7 Temmuz 2013 Pazar

Model Makyaj İlluminati!

Merhaba,

Bugün sizlere Model grubunun Makyaj adlı şarkısında gördüğüm İlluminatinin sıkça kullandığı Mason sembolünü göstereceğim. Bu şarkının klibini Enes adında bir arkadaşın tavsiyesi üzerine izledim ama o sadece poşette üçgen görmüştü ben daha fazlasını gördüm.
O poşetten üçgenin arkasında çok daha fazlası vardı bende bunların fotoğrafını çekip sizlere göstereceğim.


Belli olması için ben çizgilerin üstünden geçtim.
Şimdi bakın şu benzerliğe:


Eminim bu yukarıdaki simgeyi daha öncede İlluminati sayesinde bir yerlerde görmüşsünüzdür. Yukarıdaki fotoğraftaki benzerliğe baktığımız zaman ikisindede düz bir üçgen var ama alt kenarı boşta ve bu üçgenin tersine bir üçgen daha var.

Şimdide klipte sadece 1 saniyeliğine gösterdikleri o işaretler:


Mavi ok ile gösterdiğim yerde Model grubunun solistinin kırmızı kalemle çizmiş olduğu göz açıkça görülmekte.
Bu da bir diğeri:


Burada da belli olması için çizgilerin üstünden geçtim. Adamın sol gözünün üstünde mason işareti var.

Not: Fotoğraflar ve konu tamamen bana aittir. Kaynak belirtilmeden alıntı yapılması büyük bir suçtur.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

mal mısın ya her şeye ilumunati diyosunuz çadırı o mal başka nasıl kesicekler içini o göz dediğin kalem işareti amk ne malsın

insanyavrusu dedi ki...

Bu biraz sacma olmus :))
İlluminati simgelerini subliminal vermiyor. Direk insanin gozune sokuyor ki mantikli olan da bu. Bkz. Katy perry , avril lavigne , demi lovato

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates