31 Ekim 2012 Çarşamba

Akıl Kontrolü

Merhaba arkadaşlar. Bugün bahsedeceğim konu "mind control" yani akıl kontrolü. 

Bildiğim kadarıyla beyin sinirlerimizde inanılmaz bir enerji transferi gerçekleşiyor, hemde her saniye. Yani beynimiz enerji ile direk bağlantılı... Buda şu soruyu bize sorduruyor: frekanslarla bu enerji yönetilebilir mi?


(Eğer beyindeki inanılmaz enerji ve frekans akışını yakından öğrenmek istiyorsanız "AURA" yı araştırın..)




Evet bence yönetilebilir, hatta şuan yönetiliyor bile olabilir. Eski usul olarak mind control için "subliminal messages" kullanılıyordu. çünkü sinema ve tv o zamanlar yeniydi... geçmiş konularda subliminal mesajlara değinmiştim zaten.



Ama 22. yüzyıla kucak açtığımız şu günlerde bunun modasını artık FREKANS DALGALARI alacak gibi görünüyor. Belki atmosfere salınan bir maddenin enerjisinden kapacağız, belki cep telefonlarımızdan, belki başka birşeyden..


Kaldı ki AURA'nın ve FREKANS'ların hiçte meşur olmadığı 90lı yıllarda çıkarılan illuminati kartlarından biri bunu bize yaklaşık 20 sene önce göstermiş bulunuyor. 


NEW WORLD ORDER adı altındaki (doların üstünde de yazar bu) bu şeytani plan için bence çok çok büyük bir adım olabilir bu... Düşünsenize milyarlarca köleyi yönetmenin şeytani boyutunu.




Saygılar Berkan Yetiş

5 yorum:

Unknown dedi ki...

admin bu yazıyı yazdıgım tarihe bak o tarihe kadar olan bütün yayınları baktım hemde bir günde sıkılmadan okudum :) bir ödül istiyom :) gerçi çoğunuda biliyordum :(

Unknown dedi ki...



Trong nhất thời bạch tuyết ma hùng này trở nên ngây dại ống Hống.

Ba con bạch tuyết ma hùng khác lúc này cũng đã bao vây quanh thú ma, móng vuốt sắ bén xé rách cào về phía nó.
dongtam
game mu
cho thue phong tro
http://nhatroso.com/
nhac san cuc manh
tổng đài tư vấn luật
http://dichvu.tuvanphapluattructuyen.com/
văn phòng luật
tổng đài tư vấn pháp luật
thành lập công ty
http://we-cooking.com/
chém gió
trung tâm ngoại ngữ
Thân hình của Thú Ma liền biến mất ngay tại chỗ, chỉ để lại một hắc mang nồng đậm, một đạo tàn ảnh màu đen bắn ra, ba đạo hắc mang nhốt ba con bạch tuyết ma hùng lại.

Ba con bạch tuyết ma hùng trong nháy mắt trở nên bất động, cũng giống như hai con cửu giai ma thú trung kỳ bạch tuyết ma hùng lúc nãy.

Thú ma trong nháy mắt khống chế được năm con ma thú khiến cho mọi người kinh ngạc vô cùng, năm con bạch tuyết ma hùng này cộng lại thực lực cũng đạt tới cửu tinh Đấu Thánh, vậy mà lại bị thú ma giải quyết dễ dàng.

ارشفة مواقع dedi ki...

شركة نقل عفش بالخرج

شركة نقل عفش بالدوادمي

شركة نقل عفش بالقويعية

شركة نقل عفش بالمجمعة

شركة نقل عفش بحريملاء

شركة نقل عفش ضرما

شركة نقل عفش شقراء

شركة نقل عفش حوطة بني تميم

شركة نقل عفش بالمزاحمية

ارشفة مواقع dedi ki...

شركة نقل عفش بالخرج

شركة نقل عفش بالدوادمي

شركة نقل عفش بالقويعية

شركة نقل عفش بالمجمعة

شركة نقل عفش بحريملاء

شركة نقل عفش ضرما

شركة نقل عفش شقراء

شركة نقل عفش حوطة بني تميم

شركة نقل عفش بالمزاحمية

Owen dedi ki...

Bu, 2 yılı aşkın bir süredir katılmaya çalıştığım ancak dolandırıcıların benden birkaç kez para aldığı Illuminati adlı yeni dünya düzenine nihayet nasıl katıldığıma dair tanıklığım. Uzun zamandır Illuminati'ye katılmak için araştırma yapıyorum ama dolandırıcılar paramı almaya devam ediyor, ta ki bu yılın başlarında Lord Felix Morgan ile internette buluştuğumda onunla temasa geçtim ve ona her şeyi açıkladım ve kullanılan kaydı tavsiye etti ve ben bunun için ödeme yaptım. beni başlatmak için büyük bir üye ve çevrimiçi olarak Dünya Düzeni'ne kabul edildim ve çevrimiçi başlatma ritüelimden hemen sonra banka hesabıma 1.000.000 ABD Doları tutarında bir meblağ alıyorum ve ayrıca aylık 33.000 ABD Doları kazanacağım, çok mutlu! Ve Lord Morgan'ın iyi işlerini yaymaya söz ver. Yeni dünya düzeni Illuminati'ye bugün katılmakla ilgileniyorsanız, katılmanıza yardımcı olmak adına paranızı alan dolandırıcıları kabul etmek yerine bugün Lord Morgan ile iletişime geçin, Lord Morgan ile İletişime Geçin E-posta: Illuminatiofficial565@gmail.com veya WhatsApp +2348055459757

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates