14 Ağustos 2013 Çarşamba

D&R İlluminati !

Merhaba,

Bugün şanslısınız 2 paylaşım birden yaptım.
Evet, gelelim konumuza D&R İlluminati!

Alışveriş merkezlerinde ve ya yol kenarlarında sıkça gördüğümüz bir kitapçı'dır bu D&R.

Kitap dışında : Film DVD, Müzik DVD, Oyuncak vb. şeyler de satar.

Yaklaşık bir hafta önce Aykut adında bir tanıdık ile gezerken bu reklama rastladım:


Gördüğünüz gibi bütün enstrümanların üzerine birer göz konmuş. Bana kalırsa İlluminati siz ne dersiniz?
Eğer enstrümanları  çizgi filmlerdeki gibi canlı göstermek isteselerdi kol-bacak benzeri şeylerde eklerlerdi. Ama neden sadece göz? ve hatta neden sadece "tek" göz?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok kısa şeyler yazıop bırtakıyosun ve sadece 1 fotoğraf üzerinden etiket koyuyosun bence daha uzun ve asıllı araştırmalar yapmalısın ve açıklamalısın .

Unknown dedi ki...

o kadar çok çatlak insan varki neden hepsi müzik veya çizgi film sektöründe yani eli kolu düzgün hiç bir çizgi film yapan yokmu nickeledeon desen illu disney channel zaten baştan aşşağı illuminati kartoon network desen daha 2 gün önce gumball çizgi filminde tek göze rastladım yani neden hepsi böyle amerikanın 1 dolarında bile illu işareti var ama kimse bi ses çıkarmıyor anneannemede bundan bahsetim kızım yok öyle şeyler inanma dedi sonra çantamda kanıt olarak sakladığım amerikan bir dolarının arkasını gösterdim ahada bu ne dedim önce bi düşündü yok öyle şeyler inanma dedi gene sonra youtubede subliminal mesajları gösterdim tesadüfen olmuştur dedi bu kadını gerçekten anlamıyorum sırf amerikada olsa iyi türkiyedede böyle şeyler son yılda arttı üstelik müslüman bir ülke olmamıza rağmen kimse götüne takmıyo illuminatiye karşı çok az insan var çoğunluğun zaten beyni yıkanmış diğerleri illuminatiye inanmıyo yada götüne takmıyo biz geri kalanlar ise bişeyleri kanıtlama peşindeyiz sonra ne olacak götüne takmayan insanların çocukları olucak ve bilinçlendirmedikleri içinde çocukların beyinleri yıkanacak benim annemle babamda bana birşey söylemedi önceleri benimde beynim yıkanmıştı sonra bu üçgenin içindeki tek göz ne anlama geliyo diye araştırdım 10 yaşlarımda şimdi 15 yaşındayım ve mücadelem devam ediyor kendimi illuminati pençesinden son anda kurtardım çünkü küçükken çok fazla disney chanel izliyodum sonra fark ettim ne kadar çok subliminalle karşılaşmışım küçükken izlediğim şeylerin aynısını youtubede gördüm ve içindeki subliminalleri gördüm bizim gibi bilinçlenipte buna karşı savaşan çok az lütfen etrafınızdaki insanları bilinçlendirin yoksa yeni dünya düzeni yakın zamanlarda kurulacak gibi bizim gibi insanlarda gelecekte çok azalacak okuduğunuz için teşekkür ederim.

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates