? Zengin, ünlü, yoğun geçen, bugün İlluminati bir araya gelecek ve zenginleşeceksiniz. Haftada 1 milyon dolar ve bedava bir ev. Bu dünyada yaşamayı seçerseniz seçerseniz ve ayda 50.000$ maaş alıyorsunuz...

Illuminati üyesi olan yeni üyeler için kullanımlar.
Seçtiğiniz herhangi bir kır bir ev.
2. 1.500.000 USD'lik yeni bir ruya arabası.
Dünyanın en iyi zengin adamlarıyla kalabalıklar.

Ortaklarımızla geçmek için en az 25 yaşında olmak: illuminatiworsociety@gmail.com Whatsapp:+1 (510) 971-2387

Adsız dedi ki...

Lord Felix Morgan'ın yazısına rastladım ve eğer büyük İlluminati üyelerinden biriysen ünlü, zengin ve hayatta başarılı olabilirsin dedim. Onunla temasa geçtim ve ona her şeyi açıkladım ve kullanılan kaydı tavsiye etti ve beni başlatması için büyük üyeye para ödedim ve İlluminati'nin Dünya Düzeni'ne kabul edildim. Bundan sonra, bana tüm yönergeleri verdiler ve yeni üyelere 1.000.000 $ nakit ödül verileceğini bildirdiler. Lord Felix Morgan'ın yardımıyla. İlluminati'nin tam üyesi olarak inisiye oldum. Eğer daha önce bir dolandırıcıyı denediyseniz veya denediyseniz, size katılmanıza yardımcı olmak bana kalmış, bu yüzden Lord Morgan'ı deneyin. Gelecekteki hayatında istediğin şey olmak için en iyi şansın. WhatsApp +2348056051569 veya e-posta yoluyla onunla iletişime geçin: Illuminatiofficial565@gmail.com

"ISKANDAR LENDERS" dedi ki...

En az 10.000,00 ABD Doları ile en fazla 100.000.000,00 ABD Doları arasında değişen krediler sağlamak için buradayız, yani dolar cinsinden başvurmak istiyorsanız. Endonezya'dan olsanız bile, en az 100 Rp, maksimum 25 milyar Rp tutarında bir kredi başvurusunda bulunabilirsiniz, bu nedenle Malezya'dan olsanız bile minimum Rm 30k ve maksimum Rm 850k kredi başvurusunda bulunabilirsiniz. Yukarıda belirtilmeyen diğer para birimlerinde de başvuru yapabilirsiniz, tüm finansal giderlerinizi karşılamak için ihtiyacınız olan krediyi çok düşük bir oranda sağlamak için her zaman buradayız, çünkü bunu yıllardır yapıyoruz ve her ikisi için de başarılı ve faydalı oldu. borç veren ve borç alan için, bu yüzden her yerde referanslarımız var<<<<>> >> Son referans 2.3 milyon Rp ile Malezya'dan Farouk ve ayrıca 570 Rp juta ile Endonezya'dan Indra idi, bu yüzden lütfen yapmayın' bu müşteriye karşı çok dostane bir işlem yapmaktan çekinme<<<<<>>> >>>>

İletişim bilgileri aşağıdadır

Şirket adı: İSKANDAR LESTARI KREDİ ŞİRKETİ
e_mail::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp::[+6282274045059]

666 AGENT dedi ki...

DÜNYAYA DUYURU
NOT: ILLUMINATI WHATSAPP ÜZERİNDEN İLETİŞİM YAPMAMAKTADIR,
HİÇBİR İNSAN KADROSU YOKTUR VE ILLUMINATI AYRICA KAYIT ÜCRETİ TALEP ETMEMEKTEDİR
666illuminatiagent666@gmail.com

İş adamı mısın kadın mısın, politikacı mısın, müzisyen misin, zengin, ünlü, hayatta güçlü olmak ister misin, İlluminati Kardeşliği'ne katıl
Onurlu ve toplumda saygı duyulan bir insan olacaksın. Ve hayatın, hayatın en iyisine dönüşecek, Yeni bir üye olarak, yeni bir yaşam tarzına başlamak için büyük miktarda para ile ödüllendirileceksin ve büyüklüğün ışığı hayatının tüm günlerinde sana kalkan olacak.

Tapınağa girmeniz için size rehberlik etmesi için tapınak temsilcisiyle iletişime geçmeden önce en az 20 yaşında veya daha büyük olmalısınız 666illuminatiagent666@gmail.com

Amanda dedi ki...

MERHABA
İzleyici, nihayet Illuminati mahallesine nasıl katıldığım ve ZENGİN, ÜNLÜ VE GÜÇLÜ olduğum hakkındaki tanıklığımı paylaşmak için burada. bir tanıklıkla kendim. nette, bu yüzden temsilciyle iletişime geçtim, mahalleye varmadan benden çok para isteyeceğinden o kadar korktum ki, ama en büyük sürprizim, benden sadece yaptığım ve yaptığım ürünleri almamı istemesi. bugün dünyaya kimlerin zengin olduğunu ve bunlarla çok iş yapabildiğini anlatmaktan çok mutluyum, kişisel hesabımda 20 milyon dolar var ve ayrıca tüm dünyada tanınıyorum. İlluminati'nin bana emanet ettiği bir iş ve ben de bunu sizin istediğinizi yapacak güce sahibim... Biliyorum birçok insan da yoluma çıkıyor olabilir ve burada yardım arıyor olabilirsiniz.
resmi e-posta: greatilluminati977@gmail.com
WhatsApp: +244 946 830 013

KORUYUCULARA DİKKAT EDİN, 18 YAŞINDA OLMALISINIZ.

Amanda dedi ki...

HELLO

the viewer is here to share my testimony on how i finally joined the Illuminati neighborhood and became RICH, FAMOUS AND POWERFUL. I tried my best to become a member of the ward, but was scammed multiple times, before finally coming across a testimonial. on the net, so I contacted the agent. I was very afraid that he would ask me for a lot of money before I could reach the neighborhood, but to my greatest surprise, he only asked me to buy the items that I made and today I am very happy. tell the world that they are rich and that they have been able to do a lot of business with all that, I have the sum of 20 million dollars in my personal account and I am also known throughout the world with the business that the Illuminati have entrusted to me and I I also have the power to do this whatever you want... I know many people may be on my way too looking for help here is your

Official Email: greatilluminati977@gmail.com

Official Instagram: agent_xanda_illuminati

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates