1 Kasım 2012 Perşembe

Ay'a Gerçekten Gidildi mi? Yoksa Herzaman ki Gibi Kandırıldık Mı?



Şu flash girişlerimden bir tane daha yapmak istiyorum: GİDİLMEDİ ARKADAŞIM! Kandırıldık senelerce!..



Amerika bu işi biliyor demek isterdim ama o kadar büyük hatalar yapıyorlar ki bu projelerde... İkiz kule olayı olsun, bu olay olsun... 


Sene 1969...

Ozamanlar Amerikanın Nasa'sı bir hiçtir nerdeyse... Uzay teknolojisi Rusya'dan sorulur. Bunu hazmedemeyen Amerika da:






DER. Ve oyun başlar...

Devasa bir stüdyo lazımdır bu oyun için. AA şansa bak zaten Hollywood diye bi zımbırtı hazır bile... Dekor hazırlanır, kostümler giyilir ve başrolde Neil Amca oynamaya başlar. Film çekilir... Dünyada bu filme kanar... Taa ki sene 2000leri gösterene kadar... 

 Şimdi birkaç soru sormak istiyorum.

Peki ne oldu ay maceramız? 1969'tan sonra neden Ay'a gidilmedi? Neden Görüntüler çekilmedi? Daha da önemlisi neden ay artık dünyadaki bir üst olarak kullanılmadı? 1969'ta sen Ay'a gittiysen, 2011 de Ben, kankam ece ve masajcı ahmet abi, hep beraber Ay'da lunaparka felan gitmemiz gerekmez miydi? Ne bilim THY jet işine girip bi tarife düzenlemez miydi? ...

Neyse ki bizim hurafelere karnımız tok. Ve İnanılmaz Gerçekler Blogu ve Okuyanları, her öğretilene inanmamayı öğrenmiş durumda. Şimdi gelelim kanıtlara:













3 yorum:

Unknown dedi ki...

helal

Adsız dedi ki...

Herşey mükemmel olmuş sonuna kadar bi yazıyı ilk defa okudum ama sonunda şimdi gelelim kanıtlara demişsin ve devamı yok ????

Unknown dedi ki...

güzel bir düşünce ama bir kanıt lazım herşey den önce mantıklı düşünüyosun ispatla

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates