7 Aralık 2013 Cumartesi

Starbucks İlluminati !

Merhaba sevgili takipçilerim,

Dün akşam Starbucks'da karamelli frappuccino mu içerken gözüme duvarda ki bir resim takıldı. Ben de hemen telefonumu elime alıp fotoğrafını çektim.
Buyrun o fotoğraf:


Resimde gördüğünüz gibi üçgen ve üzerinde tek göz var.
Lütfen inkar etmeyin İlluminati olduğu oldukça belli. Zaten Starbucks ın illuminati olduğunu eminim daha önce görmüşsünüzdür.

Görmeyenler için:

Bu Starbucks'ın normal logosu:

Bu ise logonun tam boy hali:


Resimde gördüğünüz şey "Çift kuyruklu deniz kızı" ya da mitolojideki adı ile efsanevi "Siren" adlı canavar.
İlluminati ile ne alakası var derseniz hemen söyleyeyim Siren satanizm de kullanılan sembollerden biridir.
Bir de bu resmi ters çevirip üzerinde birkaç oynama yapalım:


Görüğünüz gibi Şeytanı simgeleyen Baphomet çıkıyor.

Şimdilik bu kadar. Bir daha ki yayınımda görüşmek üzere...



4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende farketmiştim , gerçekten çok belli illuminati olduğu!Zaten farkındaysanız starbucks'taki sizden gelenler kısmındaki çocukların çizdiği resimlerde hep ra'nın gözü var. :D

Adsız dedi ki...

Bende bir keresinde viaporta gördüm ondan önce öyle bir yer olduğunu bile bilmiyodum gördüğüm ilk andan beri hep oranın illuminati olduğunu anlamıştımü

Adsız dedi ki...

Gören gözün gözyaşlarını iciyorsunuz gibi bir anlam var gibi

Adsız dedi ki...

3.göz

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates