5 Kasım 2013 Salı

Gizli Dosya Zirvede!

Merhaba,

Uzun zamandır paylaşım yapmadığımın farkındayım. Bunun nedeni okul-kurs derken araştırma yapmaya fırsatımın olmaması.
Az önce sitemizin istatistiklerine baktım ve ziyaretçi sayısında olağan üstü bir artışa tanık oldum. Bir çok Google aramasında zirveye çıkmışız. Hatta önceki paylaşımlarımdan hatırlayacağınız üzere"İtanimulli Nedir?" adında bir paylaşım yapmıştım ve bu konu tüm Dünya'da konuşulan büyük bir konu olmasına rağmen şu anda Google'a İtanimulli yazıldığında sitemiz 2. sırada çıkıyor!
Kim bilir belkide yakında konunun esası olan ve şuan Google'a İtanimulli yazıldığında 1. sırada çıkan nsa.gov sitesini de geçeriz.


Şuan da elimde paylaşıcak güzel şeyler var ancak vaktim olmuyor ve sizden gelenler serisi için fotoğraflar gönderen "Seda" sana Facebook hesabın kapalı olduğu için ulaşamıyorum. Gönderdiklerin hakkında bazı sorularım var.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

https://www.nsa.gov/

Adsız dedi ki...

https://www.nsa.gov/

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates