22 Temmuz 2013 Pazartesi

Gizli Dosya Günlük 10.000 Hit Ödüllü Yarışma Sonuçlandı!

Merhaba,

Bildiğiniz gibi Günlük 10.000 hit ödüllü logo tasarım yarışmamız vardı. Bugün yarışmamız sonuçlandı!


Kazanan: logotasarim.com sitesinden Erkan ORUÇ

Sağ olsun bu gün bütün gün logo tasarlamakla uğraştı. Bana tam 7 adet hepsi de birbirinden güzel logolar gönderdi. Yeri geldi çok büyük, yeri geldi çok küçük oldu logolar ancak asla "Benden bu kadar daha bir şey yapamam!" demedi. Ne kadar sorunlu logo geldiyse yeniden tasarlayıp küçültüp/büyültüp, renklerini düzenleyip bana düzgün bir şekilde geri gönderdi.

Yoğun uğraşları için Erkan Bey'e çok teşekkür ediyorum.

Eğer sizinde logo tasarımlarına ihtiyacınız varsa Erkan Bey'in sitesine mutlaka bir göz atın derim. www.logotasarim.com

Fiyatlar size başta fazla gelebilir ancak biraz empati kurun. Erkan Bey ve arkadaşları bütün gün sizin logolarınızı tasarlamak için uğraşıyor/emek veriyor ve sonunda birbirinden güzel on larca logo ortaya çıkıyor.

İşte Erkan ORUÇ'un sitemiz için tasarladığı logolar:








6 yorum:

LogoTASARIM.com dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler, beni onurlandırdınız.

İşini sevmekle başlıyor herşey! Olmassa olmazı ise yetenek tabiki.
Bnularla işinde daha özverili daha itinalı oluyorsun. Sizin logoda da elimizden gelen özveriyi sağladık ve umarım yansıtabilmişizdir.

Çünkü bu işin en güzel yanı kişinin hayalindekini, isteklerini kendisine güzel bir şekilde yansıtabilmek..

www.Logotasarim.com 'dan Sevgilerle...

Erkan ORUÇ

Adsız dedi ki...

Harbiden de hak etmiş kazanmayı. Gercekten guzel logolar

Enes dedi ki...

Site ilk kuruldugunda fazla takipcisi yoktu fakat her gecen gun artiyordu. Berkanlarda kaldigim gun reklam icin afis hazirlamistim okulun fotokobi odasinda cogaltir gizlice okula asardik. Okulun tuvaletlerinde sinifin siralarinda hepsinde soyle yazardi "gizli-dosya.tk illuminati gercekleri" tukenmez kalemlerle her yere yazardik kendimizi suçlu sanar gulerdik. Okulun çardağına bile yazdik sinifta derslerde sitenin adi gecer oldu. Bi gun baktik 8.000 bi gun baktik 10.000 her gecen gun takipci artti. Ve simdi logosu bile var :)) mobil uygulamasi hatta ".com" oldu gercekten emek verilmis yoktan var edilmis bi site ve ben arkadasimin diye degil icerigi icin cok seviyorum. Basarilar diyorum... Enes (soyada gerek yok :)

Unknown dedi ki...

hahah güzel yazmışsın.

AS:DAS:DASD soyada gerek yok :D

Adsız dedi ki...

ilumunati yapmış logoda

Unknown dedi ki...

İlluminati olmasını ben istemiştim çünkü sitenin genel konusu illuminati deşifre.

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates