21 Ağustos 2013 Çarşamba

Sizden Gelenler: 1 (Şüheda Erdem)

Merhaba,

Başlıkta da görebileceğiniz gibi "Sizden Gelenler" serisini başlattım. Yaklaşık 1 hafta oldu ancak sonunda paylaşma fırsatı buldum. Bugün sizlere Şüheda Erdem isimli takipçimizin kendi çekmiş olduğu fotoğrafları göndereceğim.
1)Londra'da ki bir sanat galerisinden fotoğrafı HaberTürk gazetesinden çekmiş.


Başta anlamayabilirsiniz ancak kısa bir süre düşünürseniz kolayca anlayabilirsiniz. Anlayamadıysanız bir de şu fotoğraf ile karşılaştırmayı deneyin.


Bu resimdeki yaratığın adı Baphomet'tir. Baphomet, Şeytanın bir diğer adıdır. Ayrıca bu resim şeytanın en ünlü simgelerindendir. Aynı simgeyi gittigidiyor.com sitesinin logosunda da görebilirsiniz.

2)Takipçimizin arkadaşının ingilizce kitabından bir fotoğraf.


Açıklamama gerek var mı?

3)Adı pek duyulmamış olan bir mağazadan.

T-Shirt'in üzerindeki tek gözünü eliyle kapamış olan kadın.

Bu fotoğrafı göndermesi iyi olmuş benim bir şey söylemem için bahane olmuş. Bundan öncesinde Tiffany İlluminati isimli paylaşımımda İlluminati'nin tekstil firmalarına şu sıralar çok bulaştığını söylemiştim. Şimdi bir tane daha eklendi ve birde benim diyeceğim var. Sanırım üç gün önce dedem ile İstanbul/Kapalı Çarşı'da gezerken iki turist karı-koca'ya rastladık. Kadın öyle bir T-Shirt giymişti ki görünce yok artık diye bağırasım geldi. T-Shirt'in üzerinde 1 Dolar'ın arka tarafında ki İlluminati Piramidi'nin resmi vardı. Ama birebir resimi yani sadece piramide benzettim demiyorum. Birilerinin şunlara artık dur demesi gerekiyor...

Not: Eğer siz de kendi çektiğiniz fotoğrafları göndermek isterseniz: berkan.gizli.dosya@gmail.com'a mail atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates