24 Ağustos 2013 Cumartesi

Sana Bir Sır Vereceğim İlluminati !

Merhaba,

Dün akşam FOX TV'de "Sana Bir Sır Vereceğim" dizisini izliyordum ve bir şey dikkatimi çekti.
Dosyanın üzerinde KZ 666 yazıyordu.
Bende 666 sayısının seçilmesinin boşuna olmayacağını düşündüm yani milyonlarca sayının içinden neden durup dururken şeytanın sayısı olarak bilinen 666 sayısını seçsinler ki? KZ'nin bir anlamı var mı bilmiyorum ancak 666 oldukça açık.

Vakit kaybetmeyip hemen YouTube'dan dizinin tekrarını bulup fotoğrafını çektim buyurun:



(Fotoğrafları büyük boyda görmek için üzerlerine tıklayın.)


14 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynen bende bunu farkettim ve hemen google'da aradım direk seni buldum. Benim gibi düşünen birini bulduğum için çok mutluyum. Çok dikkatimi çekti benimde ama KZ ne demek acaba ya? Paylaşım için reşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Vay canına bende senin gibi benimle aynı şeyi düşünen birini bulduğum için çok mutluyum. :)

Unknown dedi ki...

Birşey soracaktım google'da ne yazarak buldun bizi?

Adsız dedi ki...

Hatırlamıyorum ama bir tane illuminati sayfasına bakıyordum kenarda gizli dosya çıktı bende bakıyım dedim.

Unknown dedi ki...

ben sizinle ayni fikirdeyim.benim bir sey daha dikkatimi cekti.Filmdeki camgoz karakteri.camgozun gozleri tipki deccalin gozlerine benziyo.lutfen dikkat edin

Adsız dedi ki...

Google a kz sixty hundred sixty six yazın ilk sayfaya girip Türkçeye cevirin baya uzun çünkü

Adsız dedi ki...

saçmalmayın demet ve ekin buna izinvermez yonetmen asla herşeyi araştırdınızmı zatasn filimden yaptılar dizi los delson dan araştırın onlar yaptı için yapıyola bakın durduk yere insanları suçlamayın

Adsız dedi ki...

sana bir sırvereceim alıtı zaten ama bole bişey yayınlamayın sbsv kitlesi var hayranlar sizi parçalar bede onlardanımm hhı

Adsız dedi ki...

Kz latincede (kentont - zeitons) yani tek görev anlamında googledan bakabilirsiniz

Adsiz dedi ki...

Bu arada sayin sana bir sir verecegim hayrani ben onlardanim derken kimlerden demek istedin

Adsız dedi ki...

sacmaliyosunuz illuminati bu dizide yok hem dizi oyunculari hemde yonetmen izin vermez

Adsız dedi ki...

Fox tv deki tum diziler mason desteklidir.Mesela Karagül,Dila Hanim,ve cocuklar icin uyku zamani vikan tek göz.Cocuklarimizi simdiden bu isaretlere hazirliyorlar.Karagülde evin önündeki Israil bayragi simgeli havuz,Dila hanimdaki ciftlik girisindeki tahta.en uste pergel isareti.Bizleri ilimden bilimden ayirip dizilere gömdüler.

Adsız dedi ki...

666 nın ŞEYTANIN SAYISI OLDUĞUNU BİLMİYORDUM ÖĞRENDİĞİM İYİ OLDU TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

Önemsiz bulanlar bi zahmet sayfaya giripte sırf laf söylemek icin laf soylemeyin herkez kendini biliyo bukadar sevmiyosaniz elin hristiyanini arastirip bu sayfalara giripde nie yorum atiyosunuz ki madem cok uzulucek konu var ona cozum arasana ne isin var bu sitede ayrica insanlarin musluman olup olmadigina siz karar veremessiniz nerden biliyosunuz belki belieber ama senden cok namaz kiliyo nefret wdiyosaniz girmeyin su sayfalara arkadasim arastirma sevmiosan hicmi usenmedin google'a justin bieber yazmaya bos bos yorumlar atmayin....saygılar☺

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates