31 Ekim 2012 Çarşamba

İlk izlediğimde ellerim titredi, hem sinird bu  hem de gerçek bir korkuydu... Kafamda hemen şöyle bir soru işareti oluştu: Böyle bir klip nasıl çekilebilir ve 153 milyon insanın bilinç altına nasıl girilir tek bir videoyla... Sadece bu klip bile illuminatinin varlığının gerçek kanıtıdır beyler bayanlar... Kemerlerinizi sıkı tutun!!!



 Şimdi sadece şarkının dikkat çekici sözlerini yazıyorum:


Youre so hypnotizing
Büyüleyicisin 
Could you be the devil, could you be an angel
Şeytan olabilir misin, bir melek olabilir misin
 
They say be afraid
Bana korkmamı söylüyorlar
Youre not the others, futuristic lover
Sen diğerleri gibi değilsin, fütürist aşkım
Different DNA, they don’t understand you
DNA‘n farklı, onlar seni anlamaz 

Youre from a whole another world
Sen tamamen farklı bir dünyadansın
A different dimension
Farklı bir boyuttan
You open my eyes
Gözlerimi açtın
And I’m ready to go, lead me into the light
Ve ben gitmeye hazırım, bana ışığa doğru öncülük et 
 
Take me, t-t-take me
Al beni, a-a-al beni
Wanna be your victim, ready for abduction
Kurbanın olmak istiyorum, beni kaçırmana hazırım

Youre so supersonic
Sesten hızlısın.. diye gitmekte şarkı sözleri...
 
Şimdi bunları okuyup klibi izlediğinizde gerçekten manyağa dönüyorsunuz...



Videoda vurgulananlar:
 
4.18 katy perry'nin gözleri...
4.37 katy perry'nin şeytan bacakları...
1.17 uzaylı silueti
1.30 canlının form değiştirmesi.. bu 3 kez oluyor.
2.19 yılan gözler...
 
bunları size gösteriyorum ve sizin düşünmenizi istiyorum... Taparcasına bahsettiği ve
 bu dünyadan olmayan kişi kim olabilir?  Belkide Deccalin ta kendisidir ve hatırlatıyımki illuminati resmen deccale tapıyor !

4 yorum:

Adsız dedi ki...

eski katycatlerdenim bırakmak da çok zor ama :(

Unknown dedi ki...

Izleyemedim korkudan elim titriyo hala

Unknown dedi ki...

Yanlış bir şey söylemek istemem ama biraz araştırırsan anlayacaksın. KP bu klipte bir uzaylı değil, bir TANRIÇA!!! Eğer başka kaynaklara da bakarsan görürsün. Tam olarak adını anımsayamadığım tanrıçanın bacakları ceylan veya geyik türlerinden bir hayvan şeklinde. Dine dayalı olarak da eklemek isterim ki; şeytanın sol bacağı terstir.

Unknown dedi ki...

trăm bộ thi thể của bạch tuyết ma hùng.

Thủ ấn trong tay của bạch tuyết ma hùng lại biến hóa, nó quăng nhẫn trữ vật ở trên không trung, một mảng hào quang lóe lên, năm con bạc tuyết ma hùng đã bị thu vào trong nhẫn trữ vật.

- Chủ nhân, năm con ma thú này sau này sẽ còn có tác dụng với chúng ta, dongtam
game mu
cho thue phong tro
http://nhatroso.com/
nhac san cuc manh
tổng đài tư vấn luật
http://dichvu.tuvanphapluattructuyen.com/
văn phòng luật
tổng đài tư vấn pháp luật
thành lập công ty
http://we-cooking.com/
chém gió
trung tâm ngoại ngữhiện tại chúng ta có thể đi được rồi.

Thú Ma cất tiếng nói với Nhạc Thành.

Nhạc Thành dĩ nhiên là biết thực lực của Thú Ma hiện tại đã đạt tới Thiên ma, ở trong Huyền Thiên nội lục bị quy tắc thiên địa áp chế, chỉ có nhất kiếp tán ma, tuy nhiên nhất kiếp tán ma còn mạnh hơn cả nhị kiếp võ kiếp của Nhạc Thiên lão tổ nhiều, đối phó với bạch tuyết ma hùng dĩ nhiên là dễ dàng.

Lúc này mọi người nhìn Thú Ma đều hít vào một hơi, ai cũng không ngờ rằng người này thực lực lại mạnh như vậy.

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates