21 Mart 2013 Perşembe

Nicolas Cage İlluminati Ve İlluminatiden ayrılışı !

Merhaba,

Muhtemelen Nicolas Cage İlluminati adlı konular vardır ama bu konuyu tüm dünyada ilk kez ben yazıyorum! Bu yüzden çok dikkatle okuyun. Şimdi Nicolas Cage nin büyük hazine adlı bir filmi var. Bu filmin kapağında çok açıkca görülebilcek şekilde illuminati işareti var. Resimler aşağıda.




Evet gödüğünüz gibi Büyük hazine yazısının arkasında inkar edemiyeceğiniz kadar açık bir şekilde illuminatinin işareti var.Yinede ben size bir diğer fotoğrafı göstereyim o da aşağıda.



Evet bu fotoğrafta sanırım daha açık Nicolas Cage nin arkasında 1 Doların arkasındaki Ra'nın herşeyi gören gözünün işareti yani illuminatinin işareti açıkca var.
Şimdi bu adam illuminati üyesi peki neden illuminatiden ayrılışı gibi bir başlık açtın diye sorarsanız bunu açıklıyacağım merak etmeyin. Bildiğiniz gibi Nicolas Cage ' nin Hayalet Sürücü diye bir filmi var aslında bu filmi sadece bir film tamamen yalan deyip geçmemek gerek bu film ve aynı filmin 2. bölümü Nicolas Cage'nin illuminatiye üye olduktan sonraki hayatını anlatıyor.
Filmi yavaş yavaş inceleyelim,

Önce şeytan ile anlaşma yaparak ruhunu şeytana satıyor. Yani illuminatinin inandığı tanrıya.
Bundan kurtulmak istiyor bu onu huzursuz ediyor ama kurtulamıyor.
Şimdi dikkat 2. bölümünde bu lanetten kurtulmanın yolunu buluyor ve kurtuluyor ama bu sefer şeytana kafa tutuyor. Şeytanın oğlu sayesinde laneti geri alıp şeytana saldırıyor ve şeytanı yok edip kendisi şeytanın lanetinden kurtuluyor. En sonunda melek oluyor ve şeytandan eser kalmıyor.
Not : Bu konuyu tamamen kendim yazdım ve hepsi kelimesi kelimesine gerçektir. Lütfen konuyu kopyalayıp kendi sitenize koyarsanız bizim sitemizin adresini verip alıntıdır demeyi unutmayın.
Örneğin : http://gizli-dosya.tk/ Adresinden alıntıdır yazabilirsiniz. Sitemize verdiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Daha sonra görüşmek üzere...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

allah belanı versin ben de ciddi bişi dicen sandım mal gibi okuyom..

insanyavrusu dedi ki...

Bence nikolas cage olayi degil. Filmin yapimci ve yonetmeninde olay bitiyor. Nicolas cage sadece bu is icin secilmis kurban. Adamin gunahini almayalim sonra?

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates