8 Mart 2013 Cuma

İlluminati Galeri

  Merhaba tekrardan sizlerleyim,

 Bu konumda çizgi film, film oyun vb. yerlerden çektiğim illuminati fotoğraflarını sizlere göstereceğim.


Buyrunuz resimler:






Bu Belçika'daki bir festivalden bir kare.

Bunu kardeşim çizgi film izlerken fark ettim sizde planet çocuk kanalını açarsanız her reklam arasında rahatça bunu görebilirsiniz.

Ve işte Mustafa Ceceli.

Ne kadar masum değilmi oysaki her akşam saat 21.00-22.00 gibi her türk kanalında görüyoruz.

Disneyin vazgeçilmezi Mickey Mouse'den bir kare

Bunu bir arkadaştan aldım bir oyundan kare.

Çok daha fazlasını biliyorum bunlar sadece 10.000 de 1 lik bir kısım. Daha fazlasını diğer konularımızda görebilirsiniz...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

bizi çok bilgilendirdiniz saolun

Adsız dedi ki...

Cok iyi bir blogsunuz. Her gonderinizi inceledim ve turkiyede sizden iyisi olmadigi kanisina vardim.

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Dota oyunu bol illuminati resmi kayniyor bunu bildigim halde oyunu oynuyom sariyor cunku ama oyundaki insanlarada anlatiyorum isaretleri ne yazikki anlamiyolar

Adsız dedi ki...

Reis iyi güzelde sen çok takintilisin bu ne abi vodafone da bile 666 var diyorsan bence sen bi doktora görün aşırı abartmissiniz

Adsız dedi ki...

Üçgen Yarrak görseniz illuminati diyeceksiniz amk

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates