9 Kasım 2013 Cumartesi

Sizden Gelenler 4 (Seda)

Merhaba sevgili Gizli Dosya takipçileri,

Uzun bir aradan sonra İlluminati paylaşımlarına devam ediyorum. Şuan elimde paylaşılacak iki şey var. Biri "Sizden Gelenler" serisi için yakın takipçimiz Seda'nın gönderdiği fotoğraflar; Diğeri ise bir talk showda gördüğüm İlluminati. (Bu paylaşımdan hemen sonra yayınlayacağım.)
1) Yine bir tekstil firmasında İlluminati izi!


Şapkadaki göz oldukça belli fazla açıklamaya gerek yok.

2)Azealia Banks İlluminati!


Eliyle yaptığı 666 işareti...

3) 10. Sınıf kitaplarında İlluminati !?

Bunlar belki biraz saçma gelebilir ama yinede paylaşmak istedim :)



Subliminal mesaj?


Kenardaki üçgenlerin üst kısmı İlluminati piramidinde de olduğu gibi ayrı çizilmiş.

Gizli Dosya'nın yakın takipçisi olan Seda'ya teşekkürler :)

Siz de kendi çektiğiniz İlluminati fotoğraflarını göndermek isterseniz berkan.gizli.dosya@gmail.com 'a mail atmanız yeterli.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende bu cap vat markasi Bershka bilginiz olsun.. Ve.bu senenin temasi piramitler ve.ucgenler

Unknown dedi ki...

1.resimde kadinin tirnağindada illuminati var.

Unknown dedi ki...

1.resimde kadinin tirnağindada illuminati var.

Unknown dedi ki...

1.resimde kadinin tirnağindada illuminati var.

Unknown dedi ki...

1.resimde kadinin tirnağindada illuminati var.

Adsız dedi ki...

Minions tek göz.hatta sulugunun tepesine bile herşeyi gören göz koymuslar cocuklari yavaş yavaş zehirliyorlar.

Adsız dedi ki...

Arkadaş üçgen geometrik bir şekil ne saçmalıyorsun

Adsız dedi ki...

yıl altı ay sonra taburcu edildi. Illuminati'nin pek çok üyesi tarafından ihanete uğradıktan sonra. Yıllar boyunca umutsuzdum ve finansal olarak yerdeydim. Ama bir gün internette gezinirken İlluminati'nin Büyük Üyesi Lord Felix Morgan'ın yazısına rastladım ve eğer büyük İlluminati üyelerinden biriyseniz ünlü, zengin ve hayatta başarılı olabilirsiniz dedim. Onunla temasa geçtim ve ona her şeyi anlattım ve kullanılan kaydı tavsiye etti ve büyük üyeye başlamam için para ödedim ve Illuminati'nin Dünya Düzeni'ne inisiye oldum. Ondan sonra, bana tüm yönergeleri verdiler ve başlangıç ​​sonrasında yeni üyelerin nakit olarak 1.000.000 $ ile ödüllendirileceğini bildirdiler. Lord Felix Morgan'ın yardımıyla. İlluminati'nin tam bir üyesi olarak tamamen inisiye edildim. Tavsiyeniz daha önce bir dolandırıcı denediğiniz veya denediğiniz ise, katılmanıza yardımcı olmak bana kalmış, bu yüzden Lord Morgan'ı deneyin. Gelecekteki hayatında istediğin şey olmak için en iyi şansın. Onunla WhatsApp +2348055459757 veya e-posta ile iletişime geçin: Illuminationofficial565gmail.com

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates